Ethan Hawke was degene die zelfmoord pleegde, Wilson was gewoon een klasgenootquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:57 schreef Waaghals het volgende:
House met zijn opmerking over Dead Poets Society
Uitgerekend de film waar "Wilson" zelfmoord in pleegde
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ethan Hawke was degene die zelfmoord pleegde, Wilson was gewoon een klasgenoot
Ik kan me Ethan Hawke herinneren als Neil maar dan heb ik t foutquote:
In mn herinnering zie ik een jankende Hawke maar tis een tijd dat ik m heb gezien dus zit foutquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:21 schreef Waaghals het volgende:
Wilson was Neill, Hawke overleeft het gewoon.
Hij gaat op het einde ook als eerste op de bankjes staan.
Ja dat was ook echt wat voor hun geweest...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:42 schreef Stefan het volgende:
Ik had t wel toffer gevonden als House en Wilson in Thailand of een andere mooie plek aan het reizen waren
Mja, ergens was het misschien leuk geweest als ze nog een kleine rol had gehad. Maar goed, ze kwam nog voorbij in Swan Song.quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:06 schreef padlarf het volgende:
Werd er nou gesuggereerd dat Foreman het weet?
Mja, ach, aan de andere kant kun je ook redeneren dat ze nadat House z'n auto in haar huis had geparkeerd nooit meer wat met 'em te maken wilde hebben. Ooit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:15 schreef Jivis het volgende:
Hoewel het wel debiel was dat Cuddy niet even voorbij kwam.
Als 'vision' had gekund...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:18 schreef OMG het volgende:
[..]
Mja, ach, aan de andere kant kun je ook redeneren dat ze nadat House z'n auto in haar huis had geparkeerd nooit meer wat met 'em te maken wilde hebben. Ooit.
Ik denk dat schrijvers wel wilden maar Lisa Edelstein nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als 'vision' had gekund...
En ik kan niet geloven dat ze bij de begrafenis van House niet even langs zou zijn gekomen.
Is meer een issue tussen de makers en de actricequote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:15 schreef Jivis het volgende:
Hoewel het wel debiel was dat Cuddy niet even voorbij kwam.
Lijkt me lastig voor House om naar het buitenland te reizen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:42 schreef Stefan het volgende:
Ik had t wel toffer gevonden als House en Wilson in Thailand of een andere mooie plek aan het reizen waren
Fake IDquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Lijkt me lastig voor House om naar het buitenland te reizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |