Geen problemen mee hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
Mensen die een legging als broek dragenLeggings are NOT pants!
[ afbeelding ]
Deze is trouwens dubbelfout, want ze draagt ook nog eens uggs![]()
Zijn anders ook zeer praktisch rondom het huis hoor...quote:Op maandag 23 januari 2012 23:23 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou buiten ziekenhuizen gewoon verboden moeten worden.
Als die mensen er in joggingbroek beter uitzien dan de gemiddelde fokker in z'n mooiste zondagse pak... Dan ziet ie er nog steeds beter uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die in joggingbroek over srtaat gaan. Prima als je opweg bent naar de sportschool. Maar trek even wat fatsoenlijks aan als je naar de stad/school/supermarkt gaatpaupers
Een HBOverhemd! Die zie je alleen maar bij scholieren 'retailmanagement' enzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
Even een vraagje aan de dames, maar ook de heren mogen antwoorden
wat vinden "we" van overhemden zoals
[ afbeelding ]
Het gaat hier om de fancy kleurtjes/motiefjes in de hals en mouw en daar waar de knoopjes zitten
-edit- en dan heb je ook nog een overtreffende trap:
[ afbeelding ]
Net als hierboven maar dan met extra zichtbare halsflappen (of hoe die dingen ook heten) en extra knoopjes zowel in de hals als op het overhemd zelf.
Die laatste type overhemden vind ik zelf dus echt afschuwelijk lelijk![]()
Haha en dit kan ook echt niet!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dit ook jaal valt het in het niets bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die schoenen eronder daarentegen ...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:15 schreef Copycat het volgende:
Dit soort ill-fitting jeans kan echt niet:
[ afbeelding ]
Een oud-collega van mij had er een handje van om dit soort jeans te dragen. Daarmee een platte Lambiek-kont creërend.
Goed geplaatste pockets zijn vaak al de sleutel tot charmanter succes.
Ik ken ook iemand met zo'n broek.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:15 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Een oud-collega van mij had er een handje van om dit soort jeans te dragen. Daarmee een platte Lambiek-kont creërend.
En de ergste: mensen in een voetbalshirtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:28 schreef Tanin het volgende:
[..]
Nog erger: mensen die NIET in Parijs/Londen/New York geweest zijn en dan in zo'n shirt/trui rondlopen
En gewoon onbeleefd, zelfde gaat op voor oordopjes in tijdens een gesprek / bij de kassa / sociaal contact.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:02 schreef Danbo het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor een zonnebril te dragen terwijl er geen zon is of wanneer je ergens binnen bent
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:28 schreef Tanin het volgende:
[..]
Nog erger: mensen die NIET in Parijs/Londen/New York geweest zijn en dan in zo'n shirt/trui rondlopen
Dat zijn toch van die "soccermom" pants. Ja vreselijk. Het zijn altijd van die geitenwollensokken types die dit dragen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:15 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker praktisch toch!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die "soccermom" pants. Ja vreselijk. Het zijn altijd van die geitenwollensokken types die dit dragen.
Hoe zal ze die broek nu hebben zitten? gewoon te klein ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar het kan altijd erger:
[ afbeelding ]
Mom jeans bedoel je volgens mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die "soccermom" pants. Ja vreselijk. Het zijn altijd van die geitenwollensokken types die dit dragen.
quote:Mom jeans is a humorously pejorative term for a fit of women's jeans considered very unflattering. The style usually consists of a high waist (above the belly button), which accentuates a flat curvature of the buttocks, as well as generous cuts in the stomach and leg. The jeans are usually in a light-blue solid coloring with no form of stone washing or fading. Other attributes of the style often seen are pleated fronts, tapered legs and elastic waistbands. The style is often accompanied by a blouse or shirt that is tucked into the jeans. This style of jeans was popular with women in the United States until the early 1990s, when lower rise jeans became fashionable.
Is heel makkelijk te zien hoor, misschien moet je je ogen weer eens opnieuw laten meten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom een bril zonder sterkte ineens lelijk zou zijn
Ik zelf heb -9 of zo, en dan is een bril juist lelijk... je ogen worden er meteen 2 x zo klein van, van de zijkant zie je van die kringen in de glazen staan...
Een mooie bril vind ik juist alleen mooi bij mensen zonder sterkte, of met een hele lage sterkte.
Dus even los van het feit dat je het raar vindt als iemand met een bril zonder sterkte loopt. Dit kun je namelijk als buitenstaander moeilijk beoordelen tot pak 'm beet -2
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Is heel makkelijk te zien hoor, misschien moet je je ogen weer eens opnieuw laten meten.
Ze zijn heel populair onder Britse jongerenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat
is![]()
deze
Zijn er serieus mensen die deze gedrochten kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |