Interesseert het je dan wel als je ergens anders heen gaat?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:08 schreef Karina het volgende:
Het interesseert me echt geen moer hoe ik eruit zie als ik boodschappen ga doen. Ik loop toch alleen maar met tassen te sjouwen. Zolang er geen vlekken opzitten of gaten inzitten, maakt het me echt niet uit.
Want wanneer je naar de supermarkt gaat moet je er op en top verzorgd uit zien.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:05 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of iemand drakenshirts draagt.
Ik vind joggingbroeken echt geen porum, zo onverzorgd
Als ik naar mijn werk ga doe ik geen joggingbroek aan. Maar als ik naar de supermarkt al netjes gekleed ga, wat moet ik dan naar mijn werk aandoen? NOG netter?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:09 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Interesseert het je dan wel als je ergens anders heen gaat?
Zo mag ik het zien.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef Chai het volgende:
Ik ga altijd in een legging met cameltoe die aan de achterkant doorschijnt naar de supermarkt. En 's zomers in bikini op teenslippers.
Apart zeg, die schoenen waren in 1973 al niet om aan te zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:15 schreef Ditty het volgende:
Deze zie ik steeds vaker in schoenen winkels, ik vind dit echt niet mooi
[ afbeelding ]
Een bontkraag is anders maar al te praktisch. Ben toch blij met de bontkraag op mijn country coat.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:23 schreef magneetstrip het volgende:
Als eerste vind ik bontkragen niet kunnen. Uiteraard omdat er dieren zwaar voor worden mishandeld, maar ook omdat het mogelijk giftig is voor jezelf ( http://www.vier-voeters.n(...)tent=2645&language=2 ) en ook nog een harram, wat de Marokkaanse jeugd blijkbaar niet weet of ze geloven niet meer ( http://www.google.nl/sear(...)17b&biw=1280&bih=861 ) en die bontkragen groter dan je hoofd zijn helemaal verschrikkelijk bah!
Dit dus. Nederland begint steeds meer te lijken op een land vol met zwervers.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:05 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of iemand drakenshirts draagt.
Ik vind joggingbroeken echt geen porum, zo onverzorgd
Pretentieus type.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:40 schreef alexandervdb het volgende:
grappig dat de mensen hier ''naar de supermarkt'' het niks boeit.
WTF, als ik naar een restaurant ga gooi ik misschien een jasje aan en misschien een paar andere schoenen. Maar voor de rest ben je toch altijd ''netjes'' gekleed.
De mensen hier hebben niet door dat hun gewoon de tokkies van de straat zijn. En shoppen ze allemaal bij de lidl ofzo?
Come on.. trek een spijkerbroek aan ipv een tering lelijke grijze sweatpants en gasten die witte sportsokken dragen.... Dan heb je ook gewoon geen knappe opvoeding gehad.
Kleed je gewoon normaal, wie de fuck hou je voor de gek als je als pauper naar de supermarkt gekleed gaat maar in de plaatselijke kut cafe je mooiste kleding aan gaat trekken. Dan vraag ik me ook af wat er voor knaps in je kast hangt.
Nog zon voorbeeld hier ergens boven, "Als ik naar mijn werk ga doe ik geen joggingbroek aan. Maar als ik naar de supermarkt al netjes gekleed ga, wat moet ik dan naar mijn werk aandoen? NOG netter? "
Waarom maak je verschil? Kleed je dan ook lekker op je werk als en tokkie, zo ben je kennelijk.
Op moment dat ik dit typ en achter men pc zit heb ik een DKNY zwart overhemd aan en een Jacob Cohen Limited Jeans aan, gewoon omdat ik me nooit zou verlagen om trieste rotzooi aan te trekken.
Fak paupers, mensen die zich ''speciaal'' kleden voor hun werk of wat dan ook. Zorg gewoon dat je dagelijkse kleding er goed uit ziet.
Een DKNY overhemd vind ik persoonlijk niet echt getuigen van netjes verzorgd of enige stijl.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:40 schreef alexandervdb het volgende:
grappig dat de mensen hier ''naar de supermarkt'' het niks boeit.
WTF, als ik naar een restaurant ga gooi ik misschien een jasje aan en misschien een paar andere schoenen. Maar voor de rest ben je toch altijd ''netjes'' gekleed.
De mensen hier hebben niet door dat hun gewoon de tokkies van de straat zijn. En shoppen ze allemaal bij de lidl ofzo?
Come on.. trek een spijkerbroek aan ipv een tering lelijke grijze sweatpants en gasten die witte sportsokken dragen.... Dan heb je ook gewoon geen knappe opvoeding gehad.
Kleed je gewoon normaal, wie de fuck hou je voor de gek als je als pauper naar de supermarkt gekleed gaat maar in de plaatselijke kut cafe je mooiste kleding aan gaat trekken. Dan vraag ik me ook af wat er voor knaps in je kast hangt.
Nog zon voorbeeld hier ergens boven, "Als ik naar mijn werk ga doe ik geen joggingbroek aan. Maar als ik naar de supermarkt al netjes gekleed ga, wat moet ik dan naar mijn werk aandoen? NOG netter? "
Waarom maak je verschil? Kleed je dan ook lekker op je werk als en tokkie, zo ben je kennelijk.
Op moment dat ik dit typ en achter men pc zit heb ik een DKNY zwart overhemd aan en een Jacob Cohen Limited Jeans aan, gewoon omdat ik me nooit zou verlagen om trieste rotzooi aan te trekken.
Fak paupers, mensen die zich ''speciaal'' kleden voor hun werk of wat dan ook. Zorg gewoon dat je dagelijkse kleding er goed uit ziet.
Ik zal niet snel met brands te koop lopen (daar zijn de merken dan ook niet naar) en had ik deze puur vermeld om een plaatje te geven dat het niet om zon bagger shirt gaat als in de OP.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:47 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Een DKNY overhemd vind ik persoonlijk niet echt getuigen van netjes verzorgd.
Het gaat mij om het feit dat je deze producten dus al heb aangeschaft, en deze dus prefereert boven je andere kleding. Dus waarom zou je nog anders dragen? Puur vanwege het imago? Het niet representatief over komen? Draag het dan ook gewoon lekker in een restaurant en op werkquote:Op maandag 30 januari 2012 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pretentieus type.Wanneer ik een dag vertoef in mijn huis in sweatpants en sweatshirt ga ik me niet speciaal omkleden omdat ik toevallig even de deur uit moet voor wat boodschappen. Dat jij daar de behoefte voor voelt moet jij lekker zelf weten, wel zielig om dan het label "pauper" of "tokkie" op iemand te plakken om zulks een domme en oppervlakkige reden.
Mwoah, DKNY is wel een beetje van (schuurpapier)katoen en plastic knopen, daar ging het mij om.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:49 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Ik zal niet snel met brands te koop lopen (daar zijn de merken dan ook niet naar) en had ik deze puur vermeld om een plaatje te geven dat het niet om zon bagger shirt gaat als in de OP.
Het betreft een geheel zwart shirt, dus tenzij je een zwart shirt ''geen'' stijl vind....
Grappig, hier zitten MOP knopen aan. Kan wel een foto'tje voor je schieten een keer.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:57 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Mwoah, DKNY is wel een beetje van (schuurpapier)katoen en plastic knopen, daar ging het mij om.
Neem aan dat de dame in kwestie volwassen was?quote:Op maandag 30 januari 2012 08:13 schreef Odrazi het volgende:
Vrijwel alle dingen zijn al genoemd, maar ik vind kinderlijke staartjes/speldjes ook echt een no-go, bijvoorbeeld een roze elastiekje met van die balletjes eraan, een felgekleurde diadeem en/of speldjes met glitters en dolfijnen er op. Ik kwam er laatst echt zo een tegen
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef Chai het volgende:
Ik ga altijd in een legging met cameltoe die aan de achterkant doorschijnt naar de supermarkt. En 's zomers in bikini op teenslippers.
Ik ken iemand die dat regelmatig doet, maar die dat zo weet te combineren dat het er alsnog stijlvol uit ziet. En die broek van haar heeft ook nog een goed model.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:32 schreef pussywillow het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom sommige mensen in de supermarkt ineens per se in zo'n afzichtelijke joggingbroek moeten lopen. Je moet toch een broek aandoen, waarom dan geen gewone?
Waar heb je het in godsnaam over? Dus omdat iemand thuis een joggingbroek heeft liggen prefereert diegene dat boven al zijn andere kleding en moet hij/zij het maar altijd dragen..?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:51 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat je deze producten dus al heb aangeschaft, en deze dus prefereert boven je andere kleding. Dus waarom zou je nog anders dragen? Puur vanwege het imago? Het niet representatief over komen? Draag het dan ook gewoon lekker in een restaurant en op werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |