abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:04:15 #1
202546 Baszh
The Dude abides
pi_107233268

House M.D. is een Amerikaanse, met Emmy's en Golden Globes onderscheiden hitserie die elke maandag in Amerika wordt uitgezonden (dinsdag te downloaden). Hugh Laurie speelt de hoofdrol als de cynische Dr. Gregory House, die vaak de laatste hoop is voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziekten en kwalen. House is graag erg op zichzelf en zou het liefst alle contact met zijn patiënten vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit en zijn voorliefde voor medische puzzels maken van hem de laatste hoop voor zijn patiënten.

De verplichte uurtjes in de kliniek zorgen voor veel hilarische momenten, de patiënten komen in aanraking met zijn onorthodoxe manier van werken en zijn geniale opmerkingen. Vaak helpen de kleine 'probleempjes' tijdens zijn kliniek uurtjes om de 'main case' op te lossen.

House gaat er van uit dat elke patiënt liegt (bijv. liegen over een affaire waardoor de patiënt ziek werd) en zodoende is House's motto: 'Everybody lies'. De serie kent inmiddels vijf seizoenen en is momenteel aan haar zesde seizoen bezig.

Officiële House-site
Engelstalige House-wiki
Nederlandstalige House-wiki
House op IMDb

Vorige topics:[/b]
[*] HOUSE - nieuwe tv-serie van Bryan Singer (USA)
[*] House USA topic deel 2 - Eindelijk weer nieuwe afleveringen!
[*] House USA deel 3 - I'm going to need 30 pieces of silver
[*] House USA deel 4 - Looking for an extra large trash can
[*] House USA deel 5 - "... or maybe Lupus?"
[*] House USA deel 6 - One sick bastard
[*] House [USA] deel 7 - Too brilliant for introductions
[*] House [USA] #8 - Oh damn, I left my CT in my other pants
[*] House [USA] #9
[*] House [USA] #10 - "No... I'm not OK"
[*] House [USA] #11: Hi...it's like hello, but shorter
[*] House [USA] #12: The autopsy will have to wait a little bit
[*] House [USA] #13: I seem to be taking on water.
[*] House [USA] #14: Let's go to a lesbian bar!
[*] House [USA] #15: What room should I return it to?
[*] House [USA] #16: So humanity is apathetic and self-serving? Yeah!!
[*] House [USA] #17:I hope we can be friends again you bloody scallywag

De OP is hier te vinden.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_107233630
Ik las "fapped". :').

Overigens vind ik beide vrouwelijke personages wel meevallen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_107235837
Die Park doet me een beetje denken aan zo'n vervelende kleine poedel die je het liefst met een ongelooflijke dropkick een gracht in zou schoppen. Met dr. Adams heb ik dat gek genoeg niet...
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
pi_107265318
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:12 schreef OMG het volgende:
Ik las "fapped". :').

Overigens vind ik beide vrouwelijke personages wel meevallen.
Beiden anoniem. Park heeft wel wat karaktertrekken, maar Adams totaal niet. Die had door iedere generaal ander persoon vervangen kunnen worden. Niets is echt sprekend of uniek. Heeft totaal geen toevoeging en eigenlijk dat potentieel ook niet, tenzij ze iets erbij verzinnen. Park heeft dat potentieel wel meer, met een conservatief-Koreaanse achtergrond, en kennelijk een grote hoeveelheid aan onderdrukte gevoelens en drangen, die kennelijk niet altijd even onderdrukt blijven. Maar gezien de ontwikkeling rondom haar karakter, lijkt dat gewoon een mislukt experiment te zijn. Zouden ze bij House ook nieuwe schrijvers hebben?
pi_107266786
Zonder de Wilson-House stukjes zou de serie weinig meer aan zijn. Ik moest wel lachen om House die al die briefjes had verstopt :').

Die twee nieuwe personages zijn inderdaad niet veel soeps. Vooral Adams is gewoon een soort surrogaat-Cameron.
Amen.
pi_107268624
Maar wel lekker :D
Beneath the gold, bitter steel
pi_107268693
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:00 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Beiden anoniem. Park heeft wel wat karaktertrekken, maar Adams totaal niet. Die had door iedere generaal ander persoon vervangen kunnen worden. Niets is echt sprekend of uniek. Heeft totaal geen toevoeging en eigenlijk dat potentieel ook niet, tenzij ze iets erbij verzinnen. Park heeft dat potentieel wel meer, met een conservatief-Koreaanse achtergrond, en kennelijk een grote hoeveelheid aan onderdrukte gevoelens en drangen, die kennelijk niet altijd even onderdrukt blijven. Maar gezien de ontwikkeling rondom haar karakter, lijkt dat gewoon een mislukt experiment te zijn. Zouden ze bij House ook nieuwe schrijvers hebben?
Hier kan ik me wel in vinden. Ik vind beide nieuwe personages een beetje geflopt.
pi_107284155
Beetje boring, ik ging ondertussen gewoon wordfeud spelen zonder het idee te hebben ook maar iets echt te missen.
pi_107429208
Die schildpadden en dat kleiduif schieten :'). Wel een aardige aflevering weer.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 31 januari 2012 @ 19:57:03 #10
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_107452654
Chase was eigenlijk best wel een schattige inval-papa :)
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  Redactie Games woensdag 1 februari 2012 @ 01:50:10 #11
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_107467409
Wtf was dat met die confederates en het verband tussen kotsen en Polyester jassen? :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 1 februari 2012 @ 02:02:36 #12
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107467520
Van die gekke mensen die de Amerikaanse Burgeroorlog naspelen :{.

http://en.wikipedia.org/wiki/American_Civil_War_reenactment
2000 light years from home
  Moderator woensdag 1 februari 2012 @ 07:41:55 #13
42184 crew  DaMart
pi_107468331
Het einde :D.

Foreman: 'I'm not like you, House.'
House:'I know. You don't limp.'
  Moderator woensdag 1 februari 2012 @ 08:43:34 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_107468836
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 02:02 schreef Merkie het volgende:
Van die gekke mensen die de Amerikaanse Burgeroorlog naspelen :{.

http://en.wikipedia.org/wiki/American_Civil_War_reenactment
Soort larpers toch eigenlijk?

OT: ik vond het eigenlijk niet zo een geweldige aflevering. Een beetje saai. Iets meer kwinkslagen tussen House en Foreman zou leuk zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_107497700
Ik kan het Nederlandse House-topic niet vinden, maar weet iemand hier misschien wanneer S8 hier uitgezonden wordt? En zo ja, welke zender/dag/tijd? SBS6-site en Google geven allebei geen resultaat...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:16:56 #16
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_107517853
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:53 schreef Pandora73 het volgende:
Ik kan het Nederlandse House-topic niet vinden, maar weet iemand hier misschien wanneer S8 hier uitgezonden wordt? En zo ja, welke zender/dag/tijd? SBS6-site en Google geven allebei geen resultaat...
Volgens mij is daar nog niks van bekend.
Seizoen 7 begonnen ze pas in juni mee geloof ik...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_107521635
Ik vond het een aardige aflevering. Niks bijzonders, maar kijkt lekker weg zoals altijd.
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:54:12 #18
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107523618
Cast foto's in de OP kloppen al 3 jaar niet meer
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:10:32 #19
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_107526486
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:54 schreef Stefan het volgende:
Cast foto's in de OP kloppen al 3 jaar niet meer
_O- :+.

Maak maar een nieuwe :+ :*.
pi_107527811
quote:
2s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:54 schreef Jivis het volgende:
Zonder de Wilson-House stukjes zou de serie weinig meer aan zijn. Ik moest wel lachen om House die al die briefjes had verstopt :').
Wilson is ook steeds meer verworden tot een side-character. Heeft amper nog een echte rol. Laat hem dan eens meedoen in een case, of House weer eens achter hem aan gaan omdat hij een relatie te vreemd aan gaat. Het blijft allemaal wel erg op de oppervlakte op deze manier.

Er klopt niet veel van wanneer Foreman die de rol van Cuddy overgenomen heeft, de tweede grootste rol heeft.
pi_107597217
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:16 schreef nils7 het volgende:

[..]

Volgens mij is daar nog niks van bekend.
Seizoen 7 begonnen ze pas in juni mee geloof ik...
Seizoen 7 is op SBS6 in september t/m december uitgezonden. Twee afleveringen per avond... Dus ik zit helemaal klaar voor seizoen 8. Maar vrees dat ik mijn Spotnet dan maar weer eens aan moet gaan zetten...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_107597598
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Wilson is ook steeds meer verworden tot een side-character. Heeft amper nog een echte rol. Laat hem dan eens meedoen in een case, of House weer eens achter hem aan gaan omdat hij een relatie te vreemd aan gaat. Het blijft allemaal wel erg op de oppervlakte op deze manier.

Er klopt niet veel van wanneer Foreman die de rol van Cuddy overgenomen heeft, de tweede grootste rol heeft.
Van mij mag ook wel meer Wilson inderdaad. Ik dacht dat ze ook nog wat gingen doen met die muur die omhoog kon...
pi_107601058
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Van mij mag ook wel meer Wilson inderdaad. Ik dacht dat ze ook nog wat gingen doen met die muur die omhoog kon...
Ik eigenlijk ook, maar misschien is de grap al uitgemolken en weten ze niks geinigs meer om over die muur te schrijven.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_107702666
Goede aflevering. Ben benieuwd hoe het met Chase gaat lopen. Ha!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 08:01:38 #25
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_107703196
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 04:18 schreef OMG het volgende:
Goede aflevering. Ben benieuwd hoe het met Chase gaat lopen. Ha!
Die kan de komende aflevering naast House gaan lopen met een stok :P
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')