Ah, ok. Ik zou het leuk vinden als 'ie nog even langs kwam in te laatste aflevering, vond het altijd wel een tof personage. Maar uit die vraag en het antwoord blijkt niet zoveel. Die interactie kan net zo goed een telefoongesprek zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
http://www.tvguide.com/Ne(...)orrison-1047575.aspx
[..]
Daarnaast lijkt het me toch wel vrij sterk als ze hem de laatste twee afleveringen niet gebruiken..
De laatste patient is een drugs verslaafde: dus House OD?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:23 schreef Ame_thyst het volgende:
De vraag is niet of House dood gaat, de vraag is hoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee joh, natuurlijk komt Chase in de finale. Waarom zouden ze zo'n belangrijk character 2 afleveringen voor het einde er uit schrijven?quote:Ah, ok. Ik zou het leuk vinden als 'ie nog even langs kwam in te laatste aflevering, vond het altijd wel een tof personage. Maar uit die vraag en het antwoord blijkt niet zoveel. Die interactie kan net zo goed een telefoongesprek zijn.
Ik denk niet dat House dood gaat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:23 schreef Ame_thyst het volgende:
De vraag is niet of House dood gaat, de vraag is hoe
quote:#3. House: House Dies from Complications of Sarcoidosis
The Foreshadowing
Heading into the finale, best friend character Wilson appears to be the only character whose life is in danger. For a show that has threatened to kill its lead character more than once, this feels like a cop-out. And a missed opportunity, since they've already written themselves the perfect murder weapon.
In every single episode of House, one of his assistants mentions sarcoidosis as a possible diagnosis, but it never turns out to be what's actually wrong with the patient. Sarcoidosis is such an obvious inside joke in the writers' den that there's a Facebook page devoted to it: It's never sarcoidosis, but they always think it is.
For House, sarcoidosis is the ultimate way to go out, because the disease itself is an unanswerable question. Sarcoidosis patients' bodies basically go batshit insane -- their immune cells clump together and gather inside organs to have immune cell parties while slowly shutting down all the body's basic functions. To this day, nobody really knows what the hell causes it.
The Execution
While listening to the Who in his office, House suddenly begins to vomit blood. His team rushes him into ICU, where they begin a battery of tests. House works feverishly (both literally and figuratively) to figure out what the hell is wrong with his own body. Try as they might, nobody can put House back together again. He dies on the gurney. Of sarcoidosis. The one thing nobody treated him for. Because it's never goddamn sarcoidosis.
Ach. Wees blij dat de producers tijdig aan de endgame konden beginnen en de show niet pas na het eindigen van de productie gecanceld is. Het verhaal was de afgelopen seizoenen steeds meer gewoontjes geworden, daar waar House in het begin boven veel series op network television uitstak.quote:
Of ze hebben het ME3 team van Bioware om tips gevraagdquote:Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Wel van verschillende kanten gehoord dat het een aflevering is die lang niet iedereen zal bevallen. Goed dus, blijkbaar durven ze flink risico te nemen.
Zullen we alvast een petitie starten voor nieuwe DLC?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Of ze hebben het ME3 team van Bioware om tips gevraagd
Oh ik ben wel blij dat ze nu stoppen, want veel zat er niet meer in. Maar het blijft gewoon kut dat zo'n heerlijke serie ermee stopt. Het was echt een van de weinige series waar ik elke week naar uit keek.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:43 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Ach. Wees blij dat de producers tijdig aan de endgame konden beginnen en de show niet pas na het eindigen van de productie gecanceld is. Het verhaal was de afgelopen seizoenen steeds meer gewoontjes geworden, daar waar House in het begin boven veel series op network television uitstak.
Ik ben allang blij dat de laatste paar afleveringen die naar het einde toe leidden een sterke inleiding vormden voor wat een bijzondere finale moet zijn.
Wel van verschillende kanten gehoord dat het een aflevering is die lang niet iedereen zal bevallen. Goed dus, blijkbaar durven ze flink risico te nemen.
Precies. Plus de ultieme House-prank.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:11 schreef OMG het volgende:
Het einde; lekker House en niet the cowardly way out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even in een spoiler voor degenen die nog moeten kijken.
Wie kijkt nou in dit topic als je t nog noet hebt gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:37 schreef DaMart het volgende:
Maar even in een spoiler voor degenen die nog moeten kijken.
Ethan Hawke was degene die zelfmoord pleegde, Wilson was gewoon een klasgenootquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:57 schreef Waaghals het volgende:
House met zijn opmerking over Dead Poets Society
Uitgerekend de film waar "Wilson" zelfmoord in pleegde
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ethan Hawke was degene die zelfmoord pleegde, Wilson was gewoon een klasgenoot
Ik kan me Ethan Hawke herinneren als Neil maar dan heb ik t foutquote:
In mn herinnering zie ik een jankende Hawke maar tis een tijd dat ik m heb gezien dus zit foutquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:21 schreef Waaghals het volgende:
Wilson was Neill, Hawke overleeft het gewoon.
Hij gaat op het einde ook als eerste op de bankjes staan.
Ja dat was ook echt wat voor hun geweest...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:42 schreef Stefan het volgende:
Ik had t wel toffer gevonden als House en Wilson in Thailand of een andere mooie plek aan het reizen waren
Mja, ergens was het misschien leuk geweest als ze nog een kleine rol had gehad. Maar goed, ze kwam nog voorbij in Swan Song.quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:06 schreef padlarf het volgende:
Werd er nou gesuggereerd dat Foreman het weet?
Mja, ach, aan de andere kant kun je ook redeneren dat ze nadat House z'n auto in haar huis had geparkeerd nooit meer wat met 'em te maken wilde hebben. Ooit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:15 schreef Jivis het volgende:
Hoewel het wel debiel was dat Cuddy niet even voorbij kwam.
Als 'vision' had gekund...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:18 schreef OMG het volgende:
[..]
Mja, ach, aan de andere kant kun je ook redeneren dat ze nadat House z'n auto in haar huis had geparkeerd nooit meer wat met 'em te maken wilde hebben. Ooit.
Ik denk dat schrijvers wel wilden maar Lisa Edelstein nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als 'vision' had gekund...
En ik kan niet geloven dat ze bij de begrafenis van House niet even langs zou zijn gekomen.
Is meer een issue tussen de makers en de actricequote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:15 schreef Jivis het volgende:
Hoewel het wel debiel was dat Cuddy niet even voorbij kwam.
Lijkt me lastig voor House om naar het buitenland te reizen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:42 schreef Stefan het volgende:
Ik had t wel toffer gevonden als House en Wilson in Thailand of een andere mooie plek aan het reizen waren
Fake IDquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Lijkt me lastig voor House om naar het buitenland te reizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |