Van het Italiaanse modehuis Prada.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:55 schreef 3Dino het volgende:
Oh en dit:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F21%2097035%2009090%2091%207892%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
WTF
The next level ditquote:Op maandag 23 januari 2012 19:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Van het Italiaanse modehuis Prada.
[ afbeelding ]
London's most wanted shoe - Prada's brogue-sneakers
Describing this season's most coveted pair of shoes is a challenge. One not helped by their creator, the formidable Miuccia Prada, who doesn't believe in bestowing her accessories with names.
Are they brogues? Are they espadrilles? Or are they brothel creepers with a sporty, spongey, slightly futuristic edge? The answer: they're Prada. And in fashion terms, that's all that matters.
Since appearing on the catwalk in Milan last September, Prada's brogue-sneakers have been causing a stir. So much so that the shoes - available in men's and women's varieties - are now sold out across London.
"Our customers have really embraced them," says Helen Attwood, the buying manager for shoes at Selfridges, who is expecting another delivery next week. "They're directional but wearable."
But be warned: what's "wearable" for the M&S shopper is not the same for serious fashion folk - who else has the time or inclination to find beauty priced at Ł510 in a rubber and straw sole?
In recent weeks the brogues have been a fixture on the front row, a sure measure of their hotness. Walking style enthusiast Katie Grand, editor of Love Magazine, owns pairs in both tan and black, while blogger Susie Lau favours the tan-and-orange style. Paris-based art director Katie Chung is also a fan. "They're a classic men's shoe with a twist," says Chung, of menswear brand Woo-youngmi. "That's what makes them great."
bron
En vrouwen met slobberende boxershortsquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:11 schreef beelz het volgende:
Geen idee hoe die meuk heet, maar die jassen die eruit zien als een vuilniszak waar een aangereden kat aan is bevestigd kunnen echt absoluut niet.
Die dingen ja, mensen die dat dragen moeten doorgestuurd worden naar het Pieter Baan Centrum. Die mensen zijn duidelijk een gevaar voor de samenleving.quote:
WTFquote:
Neequote:Op maandag 23 januari 2012 19:31 schreef Craptacular het volgende:
Uiteindelijk heeft het te maken met wie het aanheeft.
Ja en dan vooral van die kansenmoeders die hun kinderen in die nickelsonzooi heisen.quote:
Ja gruwel, tenzij je zoiets voor je werk moet dragen, is er geen excuus voor..quote:Op maandag 23 januari 2012 19:18 schreef rhubarbje het volgende:
oh en dit soort schoenen
[ afbeelding ]
sowieso zo'n lompe hak die niet hoog en niet laag is vind ik niks
en dan die schoen die ook zo lom is met dat slome bandje en alleen maar uitstraalt: ik ben best praktisch!
dan kun je vaak nog beter voor een helemaal platte schoen gaanquote:Op maandag 23 januari 2012 19:31 schreef Nyan het volgende:
[..]
Ja en dan vooral van die kansenmoeders die hun kinderen in die nickelsonzooi heisen.
[..]
Ja gruwel, tenzij je zoiets voor je werk moet dragen, is er geen excuus voor..
Ja ik ken nog wel een paar mensen meer die helaas zo'n twijfelhak voor hun werk aan moeten. Zou netter staan zeggen ze dan. Natuurlijk ga je geen 6 a 8 uur op stiletto's rondhuppelen, dus dit wordt het dan. Heb wel gehoord dat die dingen ontzettend comfortabel moeten zitten...quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan kun je vaak nog beter voor een helemaal platte schoen gaan
of een leuk cowboy laarsje met een klein hakje of zo
of bedoel je stewardessen? die arme dames moeten ook altijd van die slome schoenen aan
Ligt aan het motief. Is de bloes voor de rest een effen kleur? Dan denk ik dat het best leuk kan staan. Ik stoor me eerder aan opvallende borduursels of als een man een te strak hemd aanheeft en de knoopjes akelig strak staan hahaquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
Even een vraagje aan de dames, maar ook de heren mogen antwoorden
wat vinden "we" van overhemden zoals
[ afbeelding ]
Het gaat hier om de fancy kleurtjes/motiefjes in de hals en mouw en daar waar de knoopjes zitten
niet mijn stijl maar ik vind het ook niet echt vervelendquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat hier om de fancy kleurtjes/motiefjes in de hals en mouw en daar waar de knoopjes zitten
oh wat zielig! en gemeen van die werkgeversquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef Nyan het volgende:
[..]
Ja ik ken nog wel een paar mensen meer die helaas zo'n twijfelhak voor hun werk aan moeten. Zou netter staan zeggen ze dan. Natuurlijk ga je geen 6 a 8 uur op stiletto's rondhuppelen, dus dit wordt het dan. Heb wel gehoord dat die dingen ontzettend comfortabel moeten zitten...
Ik geef zelf de voorkeur aan platte schoenen, als het even kan inderdaad..
en dit soort overhemden dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet mijn stijl maar ik vind het ook niet echt vervelend
behalve als ze er goedkoop uit zien
maar alles is ruk als het er goedkoop uit ziet
ik vind het niet mooi, maar het is niet van het niveau mannenlegging of zoquote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en dit soort overhemden dan?
[ afbeelding ]
Ik vind het echt afshcuwelijk
Niet mooi inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en dit soort overhemden dan?
[ afbeelding ]
Ik vind het echt afshcuwelijk
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:18 schreef rhubarbje het volgende:
oh en dit soort schoenen
[ afbeelding ]
sowieso zo'n lompe hak die niet hoog en niet laag is vind ik niks
en dan die schoen die ook zo lom is met dat slome bandje en alleen maar uitstraalt: ik ben best praktisch!
quote:
Oh dat heb ikquote:Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef Mylene het volgende:
Hello Kitty ondergoed voor volwassen vrouwen.
[ afbeelding ]
Ik heb de rode lippenstiftquote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Oh dat heb ikEn ook Hello Kitty oorbellen
Dit ook jaquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
-edit- en dan heb je ook nog een overtreffende trap:
[ afbeelding ]
Net als hierboven maar dan met extra zichtbare halsflappen (of hoe die dingen ook heten) en extra knoopjes zowel in de hals als op het overhemd zelf.
Die laatste type overhemden vind ik zelf dus echt afschuwelijk lelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |