Ik zou die tweede wel cool vinden mits zwartquote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik vind die van die platte mannenschoenen met veters voor vrouwen zooooo lelijk
[ afbeelding ]
En inderdaad t-shirtjes met grote merknamen erop, maar dat is geen modetrend, ja 10 jaar geleden misschien.
Dit normaliter. Hoewel ik een Indische klasgenote heb die ergens zowaar een TOFFE harembroek gevonden heeft. Hoe ze het voor elkaar gekregen heeft weet ik niet...quote:Op maandag 23 januari 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
Harembroeken, ik vind ze vreselijk.
[ afbeelding ]
Hele rode lippenstift (niet echt mode, maar wel lelijk)
[ afbeelding ]
En dit HEEL ergquote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
Mensen die een legging als broek dragenLeggings are NOT pants!
[ afbeelding ]
Deze is trouwens dubbelfout, want ze draagt ook nog eens uggs![]()
Zij kan het best hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
Cameltoe!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit?!!?!?!? Wat afschuwelijk!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef Poemgirl het volgende:
Creepers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb liever plastic zakken aan mijn voeten dan deze dingen.
Ik weet niet of het lelijk is, maar classy is het in ieder geval nietquote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, ook als je slank bent is het echt té lelijk.
Als je een kamper bent kan je er wel mee weg komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:52 schreef 907 het volgende:
Ben ik de enige die de overhemden in de TS juist topf vind?
Watquote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef Poemgirl het volgende:
Creepers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb liever plastic zakken aan mijn voeten dan deze dingen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
sarcasme hoop ik?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Tijntjes het volgende:
Creepers kunnen zeker tof zijn:
[ afbeelding ]
Ja ik heb er al een hekel aan als ik een goedkope zwarte broek moet gaan zoeken voor een bijbaantje..quote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh wat zielig! en gemeen van die werkgevers
sowieso, laat mensen gewoon hun eigen schoenen kiezen zolang het niks met veiligheid of zo te maken heeft
je zou er maar geld aan uit moeten geven om zo'n reden
Laat me met rustquote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die in joggingbroek over srtaat gaan. Prima als je opweg bent naar de sportschool. Maar trek even wat fatsoenlijks aan als je naar de stad/school/supermarkt gaatpaupers
Nog steedsquote:Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef June. het volgende:
[..]
Oke, oke, ander plaatje dan:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:56 schreef Nyan het volgende:
Een legging hoort onder een langere tuniek, of van mijn part draag je het ding in de winter als een panty. Wat veel meiden met een wat flinker achterwerk niet doorhebben, is dat sommige leggings aan de achterkant gaan doorschijnen als ze strak komen te zitten. Helaas heb ik die ramp ook al eens moeten aanzien..
Maar ok het voordeel is dan weer dat het kaf goed van het koren te scheiden is.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:56 schreef Nyan het volgende:
Een legging hoort onder een langere tuniek, of van mijn part draag je het ding in de winter als een panty. Wat veel meiden met een wat flinker achterwerk niet doorhebben, is dat sommige leggings aan de achterkant gaan doorschijnen als ze strak komen te zitten. Helaas heb ik die ramp ook al eens moeten aanzien..
Dat zie je niet als er een laars overheen zit.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:04 schreef Ezell het volgende:
Ik vind leggings sowieso lelijk. Ze houden onderaan je been 'opeens' op met bestaan. Ik zie liever een panty of maillot. Dat staat echt een stuk mooier.
Dat is de uitzondering. Niet alle meiden dragen leggings met laarzen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:20 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dat zie je niet als er een laars overheen zit.
hahaquote:Op maandag 23 januari 2012 23:19 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Maar ok het voordeel is dan weer dat het kaf goed van het koren te scheiden is.
Dat is juist sexy vind ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
Don't hatequote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die in joggingbroek over srtaat gaan. Prima als je opweg bent naar de sportschool. Maar trek even wat fatsoenlijks aan als je naar de stad/school/supermarkt gaatpaupers
Die trend, verschrikkelijk inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef RedFever007 het volgende:
Mensen/jongens met de broek over de reet
[ afbeelding ]
zoals die rechterEcht
I like. Met uitzondering van het haar.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Tijntjes het volgende:
Creepers kunnen zeker tof zijn:
[ afbeelding ]
Tsjah, dit zijn de uitzonderingen wel weer hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:57 schreef Dven het volgende:
Niets zo vies als een string. Ik zie die derrières van een aantal jaar geleden alweer voor me. Broek die de heup afknelt met daarboven uitstekend zo'n vijf stuks voor een knaak stringetje, een aantal keren rond zijn aas gedraaid en met het labeltje er miezerig bijhangend
En een door de buikkwab haast onzichtbare navelpiercing aan de voorkant
Hakken zijn voor vrouwen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:00 schreef DrDentz het volgende:
Het zal wel de mode zijn maar ik vind die hoge hakjes tegenwoordig niets mannelijks hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kwam het zo vaak tegen dat alle mooie voorbeelden uit mijn geheugen gewist zijn!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Tsjah, dit zijn de uitzonderingen wel weer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |