Van het Italiaanse modehuis Prada.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:55 schreef 3Dino het volgende:
Oh en dit:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F21%2097035%2009090%2091%207892%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
WTF
The next level ditquote:Op maandag 23 januari 2012 19:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Van het Italiaanse modehuis Prada.
[ afbeelding ]
London's most wanted shoe - Prada's brogue-sneakers
Describing this season's most coveted pair of shoes is a challenge. One not helped by their creator, the formidable Miuccia Prada, who doesn't believe in bestowing her accessories with names.
Are they brogues? Are they espadrilles? Or are they brothel creepers with a sporty, spongey, slightly futuristic edge? The answer: they're Prada. And in fashion terms, that's all that matters.
Since appearing on the catwalk in Milan last September, Prada's brogue-sneakers have been causing a stir. So much so that the shoes - available in men's and women's varieties - are now sold out across London.
"Our customers have really embraced them," says Helen Attwood, the buying manager for shoes at Selfridges, who is expecting another delivery next week. "They're directional but wearable."
But be warned: what's "wearable" for the M&S shopper is not the same for serious fashion folk - who else has the time or inclination to find beauty priced at Ł510 in a rubber and straw sole?
In recent weeks the brogues have been a fixture on the front row, a sure measure of their hotness. Walking style enthusiast Katie Grand, editor of Love Magazine, owns pairs in both tan and black, while blogger Susie Lau favours the tan-and-orange style. Paris-based art director Katie Chung is also a fan. "They're a classic men's shoe with a twist," says Chung, of menswear brand Woo-youngmi. "That's what makes them great."
bron
En vrouwen met slobberende boxershortsquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:11 schreef beelz het volgende:
Geen idee hoe die meuk heet, maar die jassen die eruit zien als een vuilniszak waar een aangereden kat aan is bevestigd kunnen echt absoluut niet.
Die dingen ja, mensen die dat dragen moeten doorgestuurd worden naar het Pieter Baan Centrum. Die mensen zijn duidelijk een gevaar voor de samenleving.quote:
WTFquote:
Neequote:Op maandag 23 januari 2012 19:31 schreef Craptacular het volgende:
Uiteindelijk heeft het te maken met wie het aanheeft.
Ja en dan vooral van die kansenmoeders die hun kinderen in die nickelsonzooi heisen.quote:
Ja gruwel, tenzij je zoiets voor je werk moet dragen, is er geen excuus voor..quote:Op maandag 23 januari 2012 19:18 schreef rhubarbje het volgende:
oh en dit soort schoenen
[ afbeelding ]
sowieso zo'n lompe hak die niet hoog en niet laag is vind ik niks
en dan die schoen die ook zo lom is met dat slome bandje en alleen maar uitstraalt: ik ben best praktisch!
dan kun je vaak nog beter voor een helemaal platte schoen gaanquote:Op maandag 23 januari 2012 19:31 schreef Nyan het volgende:
[..]
Ja en dan vooral van die kansenmoeders die hun kinderen in die nickelsonzooi heisen.
[..]
Ja gruwel, tenzij je zoiets voor je werk moet dragen, is er geen excuus voor..
Ja ik ken nog wel een paar mensen meer die helaas zo'n twijfelhak voor hun werk aan moeten. Zou netter staan zeggen ze dan. Natuurlijk ga je geen 6 a 8 uur op stiletto's rondhuppelen, dus dit wordt het dan. Heb wel gehoord dat die dingen ontzettend comfortabel moeten zitten...quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan kun je vaak nog beter voor een helemaal platte schoen gaan
of een leuk cowboy laarsje met een klein hakje of zo
of bedoel je stewardessen? die arme dames moeten ook altijd van die slome schoenen aan
Ligt aan het motief. Is de bloes voor de rest een effen kleur? Dan denk ik dat het best leuk kan staan. Ik stoor me eerder aan opvallende borduursels of als een man een te strak hemd aanheeft en de knoopjes akelig strak staan hahaquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
Even een vraagje aan de dames, maar ook de heren mogen antwoorden
wat vinden "we" van overhemden zoals
[ afbeelding ]
Het gaat hier om de fancy kleurtjes/motiefjes in de hals en mouw en daar waar de knoopjes zitten
niet mijn stijl maar ik vind het ook niet echt vervelendquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat hier om de fancy kleurtjes/motiefjes in de hals en mouw en daar waar de knoopjes zitten
oh wat zielig! en gemeen van die werkgeversquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef Nyan het volgende:
[..]
Ja ik ken nog wel een paar mensen meer die helaas zo'n twijfelhak voor hun werk aan moeten. Zou netter staan zeggen ze dan. Natuurlijk ga je geen 6 a 8 uur op stiletto's rondhuppelen, dus dit wordt het dan. Heb wel gehoord dat die dingen ontzettend comfortabel moeten zitten...
Ik geef zelf de voorkeur aan platte schoenen, als het even kan inderdaad..
en dit soort overhemden dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet mijn stijl maar ik vind het ook niet echt vervelend
behalve als ze er goedkoop uit zien
maar alles is ruk als het er goedkoop uit ziet
ik vind het niet mooi, maar het is niet van het niveau mannenlegging of zoquote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en dit soort overhemden dan?
[ afbeelding ]
Ik vind het echt afshcuwelijk
Niet mooi inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:18 schreef rhubarbje het volgende:
oh en dit soort schoenen
[ afbeelding ]
sowieso zo'n lompe hak die niet hoog en niet laag is vind ik niks
en dan die schoen die ook zo lom is met dat slome bandje en alleen maar uitstraalt: ik ben best praktisch!
quote:
Oh dat heb ikquote:Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef Mylene het volgende:
Hello Kitty ondergoed voor volwassen vrouwen.
[ afbeelding ]
Ik heb de rode lippenstiftquote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Oh dat heb ikEn ook Hello Kitty oorbellen
Dit ook jaquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
-edit- en dan heb je ook nog een overtreffende trap:
[ afbeelding ]
Net als hierboven maar dan met extra zichtbare halsflappen (of hoe die dingen ook heten) en extra knoopjes zowel in de hals als op het overhemd zelf.
Die laatste type overhemden vind ik zelf dus echt afschuwelijk lelijk![]()
Ik zou die tweede wel cool vinden mits zwartquote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik vind die van die platte mannenschoenen met veters voor vrouwen zooooo lelijk
[ afbeelding ]
En inderdaad t-shirtjes met grote merknamen erop, maar dat is geen modetrend, ja 10 jaar geleden misschien.
Dit normaliter. Hoewel ik een Indische klasgenote heb die ergens zowaar een TOFFE harembroek gevonden heeft. Hoe ze het voor elkaar gekregen heeft weet ik niet...quote:Op maandag 23 januari 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
Harembroeken, ik vind ze vreselijk.
[ afbeelding ]
Hele rode lippenstift (niet echt mode, maar wel lelijk)
[ afbeelding ]
En dit HEEL ergquote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
Mensen die een legging als broek dragenLeggings are NOT pants!
[ afbeelding ]
Deze is trouwens dubbelfout, want ze draagt ook nog eens uggs![]()
Zij kan het best hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
Cameltoe!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit?!!?!?!? Wat afschuwelijk!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef Poemgirl het volgende:
Creepers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb liever plastic zakken aan mijn voeten dan deze dingen.
Ik weet niet of het lelijk is, maar classy is het in ieder geval nietquote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, ook als je slank bent is het echt té lelijk.
Als je een kamper bent kan je er wel mee weg komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:52 schreef 907 het volgende:
Ben ik de enige die de overhemden in de TS juist topf vind?
Watquote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef Poemgirl het volgende:
Creepers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
sarcasme hoop ik?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Tijntjes het volgende:
Creepers kunnen zeker tof zijn:
[ afbeelding ]
Ja ik heb er al een hekel aan als ik een goedkope zwarte broek moet gaan zoeken voor een bijbaantje..quote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh wat zielig! en gemeen van die werkgevers
sowieso, laat mensen gewoon hun eigen schoenen kiezen zolang het niks met veiligheid of zo te maken heeft
je zou er maar geld aan uit moeten geven om zo'n reden
Laat me met rustquote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die in joggingbroek over srtaat gaan. Prima als je opweg bent naar de sportschool. Maar trek even wat fatsoenlijks aan als je naar de stad/school/supermarkt gaatpaupers
Nog steedsquote:Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef June. het volgende:
[..]
Oke, oke, ander plaatje dan:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:56 schreef Nyan het volgende:
Een legging hoort onder een langere tuniek, of van mijn part draag je het ding in de winter als een panty. Wat veel meiden met een wat flinker achterwerk niet doorhebben, is dat sommige leggings aan de achterkant gaan doorschijnen als ze strak komen te zitten. Helaas heb ik die ramp ook al eens moeten aanzien..
Maar ok het voordeel is dan weer dat het kaf goed van het koren te scheiden is.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:56 schreef Nyan het volgende:
Een legging hoort onder een langere tuniek, of van mijn part draag je het ding in de winter als een panty. Wat veel meiden met een wat flinker achterwerk niet doorhebben, is dat sommige leggings aan de achterkant gaan doorschijnen als ze strak komen te zitten. Helaas heb ik die ramp ook al eens moeten aanzien..
Dat zie je niet als er een laars overheen zit.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:04 schreef Ezell het volgende:
Ik vind leggings sowieso lelijk. Ze houden onderaan je been 'opeens' op met bestaan. Ik zie liever een panty of maillot. Dat staat echt een stuk mooier.
Dat is de uitzondering. Niet alle meiden dragen leggings met laarzen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:20 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dat zie je niet als er een laars overheen zit.
hahaquote:Op maandag 23 januari 2012 23:19 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Maar ok het voordeel is dan weer dat het kaf goed van het koren te scheiden is.
Dat is juist sexy vind ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
Don't hatequote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die in joggingbroek over srtaat gaan. Prima als je opweg bent naar de sportschool. Maar trek even wat fatsoenlijks aan als je naar de stad/school/supermarkt gaatpaupers
Die trend, verschrikkelijk inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef RedFever007 het volgende:
Mensen/jongens met de broek over de reet
[ afbeelding ]
zoals die rechterEcht
I like. Met uitzondering van het haar.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Tijntjes het volgende:
Creepers kunnen zeker tof zijn:
[ afbeelding ]
Tsjah, dit zijn de uitzonderingen wel weer hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:57 schreef Dven het volgende:
Niets zo vies als een string. Ik zie die derričres van een aantal jaar geleden alweer voor me. Broek die de heup afknelt met daarboven uitstekend zo'n vijf stuks voor een knaak stringetje, een aantal keren rond zijn aas gedraaid en met het labeltje er miezerig bijhangend
En een door de buikkwab haast onzichtbare navelpiercing aan de voorkant
Hakken zijn voor vrouwen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:00 schreef DrDentz het volgende:
Het zal wel de mode zijn maar ik vind die hoge hakjes tegenwoordig niets mannelijks hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kwam het zo vaak tegen dat alle mooie voorbeelden uit mijn geheugen gewist zijn!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Tsjah, dit zijn de uitzonderingen wel weer hoor
Dan moeten we daar eens wat aan gaan doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kwam het zo vaak tegen dat alle mooie voorbeelden uit mijn geheugen gewist zijn!
Wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dan moeten we daar eens wat aan gaan doen
Ik vind die schoenen icm met de broek zo erger.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
zo'n bovenlichaam vest met een fletse t-shirt-rok eronder
dit soort shit
[ afbeelding ]
niet haten op grijze joggingbroeken trouwens
dat hele mens ziet er sowieso niet uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind die schoenen icm met de broek zo erger.
Holy shit!! Het zal je blinddate maar zijn die zo aan komt lopen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:00 schreef DrDentz het volgende:
Het zal wel de mode zijn maar ik vind die hoge hakjes tegenwoordig niets mannelijks hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens de hoogwaterbroek vind ik niet uitzien met de vierkante schoenen eronder. Ik vraag me af met welk doel je dat aantrekt- lekker zal het wel zitten, maar het is toch leuker iets moois voor jezelf uit te zoeken wat ook nog eens lekker zit?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
zo'n bovenlichaam vest met een fletse t-shirt-rok eronder
dit soort shit
[ afbeelding ]
niet haten op grijze joggingbroeken trouwens
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:57 schreef Dven het volgende:
Niets zo vies als een string. Ik zie die derričres van een aantal jaar geleden alweer voor me. Broek die de heup afknelt met daarboven uitstekend zo'n vijf stuks voor een knaak stringetje, een aantal keren rond zijn aas gedraaid en met het labeltje er miezerig bijhangend
En een door de buikkwab haast onzichtbare navelpiercing aan de voorkant
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef Poemgirl het volgende:
Creepers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog erger: mensen die NIET in Parijs/Londen/New York geweest zijn en dan in zo'n shirt/trui rondlopenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Mensen die een keer naar parijs/londen/new york zijn geweest en dan in zo'n shirt/trui rondlopen:
[ afbeelding ]
Dit zijn juist geniale shirts die je op dinsdagavond-bowlingavond aan kunt doen!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dit ook jaal valt het in het niets bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zou bij wet verboden moeten worden.quote:
quote:Mexican pointy boots (Spanish: Botas picudas mexicanas) are a style of pointed fashion boots made with elongated toes that are popular footwear for men in parts of Mexico as well as in the United States. The boots are said to have originated in Matehuala in the Mexican state of San Luis Potosí. The pointy boots have risen to popularity at the same time as "tribal guarachero" music and the boots have become a preferred footwear for the all-male troupes that dance to the tribal music.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mexican_pointy_bootsquote:The pointy boots are made by elongating the toe of normal boots by as much as 5 feet (1.5 m), causing the toes to curl up toward the knees. Those boys or men who can not afford to pay a shoemaker to prepare the boots use garden hoses to make their own. The boots are then further modified according to the wearer's personal taste. Alterations incorporate paint and sequins and can go as far as adding flashing LED lights, disco balls and even mirrors.[1][2]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:27 schreef HAL9000S het volgende:
Mexican pointy boots zijn niet echt mijn ding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mexican_pointy_boots
WTF, dat kan toch nooit serieus zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:27 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Hetzelfde geldt voor een zonnebril te dragen terwijl er geen zon is of wanneer je ergens binnen bentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
WTF, dat kan toch nooit serieus zijn![]()
![]()
Overigens vind ik die 'hype' om een bril te dragen ook als je geen slechte ogen hebt maar belachelijk
Kamper style, zoek maar eens videoclips van B piratenartiestenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen problemen mee hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn anders ook zeer praktisch rondom het huis hoor...quote:Op maandag 23 januari 2012 23:23 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou buiten ziekenhuizen gewoon verboden moeten worden.
Als die mensen er in joggingbroek beter uitzien dan de gemiddelde fokker in z'n mooiste zondagse pak... Dan ziet ie er nog steeds beter uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Een HBOverhemd! Die zie je alleen maar bij scholieren 'retailmanagement' enzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
-edit- en dan heb je ook nog een overtreffende trap:
[ afbeelding ]
Net als hierboven maar dan met extra zichtbare halsflappen (of hoe die dingen ook heten) en extra knoopjes zowel in de hals als op het overhemd zelf.
Die laatste type overhemden vind ik zelf dus echt afschuwelijk lelijk![]()
Haha en dit kan ook echt niet!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dit ook jaal valt het in het niets bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die schoenen eronder daarentegen ...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:15 schreef Copycat het volgende:
Dit soort ill-fitting jeans kan echt niet:
[ afbeelding ]
Een oud-collega van mij had er een handje van om dit soort jeans te dragen. Daarmee een platte Lambiek-kont creërend.
Goed geplaatste pockets zijn vaak al de sleutel tot charmanter succes.
Ik ken ook iemand met zo'n broek.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:15 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Een oud-collega van mij had er een handje van om dit soort jeans te dragen. Daarmee een platte Lambiek-kont creërend.
En de ergste: mensen in een voetbalshirtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:28 schreef Tanin het volgende:
[..]
Nog erger: mensen die NIET in Parijs/Londen/New York geweest zijn en dan in zo'n shirt/trui rondlopen
En gewoon onbeleefd, zelfde gaat op voor oordopjes in tijdens een gesprek / bij de kassa / sociaal contact.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:02 schreef Danbo het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor een zonnebril te dragen terwijl er geen zon is of wanneer je ergens binnen bent
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:28 schreef Tanin het volgende:
[..]
Nog erger: mensen die NIET in Parijs/Londen/New York geweest zijn en dan in zo'n shirt/trui rondlopen
Dat zijn toch van die "soccermom" pants. Ja vreselijk. Het zijn altijd van die geitenwollensokken types die dit dragen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:15 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker praktisch toch!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die "soccermom" pants. Ja vreselijk. Het zijn altijd van die geitenwollensokken types die dit dragen.
Hoe zal ze die broek nu hebben zitten? gewoon te klein ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar het kan altijd erger:
[ afbeelding ]
Mom jeans bedoel je volgens mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die "soccermom" pants. Ja vreselijk. Het zijn altijd van die geitenwollensokken types die dit dragen.
quote:Mom jeans is a humorously pejorative term for a fit of women's jeans considered very unflattering. The style usually consists of a high waist (above the belly button), which accentuates a flat curvature of the buttocks, as well as generous cuts in the stomach and leg. The jeans are usually in a light-blue solid coloring with no form of stone washing or fading. Other attributes of the style often seen are pleated fronts, tapered legs and elastic waistbands. The style is often accompanied by a blouse or shirt that is tucked into the jeans. This style of jeans was popular with women in the United States until the early 1990s, when lower rise jeans became fashionable.
Is heel makkelijk te zien hoor, misschien moet je je ogen weer eens opnieuw laten meten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom een bril zonder sterkte ineens lelijk zou zijn
Ik zelf heb -9 of zo, en dan is een bril juist lelijk... je ogen worden er meteen 2 x zo klein van, van de zijkant zie je van die kringen in de glazen staan...
Een mooie bril vind ik juist alleen mooi bij mensen zonder sterkte, of met een hele lage sterkte.
Dus even los van het feit dat je het raar vindt als iemand met een bril zonder sterkte loopt. Dit kun je namelijk als buitenstaander moeilijk beoordelen tot pak 'm beet -2
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Is heel makkelijk te zien hoor, misschien moet je je ogen weer eens opnieuw laten meten.
Ze zijn heel populair onder Britse jongerenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat
is![]()
deze
Zijn er serieus mensen die deze gedrochten kopen
Lekker hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
Is vooral om te huilen als een man van middelbare leeftijd dat aantrekt...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"1984 surfing acadamy. Baseball team nr. 34 dept. 32482194 denim."
Dat soort teksten op kleren, waarom word dat zo veel verkocht?
Het is niet omdat ik wél een groot liefhebber ben van Dr. Martens, maar tegenwoordig hebben ze méér dan de 1460:quote:
Bedoel je een sleehak?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Die schoenen met zo'n hakje die vrouwen tegenwoordig dragen.
Weet niet hoe ze heten maar ik vind het net van die Chinese bindvoet-schoentjes lijken.
Vind ik ook echt niet mooiquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, dit soort gedrochten:
[ afbeelding ]
Ja dat vooral. Die fucking petjesquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:09 schreef Gaijin het volgende:
[ afbeelding ]
DitDie petjes die ze letterlijk op hebben
˛˛˛˛˛.
Fixedquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:54 schreef Craptacular het volgende:
Nu zijn Uggs spuuglelijk, maar gasten met Uggs met de pijpen erin verdienen op zich wel een bitchslap.
Wel mooi!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kerelsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:27 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Daardoor lijkt iemands been dikker en de voet juist veel kleiner dan dat ie is... En het feit dat het een enkellaarsje is doet dan ook geen wonderen. Vind ik inderdaad niet erg flatteus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De 1e 2 op het plaatje kan je zo uit mijn kledingkast halenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:51 schreef Mylene het volgende:
Wat vind jij écht niet kunnen qua mode?
TS begint met deze bootcut spijkerbroek met van die afwijkende broekzakken. Ik vind het geen gezicht. Verder overhemden met tekst, borduursels en andere tierlantijntjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet die hak niet waardoor je op lange termijn eventueel puntige knieen kunt krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:39 schreef Nyan het volgende:
[..]
Daardoor lijkt iemands been dikker en de voet juist veel kleiner dan dat ie is... En het feit dat het een enkellaarsje is doet dan ook geen wonderen. Vind ik inderdaad niet erg flatteus.
Hoe blijft die broek eigenlijk daar hangen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die trend, verschrikkelijk inderdaad.
[ afbeelding ]
Is dat niet met alle hakken zo, en sowieso, wtf puntige knieën?quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vergeet die hak niet waardoor je op lange termijn eventueel puntige knieen kunt krijgen.
Heeft vrij weinig met mode te maken. Als je aan het sporten bent hoef je er ook niet flatteus uit te zien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 03:53 schreef sijs het volgende:
oudere mannen met buikjes in te strakke reclameoutfits op racefietsen
Vind haar ook niet echt 28-achtig uitzien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:37 schreef Specularium het volgende:
Alsof Lisa Woodman 28 is. Eerder 48.
Ik zie dat eerder als cultuur. Iets waar men al meer dan 5000 jaar mee rond loopt kan ik moeilijk als een vergankelijk modelbeeld zien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:38 schreef SeLang het volgende:
Van die grote tatoeages, dat kan echt niet meer...
[serieus]quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:41 schreef shoarmafarmer13 het volgende:
Zo'n dogtag om je nek met je naam, adres enz. erop.
[ afbeelding ]
Ja, Nederlanders lopen al 5000 jaar met sleeve tatoeages en kontgeweien rond.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik zie dat eerder als cultuur. Iets waar men al meer dan 5000 jaar mee rond loopt kan ik moeilijk als een vergankelijk modelbeeld zien.
Toen mochten kinderen nog alleen op straat lopen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
[serieus]
Dat droegen wij op de kleuterschool (jaren '70) met je naam adres en bloedgroep voor het geval je een ongeluk kreeg of verdwaalde. Dat werd zelfs van school uit gepromoot.
Die zijn inderdaad te erg; die hype-sleeves al, maar vooral die tramp stamps. Ik heb zo het idee dat er anno 2012 veel vrouwen rondlopen met spijt als (inmiddels) korte haren op hun hoofd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:51 schreef SeLang het volgende:
Ja, Nederlanders lopen al 5000 jaar met sleeve tatoeages en kontgeweien rond.
Spijt als haren in hun pittig kort kapselquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zo het idee dat er anno 2012 veel vrouwen rondlopen met spijt als (inmiddels) korte haren op hun hoofd.
Ik ga er deze maand nog 1 op m'n rechter schouder laten zettenquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Spijt als haren in hun pittig kort kapsel
Een sleeve tatoeage/ tribal/ etc is trouwens gewoon de mannelijke versie van het kontgewei
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ga er deze maand nog 1 op m'n rechter schouder laten zetten
En 't is niet de 1equote:
Precies die afschuwelijke dingen. Zet je het automerk ook meteen lekker mee neerquote:
Ik zie dat hier ook weleens, dat van die getatoeëerde ouders hun kinderen uit school komen halen. Die kinderen schamen zich helemaal kapot....quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies die afschuwelijke dingen. Zet je het automerk ook meteen lekker mee neer.
Renault Twingo: voor mensen zonder stijl en class.
Dan ben je ook wel erg gevoelig voor reclamequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik zie dat hier ook weleens, dat van die getatoeëerde ouders hun kinderen uit school komen halen. Die kinderen schamen zich helemaal kapot....
Maar nu denk ik dus bij elke Twingo die voorbij komt: "daar heb je weer zo'n pauper". Dat kan toch niet de bedoeling zijn van Renault
Of een hippe oma met een condoom van dr kleindochter op zak.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar nu denk ik dus bij elke Twingo die voorbij komt: "daar heb je weer zo'n pauper".
Normaal gesproken niet, tenzij het een tenenkrommende reclame is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:19 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel erg gevoelig voor reclame
Mja wanneer is een tatoeage origineel en authentiek? Daar verschillen de meningen natuurlijk ook over. Al is zo'n aarsgewei natuurlijk verschrikkelijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:40 schreef Copycat het volgende:
Tatoeages kunnen best een toevoeging zijn. Mits origineel en authentiek. En dat zijn 99 van de 100 helaas niet.
I likequote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja idd, die kontgeweien vind ik ook echt zo'n mode tattoo. Maargoed ik heb zelf 4 tattoo's dus ik denk er misschien iets anders over, heb er 2 onder mijn tenen(smileys) en 2 op mijn buik(vogels). Vind het zelf mooi dus wat anderen ervan denken maakt me dan niet zoveel uitquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef HAL9000S het volgende:
°
[..]
Mja wanneer is een tatoeage origineel en authentiek? Daar verschillen de meningen natuurlijk ook over. Al is zo'n aarsgewei natuurlijk verschrikkelijkDat sleeve verhaal ben ik het niet heel erg mee eens overigens, dat zegt niks over de tatoeage zelf, dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat het dragen van een broek een modehype is die echt niet kan.
Jammer ook dat het pas als modeverschijnsel wordt gezien sinds dat figuren als Theo Janssen er mee rond lopen, een goed gezette sleeve kan best mooi zijn imo. Verder zijn wij Nederlanders naar mijn idee bovengemiddeld conservatief op het gebied van tatoeages in vergelijking met andere landen. Zal wel met onze 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg' mentaliteit te maken hebben.
Het 'probleem' is ook wel dat wat eerst origineel en authentiek is, een paar maanden later door de massa wordt overgenomen. Zoals die sterren bijvoorbeeld en ook de sleeves. Met als toppunt de fakesleeves die je als mouw draagtquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef HAL9000S het volgende:
Mja wanneer is een tatoeage origineel en authentiek? Daar verschillen de meningen natuurlijk ook over. Al is zo'n aarsgewei natuurlijk verschrikkelijkDat sleeve verhaal ben ik het niet heel erg mee eens overigens, dat zegt niks over de tatoeage zelf, dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat het dragen van een broek een modehype is die echt niet kan.
Dat zijn toch kinderschoenen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:14 schreef Aventura het volgende:
Zogen. 'sportieve' ballerina's. Voornamelijk gezien bij 50+'ers. Veelal gecombineerd met overgooier en witte driekwart legging.
[ afbeelding ]
Zo heel vreemd is dit ook niet hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
[serieus]
Dat droegen wij op de kleuterschool (jaren '70) met je naam adres en bloedgroep voor het geval je een ongeluk kreeg of verdwaalde. Dat werd zelfs van school uit gepromoot.
Afgehakte turtlevoetquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:43 schreef Gwywen het volgende:
Over dit zal ik helemaal maar zwijgen.
Leggings heetten vroeger "voetloze panty", met zo'n naam liet je het wel uit je hoofd hem als broek te dragen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
En dan dat userplaatje erbij zienquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik zou die milf met dr reetgewei en dr Twingo anders wel doen hoor!
Kom kom. Ik heb ze op m'n enkel en schouder en die komt niet onder een polo mouw uit, dus je ziet er niets van.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik zie dat hier ook weleens, dat van die getatoeëerde ouders hun kinderen uit school komen halen. Die kinderen schamen zich helemaal kapot....
Maar nu denk ik dus bij elke Twingo die voorbij komt: "daar heb je weer zo'n pauper". Dat kan toch niet de bedoeling zijn van Renault
Bovendien zijn die kinderen er heus wel aan gewend hoor, dat ze getatoeëerde ouders hebben. Die weten niet beter.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kom kom. Ik heb ze op m'n enkel en schouder en die komt niet onder een polo mouw uit, dus je ziet er niets van.
Zeker vet ja dit soort tattoos, alhoewel ik vind dat er met een sleeve met mooie stukken, veel detail en een betekenis ook niks mis mee is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het 'probleem' is ook wel dat wat eerst origineel en authentiek is, een paar maanden later door de massa wordt overgenomen. Zoals die sterren bijvoorbeeld en ook de sleeves. Met als toppunt de fakesleeves die je als mouw draagt.
Wat ik persoonlijk wel mooi vind, zijn ouderwetse 'zeemanstatoeages', in heldere kleuren.
Zoals op zijn linkerarm:
Zeker vet ja dit soort tattoos, alhoewel ik vind dat er met een goede sleeve met veel detail en mooie stukken en ook met een betekenis niks mis is hoor.
[ afbeelding ]
Maar wat de EatDust denimmotormuisjes betreft ben ik wat bevooroordeeld.
snap niet echt wat hier zo gruwelijk aan is behalve de korte mauwenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:57 schreef Mylene het volgende:
Ook een gruwel button down overhemden en nog erger met korte mouwen.
[ afbeelding ]
Én de Twingo erbij?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik zou die milf met dr reetgewei en dr Twingo anders wel doen hoor!
Nog wat pennen in het borstzakje en het plaatje is compleet!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
snap niet echt wat hier zo gruwelijk aan is behalve de korte mauwen
quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vergeet die hak niet waardoor je op lange termijn eventueel puntige knieen kunt krijgen.
Kleding met een beetje stijl.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat mogen we wel dragen eigenlijk?
wat de mainstream 'slapers' je opdringen. Een normale schapenvacht, perfect wit, als er een vlekje zwart in zit ben je 'raar'... blijf vooral in je schelp!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Alsjeblieft meneer: Mode: wat mogen we wel dragen eigenlijk?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Stiekem vind ik die best leuk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:43 schreef Gwywen het volgende:
Over dit zal ik helemaal maar zwijgen.
[ afbeelding ]
Sowieso die nieuwe Vansquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:04 schreef Horchata het volgende:
Leggings.
Bont, zowel nep als echt.
Een bril zonder dat je 'm nodig hebt.
En ik ben er ook wel voor dat niet meer 9 op de 10 mensen in hetzelfde model Vans rondlopen.
Vroeger noemden we dat bootschoenen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Sowieso die nieuwe Vans
[ afbeelding ]
Dat meen je niet toch? All-stars zijn tijdloos.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:44 schreef SpamNinja het volgende:
Converse All-Stars kunnen ook niet meer als je het mij vraagt
Nee valt wel mee vind ik, let maar eens op hoeveel mensen je er nog mee ziet lopen, heel weinig. Misschien dat neutrale kleuren als zwart of wit nog net door de vingers kunnen maar ook niet echt, tenminste niet buiten de sportschool o.i.d., en gekleurde of met print krijg ik al helemaal een brugklas gevoel bij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:08 schreef omelette het volgende:
[..]
Dat meen je niet toch? All-stars zijn tijdloos.
True. All Stars gaan nooit uit de mode.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:08 schreef omelette het volgende:
[..]
Dat meen je niet toch? All-stars zijn tijdloos.
Dit is gewoon vette shizzel man!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Van die 'nette' sportschoenen zoals dit
[ afbeelding ]
En dan met veters (met klitteband is nog 100 keer erger, maar dat zie ik gelukkig nooit). En oké, als je 16 bent kan het nog, maar bij 18+ mannen, nah.
Een tas met een bontkraagquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:48 schreef braddofiel het volgende:
Gewoon alles wat dit wijf aan heeft.
[ afbeelding ]
quote:
Alle dure kleding heeft goedkope namaakquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Vraagje aan de experts hier: is leuke kleding nou overal zo duur?
dit is echt afschuwelijk, eigenlijk alles van 'le coq sportiv'quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Van die 'nette' sportschoenen zoals dit
[ afbeelding ]
En dan met veters (met klitteband is nog 100 keer erger, maar dat zie ik gelukkig nooit). En oké, als je 16 bent kan het nog, maar bij 18+ mannen, nah.
Ik zou best zo'n paar willen hebben. Lijkt me heerlijk lopen ipv m'n sandalen (voor wandelingen in de bergen, bos en dalen...)quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Collega van me had vorig jaar ineens deze dingen aan:
[ afbeelding ]
Cruela.quote:
Inderdaad. Maar goed als je naar Donatella kijkt snap je waarom de ontwerpen zo uitzien...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:21 schreef Copycat het volgende:
Versace is na de dood van Gianni zo snel zo downhill gegaan. Italo-chic op zijn slechtst.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Of zulke drakenshirts:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:29 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die draken-overhemden zijn nog erger.
Het is toch meestal nepbont?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:23 schreef magneetstrip het volgende:
Als eerste vind ik bontkragen niet kunnen. Uiteraard omdat er dieren zwaar voor worden mishandeld, maar ook omdat het mogelijk giftig is voor jezelf ( http://www.vier-voeters.n(...)tent=2645&language=2 ) en ook nog een harram, wat de Marokkaanse jeugd blijkbaar niet weet of ze geloven niet meer ( http://www.google.nl/sear(...)17b&biw=1280&bih=861 ) en die bontkragen groter dan je hoofd zijn helemaal verschrikkelijk bah!
Nee, tegenwoordig juist niet! Want echt bont is goedkoper en mooier dan echt bont en het dier is toch al dood, aldus de bontdragertjesquote:
Lekker belangrijk of iemand in zijn joggingbroek naar de supermarkt gaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doe ik ook weleens, geen joggingbroek maar een trainingsbroek. In de supermarkt hoef ik niet mooi te zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of iemand in zijn joggingbroek naar de supermarkt gaat.
Lekker belangrijk of iemand drakenshirts draagt.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of iemand in zijn joggingbroek naar de supermarkt gaat.
Interesseert het je dan wel als je ergens anders heen gaat?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:08 schreef Karina het volgende:
Het interesseert me echt geen moer hoe ik eruit zie als ik boodschappen ga doen. Ik loop toch alleen maar met tassen te sjouwen. Zolang er geen vlekken opzitten of gaten inzitten, maakt het me echt niet uit.
Want wanneer je naar de supermarkt gaat moet je er op en top verzorgd uit zien.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:05 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of iemand drakenshirts draagt.
Ik vind joggingbroeken echt geen porum, zo onverzorgd
Als ik naar mijn werk ga doe ik geen joggingbroek aan. Maar als ik naar de supermarkt al netjes gekleed ga, wat moet ik dan naar mijn werk aandoen? NOG netter?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:09 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Interesseert het je dan wel als je ergens anders heen gaat?
Zo mag ik het zien.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef Chai het volgende:
Ik ga altijd in een legging met cameltoe die aan de achterkant doorschijnt naar de supermarkt. En 's zomers in bikini op teenslippers.
Apart zeg, die schoenen waren in 1973 al niet om aan te zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:15 schreef Ditty het volgende:
Deze zie ik steeds vaker in schoenen winkels, ik vind dit echt niet mooi
[ afbeelding ]
Een bontkraag is anders maar al te praktisch. Ben toch blij met de bontkraag op mijn country coat.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:23 schreef magneetstrip het volgende:
Als eerste vind ik bontkragen niet kunnen. Uiteraard omdat er dieren zwaar voor worden mishandeld, maar ook omdat het mogelijk giftig is voor jezelf ( http://www.vier-voeters.n(...)tent=2645&language=2 ) en ook nog een harram, wat de Marokkaanse jeugd blijkbaar niet weet of ze geloven niet meer ( http://www.google.nl/sear(...)17b&biw=1280&bih=861 ) en die bontkragen groter dan je hoofd zijn helemaal verschrikkelijk bah!
Dit dus. Nederland begint steeds meer te lijken op een land vol met zwervers.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:05 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of iemand drakenshirts draagt.
Ik vind joggingbroeken echt geen porum, zo onverzorgd
Pretentieus type.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:40 schreef alexandervdb het volgende:
grappig dat de mensen hier ''naar de supermarkt'' het niks boeit.
WTF, als ik naar een restaurant ga gooi ik misschien een jasje aan en misschien een paar andere schoenen. Maar voor de rest ben je toch altijd ''netjes'' gekleed.
De mensen hier hebben niet door dat hun gewoon de tokkies van de straat zijn. En shoppen ze allemaal bij de lidl ofzo?
Come on.. trek een spijkerbroek aan ipv een tering lelijke grijze sweatpants en gasten die witte sportsokken dragen.... Dan heb je ook gewoon geen knappe opvoeding gehad.
Kleed je gewoon normaal, wie de fuck hou je voor de gek als je als pauper naar de supermarkt gekleed gaat maar in de plaatselijke kut cafe je mooiste kleding aan gaat trekken. Dan vraag ik me ook af wat er voor knaps in je kast hangt.
Nog zon voorbeeld hier ergens boven, "Als ik naar mijn werk ga doe ik geen joggingbroek aan. Maar als ik naar de supermarkt al netjes gekleed ga, wat moet ik dan naar mijn werk aandoen? NOG netter? "
Waarom maak je verschil? Kleed je dan ook lekker op je werk als en tokkie, zo ben je kennelijk.
Op moment dat ik dit typ en achter men pc zit heb ik een DKNY zwart overhemd aan en een Jacob Cohen Limited Jeans aan, gewoon omdat ik me nooit zou verlagen om trieste rotzooi aan te trekken.
Fak paupers, mensen die zich ''speciaal'' kleden voor hun werk of wat dan ook. Zorg gewoon dat je dagelijkse kleding er goed uit ziet.
Een DKNY overhemd vind ik persoonlijk niet echt getuigen van netjes verzorgd of enige stijl.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:40 schreef alexandervdb het volgende:
grappig dat de mensen hier ''naar de supermarkt'' het niks boeit.
WTF, als ik naar een restaurant ga gooi ik misschien een jasje aan en misschien een paar andere schoenen. Maar voor de rest ben je toch altijd ''netjes'' gekleed.
De mensen hier hebben niet door dat hun gewoon de tokkies van de straat zijn. En shoppen ze allemaal bij de lidl ofzo?
Come on.. trek een spijkerbroek aan ipv een tering lelijke grijze sweatpants en gasten die witte sportsokken dragen.... Dan heb je ook gewoon geen knappe opvoeding gehad.
Kleed je gewoon normaal, wie de fuck hou je voor de gek als je als pauper naar de supermarkt gekleed gaat maar in de plaatselijke kut cafe je mooiste kleding aan gaat trekken. Dan vraag ik me ook af wat er voor knaps in je kast hangt.
Nog zon voorbeeld hier ergens boven, "Als ik naar mijn werk ga doe ik geen joggingbroek aan. Maar als ik naar de supermarkt al netjes gekleed ga, wat moet ik dan naar mijn werk aandoen? NOG netter? "
Waarom maak je verschil? Kleed je dan ook lekker op je werk als en tokkie, zo ben je kennelijk.
Op moment dat ik dit typ en achter men pc zit heb ik een DKNY zwart overhemd aan en een Jacob Cohen Limited Jeans aan, gewoon omdat ik me nooit zou verlagen om trieste rotzooi aan te trekken.
Fak paupers, mensen die zich ''speciaal'' kleden voor hun werk of wat dan ook. Zorg gewoon dat je dagelijkse kleding er goed uit ziet.
Ik zal niet snel met brands te koop lopen (daar zijn de merken dan ook niet naar) en had ik deze puur vermeld om een plaatje te geven dat het niet om zon bagger shirt gaat als in de OP.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:47 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Een DKNY overhemd vind ik persoonlijk niet echt getuigen van netjes verzorgd.
Het gaat mij om het feit dat je deze producten dus al heb aangeschaft, en deze dus prefereert boven je andere kleding. Dus waarom zou je nog anders dragen? Puur vanwege het imago? Het niet representatief over komen? Draag het dan ook gewoon lekker in een restaurant en op werkquote:Op maandag 30 januari 2012 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pretentieus type.Wanneer ik een dag vertoef in mijn huis in sweatpants en sweatshirt ga ik me niet speciaal omkleden omdat ik toevallig even de deur uit moet voor wat boodschappen. Dat jij daar de behoefte voor voelt moet jij lekker zelf weten, wel zielig om dan het label "pauper" of "tokkie" op iemand te plakken om zulks een domme en oppervlakkige reden.
Mwoah, DKNY is wel een beetje van (schuurpapier)katoen en plastic knopen, daar ging het mij om.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:49 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Ik zal niet snel met brands te koop lopen (daar zijn de merken dan ook niet naar) en had ik deze puur vermeld om een plaatje te geven dat het niet om zon bagger shirt gaat als in de OP.
Het betreft een geheel zwart shirt, dus tenzij je een zwart shirt ''geen'' stijl vind....
Grappig, hier zitten MOP knopen aan. Kan wel een foto'tje voor je schieten een keer.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:57 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Mwoah, DKNY is wel een beetje van (schuurpapier)katoen en plastic knopen, daar ging het mij om.
Neem aan dat de dame in kwestie volwassen was?quote:Op maandag 30 januari 2012 08:13 schreef Odrazi het volgende:
Vrijwel alle dingen zijn al genoemd, maar ik vind kinderlijke staartjes/speldjes ook echt een no-go, bijvoorbeeld een roze elastiekje met van die balletjes eraan, een felgekleurde diadeem en/of speldjes met glitters en dolfijnen er op. Ik kwam er laatst echt zo een tegen
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef Chai het volgende:
Ik ga altijd in een legging met cameltoe die aan de achterkant doorschijnt naar de supermarkt. En 's zomers in bikini op teenslippers.
Ik ken iemand die dat regelmatig doet, maar die dat zo weet te combineren dat het er alsnog stijlvol uit ziet. En die broek van haar heeft ook nog een goed model.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:32 schreef pussywillow het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom sommige mensen in de supermarkt ineens per se in zo'n afzichtelijke joggingbroek moeten lopen. Je moet toch een broek aandoen, waarom dan geen gewone?
Waar heb je het in godsnaam over? Dus omdat iemand thuis een joggingbroek heeft liggen prefereert diegene dat boven al zijn andere kleding en moet hij/zij het maar altijd dragen..?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:51 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat je deze producten dus al heb aangeschaft, en deze dus prefereert boven je andere kleding. Dus waarom zou je nog anders dragen? Puur vanwege het imago? Het niet representatief over komen? Draag het dan ook gewoon lekker in een restaurant en op werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |