quote:
Alle dure kleding heeft goedkope namaakquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Vraagje aan de experts hier: is leuke kleding nou overal zo duur?
dit is echt afschuwelijk, eigenlijk alles van 'le coq sportiv'quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Van die 'nette' sportschoenen zoals dit
[ afbeelding ]
En dan met veters (met klitteband is nog 100 keer erger, maar dat zie ik gelukkig nooit). En oké, als je 16 bent kan het nog, maar bij 18+ mannen, nah.
Ik zou best zo'n paar willen hebben. Lijkt me heerlijk lopen ipv m'n sandalen (voor wandelingen in de bergen, bos en dalen...)quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Collega van me had vorig jaar ineens deze dingen aan:
[ afbeelding ]
Cruela.quote:
Inderdaad. Maar goed als je naar Donatella kijkt snap je waarom de ontwerpen zo uitzien...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:21 schreef Copycat het volgende:
Versace is na de dood van Gianni zo snel zo downhill gegaan. Italo-chic op zijn slechtst.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Of zulke drakenshirts:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:29 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die draken-overhemden zijn nog erger.
Het is toch meestal nepbont?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:23 schreef magneetstrip het volgende:
Als eerste vind ik bontkragen niet kunnen. Uiteraard omdat er dieren zwaar voor worden mishandeld, maar ook omdat het mogelijk giftig is voor jezelf ( http://www.vier-voeters.n(...)tent=2645&language=2 ) en ook nog een harram, wat de Marokkaanse jeugd blijkbaar niet weet of ze geloven niet meer ( http://www.google.nl/sear(...)17b&biw=1280&bih=861 ) en die bontkragen groter dan je hoofd zijn helemaal verschrikkelijk bah!
Nee, tegenwoordig juist niet! Want echt bont is goedkoper en mooier dan echt bont en het dier is toch al dood, aldus de bontdragertjesquote:
Lekker belangrijk of iemand in zijn joggingbroek naar de supermarkt gaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die in joggingbroek over srtaat gaan. Prima als je opweg bent naar de sportschool. Maar trek even wat fatsoenlijks aan als je naar de stad/school/supermarkt gaatpaupers
Dat doe ik ook weleens, geen joggingbroek maar een trainingsbroek. In de supermarkt hoef ik niet mooi te zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of iemand in zijn joggingbroek naar de supermarkt gaat.
Lekker belangrijk of iemand drakenshirts draagt.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of iemand in zijn joggingbroek naar de supermarkt gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |