Dit is nu mijn mijlpaaltopic: House [USA] #16: So humanity is apathetic and self-serving? Yeah!quote:
Kan toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:22 schreef vogelkooi het volgende:
House kan niet autorijden door zijn been. Maar wel motor?
Hij rijdt wel degelijk auto en heeft ook een auto.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:22 schreef vogelkooi het volgende:
House kan niet autorijden door zijn been. Maar wel motor?
In de VS rijden de meeste toch ook automaat? Heb je maar 1 been nodig.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:04 schreef Pollore het volgende:
hij kan idd wel auto rijden. hij heeft pijn in zijn been maar hij kan het gewoon normaal gebruiken...
Ja, je rechterbeen...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
In de VS rijden de meeste toch ook automaat? Heb je maar 1 been nodig.
Ik heb liever thirteenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:36 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wil cameron terug. net seizoen 1 aan het kijken en ze is veel leuker dan die muts masters.
In het begin zat ook een mooie quote maar die ben ik weer vergetenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef Pollore het volgende:
het was idd weer een betere aflevering dan de 10 vorige. met weer een mooie House quote:
"Everyone dies alone!"
YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef OMG het volgende:
Leuk dat het een ander soort aflevering was voor de verandering, maar ik vond er eigenlijk weinig aan. Al het grappige vond ik niet grappig en het ging voor de zoveelste keer eigenlijk alleen over House.
Alleen werkte hij in voorgaande seizoenen nog wel eens als dokter, ging apart met patiënten en personeel om en had "interessante" cases voordat het omsloeg in een halfslachtig docu-drama over de persoon House en z'n eigenlijk totaal niet interessante relatie met Cuddy.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef Saavedra het volgende:
Er is dan ook een reden dat de serie door het leven gaat als 'House'.
Ik vind het juist goed dat de serie meer focust op House en hoe hij is veranderd en nu met relaties omgaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef OMG het volgende:
[..]
Alleen werkte hij in voorgaande seizoenen nog wel eens als dokter, ging apart met patiënten en personeel om en had "interessante" cases voordat het omsloeg in een halfslachtig docu-drama over de persoon House en z'n eigenlijk totaal niet interessante relatie met Cuddy.
Voorheen had ik dit soort afleveringen een leuke afwisseling gevonden tussen de cases door, tegenwoordig zijn cases de uitzondering tussen het niet interessante geneuzel door. Althans, zo komt de serie nu over op mij en ga ik er alleen nog maar voor zitten omdat er weinig anders is op maandagavond wat ik wil zien.
Ik vond deze wel goed, de vorige was juist de slechtste naar mijn mening.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vond dit een totaal oninteressante aflevering, voor mij de slechtste aflevering van het seizoen zo ongeveer.
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vond dit een totaal oninteressante aflevering, voor mij de slechtste aflevering van het seizoen zo ongeveer.
Ik weet het niet, ik vind het meer een type voor Pastinaak.quote:
Of was het toch rode bietjes.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:21 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het meer een type voor Pastinaak.
Verder niet echt een enerverende aflevering. Wat me wel stoorde: hoe kan je in vredesnaam Taub de eretitel van Ernie geven. Als er toch een iemand is, die de geest van Ernie niet met zich draagt is het Taub wel, met z'n neus.
SPOILER: Samenvatting epOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik dus ook. Voor het eerst sinds tijden weer eens een aflevering waar wat memorabels in gebeurde.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:00 schreef wonderer het volgende:
He he, het gaat eindelijk weer de goeie kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |