Het is toch al 8 seizoenen lang duidelijk dat die kerel niet weet wat hij wil, behalve puzzels oplossen?quote:Op woensdag 18 april 2012 03:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Maar het einde dan, die vrouw biedt zich zowat aan en hij gaat gewoon naar bed? Wat wil hij nou?
Hij is zelf 1 grote puzzel...quote:Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het is toch al 8 seizoenen lang duidelijk dat die kerel niet weet wat hij wil, behalve puzzels oplossen?
Hij gooit de brief weg omdat hij haar niet kwijt wil idd omdat hij misschien toch gevoelens voor haar heeft. Maar omdat hij tegelijkertijd bang is door hoe het toen liep met Cuddy, durft hij ook niet iets met haar te beginnen, en ging hij daarom maar gewoon slapen.quote:Op woensdag 18 april 2012 02:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Die brief is de goedkeuring van het huwelijk van House en zijn "vrouw" oftwel ze krijgt nu een greencard en kan dus weer elders wonen en doen en laten met wie ze wilt en dat ziet ie niet zitten en gooit ie daarom de brief weg? Of wat denken jullie dat de reden is?
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij gooit de brief weg omdat hij haar niet kwijt wil idd omdat hij misschien toch gevoelens voor haar heeft. Maar omdat hij tegelijkertijd bang is door hoe het toen liep met Cuddy, durft hij ook niet iets met haar te beginnen, en ging hij daarom maar gewoon slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eerst volgende week:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Het is in ieder geval een soort afsluiting, gezien de titel van de pilot (everybody lies).quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:18 schreef jekomterwelhinter het volgende:
De laatste aflevering van House: Everbody dies!
Wat zou er gebeuren?
Gaat House dood?
Mijn theorieën:
1 Hij pleegt euthanasie op "13" en raakt daarmee zijn doktersvergunning kwijt.
2 Hij gaat het gevecht met de pijn in z'n been aan met een stunt die hij niet overleeft.
3 Hij zeikt iemand zo af dat hij vermoord wordt.
Nee, alle 3.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:18 schreef jekomterwelhinter het volgende:
De laatste aflevering van House: Everbody dies!
Wat zou er gebeuren?
Gaat House dood?
Mijn theorieën:
1 Hij pleegt euthanasie op "13" en raakt daarmee zijn doktersvergunning kwijt.
2 Hij gaat het gevecht met de pijn in z'n been aan met een stunt die hij niet overleeft.
3 Hij zeikt iemand zo af dat hij vermoord wordt.
'Leven lang en gelukkig' gaat niet gebeuren heeft Shore ook al aangegeven dat het niet opeens een happy end wordt (zou natuurlijk ook nergens op slaan) en dat hij een hekel heeft aan gesloten eindes...quote:Op maandag 23 april 2012 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat House een relatie met whatshername krijgt, en vervolgens hoort hij horen dat ie dood gaat (aan een of andere ziekte). Onder het motto 'everybody dies' heeft hij er vrede mee, maar gaat uiteindelijk toch het gevecht aan met whatever is killing him. Het is even spannend, maar uiteindelijk overleeft hij toch en leven ze nog lang en gelukkig.
Ik denk niet dat hij écht dood gaat, dat hoop ik niet.
Ah nee toch.quote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef pietjansma het volgende:
[..]
'Leven lang en gelukkig' gaat niet gebeuren heeft Shore ook al aangegeven dat het niet opeens een happy end wordt (zou natuurlijk ook nergens op slaan) en dat hij een hekel heeft aan gesloten eindes...
Indeed... Je kon (achteraf) wel merken dat hij echt helemaal geen zin had in de spelletjes van House, goed in elkaar gezet.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:23 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Indeed... Je kon (achteraf) wel merken dat hij echt helemaal geen zin had in de spelletjes van House, goed in elkaar gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk er zeer naar uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |