abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107265425
Na een topic met de vraag wat écht niet kan, nu een topic met wat volgens jou wel kan.

TS begint:

Hugo Boss slimfit overhemd
H&M cardigan
APC jeans
Red Wings shoes

Shanghai Tang jas + top
Christian Louboutin high heels

pi_107265538
:') peperduur dus als het aan jou ligt, muv h&m.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_107265583
Dat overhemd is wel okay, doe cardigan heb ik ook (van de Hij 8-) ), die spijkerbroeken zijn zo zo en die schoenen zijn... niet bijzonder.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107265593
Christian Louboutins zijn geil maar dat is een lelijk exemplaar.
Heaven is a place on earth with you
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:13:51 #5
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_107265632
Slim Fit overhemden..

zitten zo lekker!
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_107265685
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:13 schreef Stink-ui het volgende:
Slim Fit overhemden..

zitten zo lekker!
Gewoon een overhemd op maat laten maken. Slim fit past alleen mensen zonder enige spiermassa.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_107265728
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:15 schreef Seam het volgende:

[..]

Gewoon een overhemd op maat laten maken. Slim fit past alleen mensen zonder enige spiermassa.
Klopt. Als ik die dingen aandoe zie ik eruit alsof mn armen en schouders eruit knallen... :{ Geen gezicht.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:20:38 #8
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_107265820
300-400 euro neerknallen voor een te strak shirt is ook niet alles.
pi_107265998
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:15 schreef Seam het volgende:

[..]

Dat model uit de OP heeft anders wel spiermassa.
pi_107266038

"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_107266762
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:27 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat model uit de OP heeft anders wel spiermassa.
De definitie van spieren wordt op Fok! vaak door elkaar gehaald. Op Fok! denkt men altijd aan de "korte spieren" die voor veel massa en opgepompte armpjes zorgen. Echter is dit vaak volstrekt nutteloos aangezien zulke spierbundels moeite hebben met 5 kilometer hardlopen. Ook klimmers of zwemmers zijn gespierd, echter bezitten zij "langere flexibelere spieren" die meer getraind zijn op uithoudingsvermogen. Helaas wordt dit nooit als gespierd gezien, terwijl korte spieren die voor opgepompte armen zorgen nou niet echt mooi zijn, naar mijn mening.
pi_107266821
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:54 schreef Moffol het volgende:

[..]

De definitie van spieren wordt op Fok! vaak door elkaar gehaald. Op Fok! denkt men altijd aan de korte spieren die voor veel massa en opgepompte armpjes zorgen. Echter is dit vaak volstrekt nutteloos aangezien zulke spierbundels moeite hebben met 5 kilometer hardlopen. Ook klimmers of zwemmers zijn gespierd, echter bezitten zij langere flexibelere spieren die meer getraind zijn op uithoudingsvermogen. Helaas wordt dit nooit als gespierd gezien, terwijl korte spieren die voor opgepompte armen zorgen nou niet echt mooi zijn, naar mijn mening.
Idd. Gespierde bodybuilders: ;( Gespierde zwemmers: O+
pi_107266961
quote:

[..]

De definitie van spieren wordt op Fok! vaak door elkaar gehaald. Op Fok! denkt men altijd aan de "korte spieren" die voor veel massa en opgepompte armpjes zorgen. Echter is dit vaak volstrekt nutteloos aangezien zulke spierbundels moeite hebben met 5 kilometer hardlopen. Ook klimmers of zwemmers zijn gespierd, echter bezitten zij "langere flexibelere spieren" die meer getraind zijn op uithoudingsvermogen. Helaas wordt dit nooit als gespierd gezien, terwijl korte spieren die voor opgepompte armen zorgen nou niet echt mooi zijn, naar mijn mening.
Daarom doen sprinters en zwemmers inderdaad geen krachttraining :') Maar goed dat is een andere discussie
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_107267024
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:00 schreef Seam het volgende:

[..]

Daarom doen sprinters en zwemmers inderdaad geen krachttraining :') Maar goed dat is een andere discussie
Ik leg het verkeerd uit. Ik bedoel dat bodybuilders op heel andere dingen trainen dan zwemmers en er daardoor ontzettend gespierd uitzien. Nu zijn ze ook wel gespierd, maar echt duurzaam zijn de spieren niet. Klimmers en zwemmers worden vaak als iele mannetjes zonder spieren gezien, wat niet klopt, aangezien zij trainen op duurzaamheid. De term korte spieren en lange spieren is trouwens niet letterlijk bedoeld.

Want is een bodybuilder daadwerkelijk veel sterker dan een zwemmer? Qua explosiviteit en kracht die voor korte tijd gebruikt wordt wel, maar als het ook maar langer duurt dan tien minuten leggen ze het af.

Tevens: goede Redwings in de OP. Mooie boots.

[ Bericht 0% gewijzigd door Moffol op 26-01-2012 19:13:39 ]
pi_107267220
quote:

[..]

Hoezo is dat 'volstrekt nutteloos'? Ze kunnen toch enorm veel explosieve kracht leveren.
pi_107267272
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:08 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Hoezo is dat 'volstrekt nutteloos'? Ze kunnen toch enorm veel explosieve kracht leveren.
Voor bepaalde sporten is het ontzettend nutteloos. Nou zal een zwemmer het ook niet goed doen in de ring. Maar met het lichaam van een bodybuilder kun je niet veel. Met zo'n lichaam als sommige bodybuilders hebben, kun je behalve intensieve sportschooltrainingen niet veel meer.
pi_107267567
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:10 schreef Moffol het volgende:

[..]

Voor bepaalde sporten is het ontzettend nutteloos. Nou zal een zwemmer het ook niet goed doen in de ring. Maar met het lichaam van een bodybuilder kun je niet veel. Met zo'n lichaam als sommige bodybuilders hebben, kun je behalve intensieve sportschooltrainingen niet veel meer.

Ja nogal wiedes dat het voor bepaalde sporten ontzettend nutteloos is. Je traint op andere dingen he :') Maar dat zie je gelukkig zelf ook al in.

Ik kan meer dagelijkse situaties inbeelden waarbij je iets hebt aan iemand die explosieve kracht kan leveren dan een zwemmer.
pi_107267625
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:17 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja nogal wiedes dat het voor bepaalde sporten ontzettend nutteloos is. Je traint op andere dingen he :') Maar dat zie je gelukkig zelf ook al in.

Ik kan meer dagelijkse situaties inbeelden waarbij je iets hebt aan iemand die explosieve kracht kan leveren dan een zwemmer.
Ik doelde op bodybuilders en op het feit dat zwemmers en klimmers altijd afgewimpeld worden als iele mannetjes. Mannen waarbij de benen tegen elkaar schuren, zoals bij sommige bodybuilders, kunnen sowieso amper sporten. Kickboxers en dergelijke hebben voor een deel ook ontzettend korte intensieve trainingen, maar dat apprecieer ik dan wel.
pi_107267952
Ontopic:

• Clarks;

• Jeans;

• Mooie wollen vesten en truien;

• Levi's;

• Winterparka's van een goede kwaliteit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Moffol op 26-01-2012 22:39:24 ]
pi_107272498
quote:
Kan ik me in vinden.
  donderdag 26 januari 2012 @ 20:58:02 #21
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_107272708
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:17 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Bodybuilders zijn handig als je een auto op moet tillen of een schuld moet incasseren, maar dan houdt het ook echt op.
pi_107274714
Vrouwelijke, goedpassende kleding voor dames dan. Met de nadruk op vrouwelijk. Te vaak dat ik vrouwen tegenkom, die zich ongepast of slonzig kleden. Maar goed, dat is het andere topic. ;)

Voor mannen vind ik het heel aantrekkelijk als ze nette mooie hemden dragen, mooie jas, en in ieder geval één paar nette schoenen (brogues of dergelijke) mét veters in hun kast hebben staan ipv alleen maar gympen.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_107277686
Voor de mannen: chino's en norse's handschoenen

pi_107279971
Waarom zou ik handschoenen dragen? :')
pi_107279983
Schatje/Mylene zie ik trouwens sowieso liever zonder kleren aan, dus waar hebben we het over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')