Beiden anoniem. Park heeft wel wat karaktertrekken, maar Adams totaal niet. Die had door iedere generaal ander persoon vervangen kunnen worden. Niets is echt sprekend of uniek. Heeft totaal geen toevoeging en eigenlijk dat potentieel ook niet, tenzij ze iets erbij verzinnen. Park heeft dat potentieel wel meer, met een conservatief-Koreaanse achtergrond, en kennelijk een grote hoeveelheid aan onderdrukte gevoelens en drangen, die kennelijk niet altijd even onderdrukt blijven. Maar gezien de ontwikkeling rondom haar karakter, lijkt dat gewoon een mislukt experiment te zijn. Zouden ze bij House ook nieuwe schrijvers hebben?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:12 schreef OMG het volgende:
Ik las "fapped"..
Overigens vind ik beide vrouwelijke personages wel meevallen.
Hier kan ik me wel in vinden. Ik vind beide nieuwe personages een beetje geflopt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:00 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Beiden anoniem. Park heeft wel wat karaktertrekken, maar Adams totaal niet. Die had door iedere generaal ander persoon vervangen kunnen worden. Niets is echt sprekend of uniek. Heeft totaal geen toevoeging en eigenlijk dat potentieel ook niet, tenzij ze iets erbij verzinnen. Park heeft dat potentieel wel meer, met een conservatief-Koreaanse achtergrond, en kennelijk een grote hoeveelheid aan onderdrukte gevoelens en drangen, die kennelijk niet altijd even onderdrukt blijven. Maar gezien de ontwikkeling rondom haar karakter, lijkt dat gewoon een mislukt experiment te zijn. Zouden ze bij House ook nieuwe schrijvers hebben?
Soort larpers toch eigenlijk?quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:02 schreef Merkie het volgende:
Van die gekke mensen die de Amerikaanse Burgeroorlog naspelen.
http://en.wikipedia.org/wiki/American_Civil_War_reenactment
Volgens mij is daar nog niks van bekend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:53 schreef Pandora73 het volgende:
Ik kan het Nederlandse House-topic niet vinden, maar weet iemand hier misschien wanneer S8 hier uitgezonden wordt? En zo ja, welke zender/dag/tijd? SBS6-site en Google geven allebei geen resultaat...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:54 schreef Stefan het volgende:
Cast foto's in de OP kloppen al 3 jaar niet meer
Wilson is ook steeds meer verworden tot een side-character. Heeft amper nog een echte rol. Laat hem dan eens meedoen in een case, of House weer eens achter hem aan gaan omdat hij een relatie te vreemd aan gaat. Het blijft allemaal wel erg op de oppervlakte op deze manier.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:54 schreef Jivis het volgende:
Zonder de Wilson-House stukjes zou de serie weinig meer aan zijn. Ik moest wel lachen om House die al die briefjes had verstopt.
Seizoen 7 is op SBS6 in september t/m december uitgezonden. Twee afleveringen per avond... Dus ik zit helemaal klaar voor seizoen 8. Maar vrees dat ik mijn Spotnet dan maar weer eens aan moet gaan zetten...quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij is daar nog niks van bekend.
Seizoen 7 begonnen ze pas in juni mee geloof ik...
Van mij mag ook wel meer Wilson inderdaad. Ik dacht dat ze ook nog wat gingen doen met die muur die omhoog kon...quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wilson is ook steeds meer verworden tot een side-character. Heeft amper nog een echte rol. Laat hem dan eens meedoen in een case, of House weer eens achter hem aan gaan omdat hij een relatie te vreemd aan gaat. Het blijft allemaal wel erg op de oppervlakte op deze manier.
Er klopt niet veel van wanneer Foreman die de rol van Cuddy overgenomen heeft, de tweede grootste rol heeft.
Ik eigenlijk ook, maar misschien is de grap al uitgemolken en weten ze niks geinigs meer om over die muur te schrijven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van mij mag ook wel meer Wilson inderdaad. Ik dacht dat ze ook nog wat gingen doen met die muur die omhoog kon...
Die kan de komende aflevering naast House gaan lopen met een stokquote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:18 schreef OMG het volgende:
Goede aflevering. Ben benieuwd hoe het met Chase gaat lopen. Ha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |