Gewoon een overhemd op maat laten maken. Slim fit past alleen mensen zonder enige spiermassa.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:13 schreef Stink-ui het volgende:
Slim Fit overhemden..
zitten zo lekker!
Klopt. Als ik die dingen aandoe zie ik eruit alsof mn armen en schouders eruit knallen...quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Gewoon een overhemd op maat laten maken. Slim fit past alleen mensen zonder enige spiermassa.
Dat model uit de OP heeft anders wel spiermassa.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Gewoon een overhemd op maat laten maken. Slim fit past alleen mensen zonder enige spiermassa.
De definitie van spieren wordt op Fok! vaak door elkaar gehaald. Op Fok! denkt men altijd aan de "korte spieren" die voor veel massa en opgepompte armpjes zorgen. Echter is dit vaak volstrekt nutteloos aangezien zulke spierbundels moeite hebben met 5 kilometer hardlopen. Ook klimmers of zwemmers zijn gespierd, echter bezitten zij "langere flexibelere spieren" die meer getraind zijn op uithoudingsvermogen. Helaas wordt dit nooit als gespierd gezien, terwijl korte spieren die voor opgepompte armen zorgen nou niet echt mooi zijn, naar mijn mening.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat model uit de OP heeft anders wel spiermassa.
Idd. Gespierde bodybuilders:quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
De definitie van spieren wordt op Fok! vaak door elkaar gehaald. Op Fok! denkt men altijd aan de korte spieren die voor veel massa en opgepompte armpjes zorgen. Echter is dit vaak volstrekt nutteloos aangezien zulke spierbundels moeite hebben met 5 kilometer hardlopen. Ook klimmers of zwemmers zijn gespierd, echter bezitten zij langere flexibelere spieren die meer getraind zijn op uithoudingsvermogen. Helaas wordt dit nooit als gespierd gezien, terwijl korte spieren die voor opgepompte armen zorgen nou niet echt mooi zijn, naar mijn mening.
Daarom doen sprinters en zwemmers inderdaad geen krachttrainingquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
De definitie van spieren wordt op Fok! vaak door elkaar gehaald. Op Fok! denkt men altijd aan de "korte spieren" die voor veel massa en opgepompte armpjes zorgen. Echter is dit vaak volstrekt nutteloos aangezien zulke spierbundels moeite hebben met 5 kilometer hardlopen. Ook klimmers of zwemmers zijn gespierd, echter bezitten zij "langere flexibelere spieren" die meer getraind zijn op uithoudingsvermogen. Helaas wordt dit nooit als gespierd gezien, terwijl korte spieren die voor opgepompte armen zorgen nou niet echt mooi zijn, naar mijn mening.
Ik leg het verkeerd uit. Ik bedoel dat bodybuilders op heel andere dingen trainen dan zwemmers en er daardoor ontzettend gespierd uitzien. Nu zijn ze ook wel gespierd, maar echt duurzaam zijn de spieren niet. Klimmers en zwemmers worden vaak als iele mannetjes zonder spieren gezien, wat niet klopt, aangezien zij trainen op duurzaamheid. De term korte spieren en lange spieren is trouwens niet letterlijk bedoeld.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Daarom doen sprinters en zwemmers inderdaad geen krachttrainingMaar goed dat is een andere discussie
Hoezo is dat 'volstrekt nutteloos'? Ze kunnen toch enorm veel explosieve kracht leveren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
De definitie van spieren wordt op Fok! vaak door elkaar gehaald. Op Fok! denkt men altijd aan de "korte spieren" die voor veel massa en opgepompte armpjes zorgen. Echter is dit vaak volstrekt nutteloos aangezien zulke spierbundels moeite hebben met 5 kilometer hardlopen. Ook klimmers of zwemmers zijn gespierd, echter bezitten zij "langere flexibelere spieren" die meer getraind zijn op uithoudingsvermogen. Helaas wordt dit nooit als gespierd gezien, terwijl korte spieren die voor opgepompte armen zorgen nou niet echt mooi zijn, naar mijn mening.
Voor bepaalde sporten is het ontzettend nutteloos. Nou zal een zwemmer het ook niet goed doen in de ring. Maar met het lichaam van een bodybuilder kun je niet veel. Met zo'n lichaam als sommige bodybuilders hebben, kun je behalve intensieve sportschooltrainingen niet veel meer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo is dat 'volstrekt nutteloos'? Ze kunnen toch enorm veel explosieve kracht leveren.
Ja nogal wiedes dat het voor bepaalde sporten ontzettend nutteloos is. Je traint op andere dingen hequote:Op donderdag 26 januari 2012 19:10 schreef Moffol het volgende:
[..]
Voor bepaalde sporten is het ontzettend nutteloos. Nou zal een zwemmer het ook niet goed doen in de ring. Maar met het lichaam van een bodybuilder kun je niet veel. Met zo'n lichaam als sommige bodybuilders hebben, kun je behalve intensieve sportschooltrainingen niet veel meer.
Ik doelde op bodybuilders en op het feit dat zwemmers en klimmers altijd afgewimpeld worden als iele mannetjes. Mannen waarbij de benen tegen elkaar schuren, zoals bij sommige bodybuilders, kunnen sowieso amper sporten. Kickboxers en dergelijke hebben voor een deel ook ontzettend korte intensieve trainingen, maar dat apprecieer ik dan wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja nogal wiedes dat het voor bepaalde sporten ontzettend nutteloos is. Je traint op andere dingen heMaar dat zie je gelukkig zelf ook al in.
Ik kan meer dagelijkse situaties inbeelden waarbij je iets hebt aan iemand die explosieve kracht kan leveren dan een zwemmer.
Kan ik me in vinden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bodybuilders zijn handig als je een auto op moet tillen of een schuld moet incasseren, maar dan houdt het ook echt op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja nogal wiedes dat het voor bepaalde sporten ontzettend nutteloos is. Je traint op andere dingen heMaar dat zie je gelukkig zelf ook al in.
Ik kan meer dagelijkse situaties inbeelden waarbij je iets hebt aan iemand die explosieve kracht kan leveren dan een zwemmer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |