Dan moeten we daar eens wat aan gaan doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kwam het zo vaak tegen dat alle mooie voorbeelden uit mijn geheugen gewist zijn!
Wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dan moeten we daar eens wat aan gaan doen
Ik vind die schoenen icm met de broek zo erger.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
zo'n bovenlichaam vest met een fletse t-shirt-rok eronder
dit soort shit
[ afbeelding ]
niet haten op grijze joggingbroeken trouwens
dat hele mens ziet er sowieso niet uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind die schoenen icm met de broek zo erger.
Holy shit!! Het zal je blinddate maar zijn die zo aan komt lopen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:00 schreef DrDentz het volgende:
Het zal wel de mode zijn maar ik vind die hoge hakjes tegenwoordig niets mannelijks hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens de hoogwaterbroek vind ik niet uitzien met de vierkante schoenen eronder. Ik vraag me af met welk doel je dat aantrekt- lekker zal het wel zitten, maar het is toch leuker iets moois voor jezelf uit te zoeken wat ook nog eens lekker zit?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
zo'n bovenlichaam vest met een fletse t-shirt-rok eronder
dit soort shit
[ afbeelding ]
niet haten op grijze joggingbroeken trouwens
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:57 schreef Dven het volgende:
Niets zo vies als een string. Ik zie die derrières van een aantal jaar geleden alweer voor me. Broek die de heup afknelt met daarboven uitstekend zo'n vijf stuks voor een knaak stringetje, een aantal keren rond zijn aas gedraaid en met het labeltje er miezerig bijhangend
En een door de buikkwab haast onzichtbare navelpiercing aan de voorkant
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef Poemgirl het volgende:
Creepers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb liever plastic zakken aan mijn voeten dan deze dingen.
Nog erger: mensen die NIET in Parijs/Londen/New York geweest zijn en dan in zo'n shirt/trui rondlopenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Mensen die een keer naar parijs/londen/new york zijn geweest en dan in zo'n shirt/trui rondlopen:
[ afbeelding ]
Dit zijn juist geniale shirts die je op dinsdagavond-bowlingavond aan kunt doen!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dit ook jaal valt het in het niets bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zou bij wet verboden moeten worden.quote:
quote:Mexican pointy boots (Spanish: Botas picudas mexicanas) are a style of pointed fashion boots made with elongated toes that are popular footwear for men in parts of Mexico as well as in the United States. The boots are said to have originated in Matehuala in the Mexican state of San Luis Potosí. The pointy boots have risen to popularity at the same time as "tribal guarachero" music and the boots have become a preferred footwear for the all-male troupes that dance to the tribal music.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mexican_pointy_bootsquote:The pointy boots are made by elongating the toe of normal boots by as much as 5 feet (1.5 m), causing the toes to curl up toward the knees. Those boys or men who can not afford to pay a shoemaker to prepare the boots use garden hoses to make their own. The boots are then further modified according to the wearer's personal taste. Alterations incorporate paint and sequins and can go as far as adding flashing LED lights, disco balls and even mirrors.[1][2]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:27 schreef HAL9000S het volgende:
Mexican pointy boots zijn niet echt mijn ding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mexican_pointy_boots
WTF, dat kan toch nooit serieus zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:27 schreef HAL9000S het volgende:
Mexican pointy boots zijn niet echt mijn ding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mexican_pointy_boots
Hetzelfde geldt voor een zonnebril te dragen terwijl er geen zon is of wanneer je ergens binnen bentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
WTF, dat kan toch nooit serieus zijn![]()
![]()
Overigens vind ik die 'hype' om een bril te dragen ook als je geen slechte ogen hebt maar belachelijk
Kamper style, zoek maar eens videoclips van B piratenartiestenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en dit soort overhemden dan?
[ afbeelding ]
Ik vind het echt afshcuwelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |