Lekker hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
Mensen die een legging als broek dragenLeggings are NOT pants!
[ afbeelding ]
Deze is trouwens dubbelfout, want ze draagt ook nog eens uggs![]()
Is vooral om te huilen als een man van middelbare leeftijd dat aantrekt...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"1984 surfing acadamy. Baseball team nr. 34 dept. 32482194 denim."
Dat soort teksten op kleren, waarom word dat zo veel verkocht?
Het is niet omdat ik wél een groot liefhebber ben van Dr. Martens, maar tegenwoordig hebben ze méér dan de 1460:quote:
Bedoel je een sleehak?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Die schoenen met zo'n hakje die vrouwen tegenwoordig dragen.
Weet niet hoe ze heten maar ik vind het net van die Chinese bindvoet-schoentjes lijken.
Vind ik ook echt niet mooiquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, dit soort gedrochten:
[ afbeelding ]
Ja dat vooral. Die fucking petjesquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:09 schreef Gaijin het volgende:
[ afbeelding ]
DitDie petjes die ze letterlijk op hebben
²²²²².
Fixedquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:54 schreef Craptacular het volgende:
Nu zijn Uggs spuuglelijk, maar gasten met Uggs met de pijpen erin verdienen op zich wel een bitchslap.
Wel mooi!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kerelsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:27 schreef HAL9000S het volgende:
Mexican pointy boots zijn niet echt mijn ding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mexican_pointy_boots
Daardoor lijkt iemands been dikker en de voet juist veel kleiner dan dat ie is... En het feit dat het een enkellaarsje is doet dan ook geen wonderen. Vind ik inderdaad niet erg flatteus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De 1e 2 op het plaatje kan je zo uit mijn kledingkast halenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:51 schreef Mylene het volgende:
Wat vind jij écht niet kunnen qua mode?
TS begint met deze bootcut spijkerbroek met van die afwijkende broekzakken. Ik vind het geen gezicht. Verder overhemden met tekst, borduursels en andere tierlantijntjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet die hak niet waardoor je op lange termijn eventueel puntige knieen kunt krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:39 schreef Nyan het volgende:
[..]
Daardoor lijkt iemands been dikker en de voet juist veel kleiner dan dat ie is... En het feit dat het een enkellaarsje is doet dan ook geen wonderen. Vind ik inderdaad niet erg flatteus.
Hoe blijft die broek eigenlijk daar hangen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die trend, verschrikkelijk inderdaad.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |