abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 29 januari 2012 @ 19:08:19 #276
9859 crew  Karina
Woman
pi_107370992
Het interesseert me echt geen moer hoe ik eruit zie als ik boodschappen ga doen. Ik loop toch alleen maar met tassen te sjouwen. Zolang er geen vlekken opzitten of gaten inzitten, maakt het me echt niet uit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 29 januari 2012 @ 19:09:35 #277
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107371029
quote:
99s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:08 schreef Karina het volgende:
Het interesseert me echt geen moer hoe ik eruit zie als ik boodschappen ga doen. Ik loop toch alleen maar met tassen te sjouwen. Zolang er geen vlekken opzitten of gaten inzitten, maakt het me echt niet uit.
Interesseert het je dan wel als je ergens anders heen gaat?
My mama didn't raise no fool
  zondag 29 januari 2012 @ 19:09:42 #278
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_107371030
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:05 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Lekker belangrijk of iemand drakenshirts draagt.

Ik vind joggingbroeken echt geen porum, zo onverzorgd :|W
Want wanneer je naar de supermarkt gaat moet je er op en top verzorgd uit zien. :')
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  Moderator zondag 29 januari 2012 @ 19:11:34 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_107371079
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:09 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Interesseert het je dan wel als je ergens anders heen gaat?
Als ik naar mijn werk ga doe ik geen joggingbroek aan. Maar als ik naar de supermarkt al netjes gekleed ga, wat moet ik dan naar mijn werk aandoen? NOG netter?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 29 januari 2012 @ 19:20:58 #280
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107371387
Je hoeft heus niet in gala. Snap niet wat er mis is met een spijkerbroek. Vind joggingbroeken zo studentikoos of tokkieachtig. Hoef je je niets van aan te trekken hoor, zal mijn opvoeding wel zijn ;)
My mama didn't raise no fool
  zondag 29 januari 2012 @ 19:21:41 #281
78918 SeLang
Black swans matter
pi_107371408
Ik loop rustig met een broek met bagger tot aan m'n knieën de supermarkt binnen. Boeie. Ik ga me echt niet speciaal omkleden om even boodschappen te doen. De enige grens is als het zo vies is dat ik de supermarkt ermee vervuil (dat zou asociaal zijn).
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_107371530
Ik ga altijd in een legging met cameltoe die aan de achterkant doorschijnt naar de supermarkt. En 's zomers in bikini op teenslippers.
  zondag 29 januari 2012 @ 20:04:23 #283
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_107373199
quote:
9s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef Chai het volgende:
Ik ga altijd in een legging met cameltoe die aan de achterkant doorschijnt naar de supermarkt. En 's zomers in bikini op teenslippers.
Zo mag ik het zien. :*
pi_107373637
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:15 schreef Ditty het volgende:
Deze zie ik steeds vaker in schoenen winkels, ik vind dit echt niet mooi

[ afbeelding ]
Apart zeg, die schoenen waren in 1973 al niet om aan te zien :')
  maandag 30 januari 2012 @ 00:39:59 #285
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107387907
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:23 schreef magneetstrip het volgende:
Als eerste vind ik bontkragen niet kunnen. Uiteraard omdat er dieren zwaar voor worden mishandeld, maar ook omdat het mogelijk giftig is voor jezelf ( http://www.vier-voeters.n(...)tent=2645&language=2 ) en ook nog een harram, wat de Marokkaanse jeugd blijkbaar niet weet of ze geloven niet meer ( http://www.google.nl/sear(...)17b&biw=1280&bih=861 ) en die bontkragen groter dan je hoofd zijn helemaal verschrikkelijk bah!

Een bontkraag is anders maar al te praktisch. Ben toch blij met de bontkraag op mijn country coat.

quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:05 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Lekker belangrijk of iemand drakenshirts draagt.

Ik vind joggingbroeken echt geen porum, zo onverzorgd :|W
Dit dus. Nederland begint steeds meer te lijken op een land vol met zwervers.
pi_107387916
grappig dat de mensen hier ''naar de supermarkt'' het niks boeit.

WTF, als ik naar een restaurant ga gooi ik misschien een jasje aan en misschien een paar andere schoenen. Maar voor de rest ben je toch altijd ''netjes'' gekleed.

De mensen hier hebben niet door dat hun gewoon de tokkies van de straat zijn. En shoppen ze allemaal bij de lidl ofzo?

Come on.. trek een spijkerbroek aan ipv een tering lelijke grijze sweatpants en gasten die witte sportsokken dragen.... Dan heb je ook gewoon geen knappe opvoeding gehad.

Kleed je gewoon normaal, wie de fuck hou je voor de gek als je als pauper naar de supermarkt gekleed gaat maar in de plaatselijke kut cafe je mooiste kleding aan gaat trekken. Dan vraag ik me ook af wat er voor knaps in je kast hangt.

Nog zon voorbeeld hier ergens boven, "Als ik naar mijn werk ga doe ik geen joggingbroek aan. Maar als ik naar de supermarkt al netjes gekleed ga, wat moet ik dan naar mijn werk aandoen? NOG netter? "

Waarom maak je verschil? Kleed je dan ook lekker op je werk als en tokkie, zo ben je kennelijk.

Op moment dat ik dit typ en achter men pc zit heb ik een DKNY zwart overhemd aan en een Jacob Cohen Limited Jeans aan, gewoon omdat ik me nooit zou verlagen om trieste rotzooi aan te trekken.

Fak paupers, mensen die zich ''speciaal'' kleden voor hun werk of wat dan ook. Zorg gewoon dat je dagelijkse kleding er goed uit ziet.
  maandag 30 januari 2012 @ 00:43:52 #287
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_107387989
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 00:40 schreef alexandervdb het volgende:

WTF, als ik naar een restaurant ga gooi ik misschien een jasje aan en misschien een paar andere schoenen. Maar voor de rest ben je toch altijd ''netjes'' gekleed.

De mensen hier hebben niet door dat hun gewoon de tokkies van de straat zijn. En shoppen ze allemaal bij de lidl ofzo?

Come on.. trek een spijkerbroek aan ipv een tering lelijke grijze sweatpants en gasten die witte sportsokken dragen.... Dan heb je ook gewoon geen knappe opvoeding gehad.

Kleed je gewoon normaal, wie de fuck hou je voor de gek als je als pauper naar de supermarkt gekleed gaat maar in de plaatselijke kut cafe je mooiste kleding aan gaat trekken. Dan vraag ik me ook af wat er voor knaps in je kast hangt.

Nog zon voorbeeld hier ergens boven, "Als ik naar mijn werk ga doe ik geen joggingbroek aan. Maar als ik naar de supermarkt al netjes gekleed ga, wat moet ik dan naar mijn werk aandoen? NOG netter? "

Waarom maak je verschil? Kleed je dan ook lekker op je werk als en tokkie, zo ben je kennelijk.

Op moment dat ik dit typ en achter men pc zit heb ik een DKNY zwart overhemd aan en een Jacob Cohen Limited Jeans aan, gewoon omdat ik me nooit zou verlagen om trieste rotzooi aan te trekken.

Fak paupers, mensen die zich ''speciaal'' kleden voor hun werk of wat dan ook. Zorg gewoon dat je dagelijkse kleding er goed uit ziet.
Pretentieus type. :') Wanneer ik een dag vertoef in mijn huis in sweatpants en sweatshirt ga ik me niet speciaal omkleden omdat ik toevallig even de deur uit moet voor wat boodschappen. Dat jij daar de behoefte voor voelt moet jij lekker zelf weten, wel zielig om dan het label "pauper" of "tokkie" op iemand te plakken om zulks een domme en oppervlakkige reden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chocolatebear op 30-01-2012 00:49:20 ]
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 30 januari 2012 @ 00:47:03 #288
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107388055
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 00:40 schreef alexandervdb het volgende:

Een DKNY overhemd vind ik persoonlijk niet echt getuigen van netjes verzorgd of enige stijl.
pi_107388130
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 00:47 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Een DKNY overhemd vind ik persoonlijk niet echt getuigen van netjes verzorgd.
Ik zal niet snel met brands te koop lopen (daar zijn de merken dan ook niet naar) en had ik deze puur vermeld om een plaatje te geven dat het niet om zon bagger shirt gaat als in de OP.

Het betreft een geheel zwart shirt, dus tenzij je een zwart shirt ''geen'' stijl vind....
pi_107388186
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Pretentieus type. :') Wanneer ik een dag vertoef in mijn huis in sweatpants en sweatshirt ga ik me niet speciaal omkleden omdat ik toevallig even de deur uit moet voor wat boodschappen. Dat jij daar de behoefte voor voelt moet jij lekker zelf weten, wel zielig om dan het label "pauper" of "tokkie" op iemand te plakken om zulks een domme en oppervlakkige reden.
Het gaat mij om het feit dat je deze producten dus al heb aangeschaft, en deze dus prefereert boven je andere kleding. Dus waarom zou je nog anders dragen? Puur vanwege het imago? Het niet representatief over komen? Draag het dan ook gewoon lekker in een restaurant en op werk
  maandag 30 januari 2012 @ 00:57:51 #291
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107388337
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 00:49 schreef alexandervdb het volgende:

[..]

Ik zal niet snel met brands te koop lopen (daar zijn de merken dan ook niet naar) en had ik deze puur vermeld om een plaatje te geven dat het niet om zon bagger shirt gaat als in de OP.

Het betreft een geheel zwart shirt, dus tenzij je een zwart shirt ''geen'' stijl vind....
Mwoah, DKNY is wel een beetje van (schuurpapier)katoen en plastic knopen, daar ging het mij om.
pi_107388405
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 00:57 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Mwoah, DKNY is wel een beetje van (schuurpapier)katoen en plastic knopen, daar ging het mij om.
Grappig, hier zitten MOP knopen aan. Kan wel een foto'tje voor je schieten een keer.
(dit shirt is zeker 5 jaar oud, geen idee hoe het merk zich nu neer zet, wel made in Hong Kong lol)
  maandag 30 januari 2012 @ 07:58:38 #293
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_107391607
Van die vuilniszakken met bontkraag Nickelsonjassen, zelfs gasten op de universiteit lopen ermee. En al die Beats headphones. :')

Joggingbroeken kan ik me niet druk om maken, chicks in joggingbroek. :9
pi_107391694
Vrijwel alle dingen zijn al genoemd, maar ik vind kinderlijke staartjes/speldjes ook echt een no-go, bijvoorbeeld een roze elastiekje met van die balletjes eraan, een felgekleurde diadeem en/of speldjes met glitters en dolfijnen er op. Ik kwam er laatst echt zo een tegen :r
  maandag 30 januari 2012 @ 08:14:55 #295
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_107391710
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 08:13 schreef Odrazi het volgende:
Vrijwel alle dingen zijn al genoemd, maar ik vind kinderlijke staartjes/speldjes ook echt een no-go, bijvoorbeeld een roze elastiekje met van die balletjes eraan, een felgekleurde diadeem en/of speldjes met glitters en dolfijnen er op. Ik kwam er laatst echt zo een tegen :r
Neem aan dat de dame in kwestie volwassen was? :')
pi_107391864
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom sommige mensen in de supermarkt ineens per se in zo'n afzichtelijke joggingbroek moeten lopen. Je moet toch een broek aandoen, waarom dan geen gewone? :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  maandag 30 januari 2012 @ 08:36:38 #297
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_107391898
quote:
9s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef Chai het volgende:
:D _O-
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107391943
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 08:32 schreef pussywillow het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom sommige mensen in de supermarkt ineens per se in zo'n afzichtelijke joggingbroek moeten lopen. Je moet toch een broek aandoen, waarom dan geen gewone? :P
Ik ken iemand die dat regelmatig doet, maar die dat zo weet te combineren dat het er alsnog stijlvol uit ziet. En die broek van haar heeft ook nog een goed model.

Maar ja, het is zelf een beeldig meisje om te zien (lang, ideale maten, fijn gezichtje), en dat helpt natuurlijk. :)
  maandag 30 januari 2012 @ 08:58:09 #299
78918 SeLang
Black swans matter
pi_107392120
Ach, ik woon in Engeland. Daar kom je overal mee weg. Joggingbroeken, teenslippers, blote tieten en navels bij -10 graden, tattoeages, etc. Het maakt gewoon niet uit, iedereen loopt er zo bij :')
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_107394164
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 00:51 schreef alexandervdb het volgende:

[..]

Het gaat mij om het feit dat je deze producten dus al heb aangeschaft, en deze dus prefereert boven je andere kleding. Dus waarom zou je nog anders dragen? Puur vanwege het imago? Het niet representatief over komen? Draag het dan ook gewoon lekker in een restaurant en op werk
Waar heb je het in godsnaam over? Dus omdat iemand thuis een joggingbroek heeft liggen prefereert diegene dat boven al zijn andere kleding en moet hij/zij het maar altijd dragen..?

Als ik thuis ben en ik heb verder geen plannen om nog de deur uit te gaan, dan is het toch lekker comfortabel om een joggingbroek aan te trekken?

De volgende dag sta ik weer netjes strak in pak op de werkvloer hoor, maakt mij dat een tokkie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')