Kleding met een beetje stijl.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat mogen we wel dragen eigenlijk?
wat de mainstream 'slapers' je opdringen. Een normale schapenvacht, perfect wit, als er een vlekje zwart in zit ben je 'raar'... blijf vooral in je schelp!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Alsjeblieft meneer: Mode: wat mogen we wel dragen eigenlijk?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Stiekem vind ik die best leuk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:43 schreef Gwywen het volgende:
Over dit zal ik helemaal maar zwijgen.
[ afbeelding ]
Sowieso die nieuwe Vansquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:04 schreef Horchata het volgende:
Leggings.
Bont, zowel nep als echt.
Een bril zonder dat je 'm nodig hebt.
En ik ben er ook wel voor dat niet meer 9 op de 10 mensen in hetzelfde model Vans rondlopen.
Vroeger noemden we dat bootschoenen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Sowieso die nieuwe Vans
[ afbeelding ]
Dat meen je niet toch? All-stars zijn tijdloos.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:44 schreef SpamNinja het volgende:
Converse All-Stars kunnen ook niet meer als je het mij vraagt
Nee valt wel mee vind ik, let maar eens op hoeveel mensen je er nog mee ziet lopen, heel weinig. Misschien dat neutrale kleuren als zwart of wit nog net door de vingers kunnen maar ook niet echt, tenminste niet buiten de sportschool o.i.d., en gekleurde of met print krijg ik al helemaal een brugklas gevoel bij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:08 schreef omelette het volgende:
[..]
Dat meen je niet toch? All-stars zijn tijdloos.
True. All Stars gaan nooit uit de mode.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:08 schreef omelette het volgende:
[..]
Dat meen je niet toch? All-stars zijn tijdloos.
Dit is gewoon vette shizzel man!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Van die 'nette' sportschoenen zoals dit
[ afbeelding ]
En dan met veters (met klitteband is nog 100 keer erger, maar dat zie ik gelukkig nooit). En oké, als je 16 bent kan het nog, maar bij 18+ mannen, nah.
Een tas met een bontkraagquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:48 schreef braddofiel het volgende:
Gewoon alles wat dit wijf aan heeft.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |