Ja klopt, maar het staat er nu wel heel typisch. Ik zoek er waarschijnlijk te veel achter idd..quote:Op donderdag 9 februari 2012 03:00 schreef OMG het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een veel gebruikte House quote? Ik zou er niet teveel achter zoeken.
House & Wilson zijn ook geïnspireerd op Holmes & Watsonquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben trouwens net begonnen met de serie Sherlock, en Sherlock Holmes vertoont wel veel overeenkomsten met House. Waarschijnlijk omdat het beide erg intelligente sociopaten zijn.
Nee, waarschijnlijk omdat ze allebei gebaseerd zijn op hetzelfde bronmateriaalquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben trouwens net begonnen met de serie Sherlock, en Sherlock Holmes vertoont wel veel overeenkomsten met House. Waarschijnlijk omdat het beide erg intelligente sociopaten zijn.
mooie opzet om er echt een einde aan te makenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:24 schreef pietjansma het volgende:
Mooie opzet naar de rest van het seizoen.
Echt waar?quote:Op donderdag 9 februari 2012 03:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
House & Wilson zijn ook geïnspireerd op Holmes & Watson
Irene Adler en Moriatry komen ook voor in Housequote:Op donderdag 9 februari 2012 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie???quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Irene Adler en Moriatry komen ook voor in House
http://house.wikia.com/wiki/Jack_Moriartyquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wie???
Edit: ik wilde nu erbij schrijven dat de naam Moriatry me wel bekend voorkwam van de serie Sherlock and Holmes 2011 maar als ik verder teruglees heb je het dus daar ook over. Irene Adler zegt me niet meteen iets, is dat die vrouw die naakt binnenwandelde en ging zitten?
Ontopic: aflevering net gezien, vond hem erg goed.
Ah, dat was 1 van de beste afleveringen ooit. Wist zijn naam helaas niet meer. Bedankt!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://house.wikia.com/wiki/Jack_Moriarty
Ah, kwam in dit topic om te vragen of dit nou het laatste seizoen was.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:08 schreef PiRANiA het volgende:
En ook op de FP: Tv-serie House verdwijnt van de buis
Ik kijk nog elke week uit naar een nieuwe aflevering, dus een extra seizoen zou ik niet erg vinden. Maar waarschijnlijk komt het de kwaliteit meer ten goede als dit het laatste is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ah, kwam in dit topic om te vragen of dit nou het laatste seizoen was.
Lijkt mij het beste, het is mooi geweest. Dit seizoen heb ik vaak amper zin om te kijken en tijdens de aflevering verveel ik me geregeld. Nog een seizoen zit ik dus geeneens echt op te wachten.
Gelukkig maken ze het ook niet alleen voor jou. Kijkcijfers zijn btw gewoon nog steeds erg goed zo rond de 6 miljoen (voor een niet 'big four' zender zijn dat zeer hoge kijkcijfers)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ah, kwam in dit topic om te vragen of dit nou het laatste seizoen was.
Lijkt mij het beste, het is mooi geweest. Dit seizoen heb ik vaak amper zin om te kijken en tijdens de aflevering verveel ik me geregeld. Nog een seizoen zit ik dus geeneens echt op te wachten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is meer speculatie van mijn kant hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:19 schreef Merkie het volgende:
Spoilertags jongens, dat weten we nou toch wel na meer dan 7 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |