Daardoor lijkt iemands been dikker en de voet juist veel kleiner dan dat ie is... En het feit dat het een enkellaarsje is doet dan ook geen wonderen. Vind ik inderdaad niet erg flatteus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, dit soort gedrochten:
[ afbeelding ]
De 1e 2 op het plaatje kan je zo uit mijn kledingkast halenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:51 schreef Mylene het volgende:
Wat vind jij écht niet kunnen qua mode?
TS begint met deze bootcut spijkerbroek met van die afwijkende broekzakken. Ik vind het geen gezicht. Verder overhemden met tekst, borduursels en andere tierlantijntjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet die hak niet waardoor je op lange termijn eventueel puntige knieen kunt krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:39 schreef Nyan het volgende:
[..]
Daardoor lijkt iemands been dikker en de voet juist veel kleiner dan dat ie is... En het feit dat het een enkellaarsje is doet dan ook geen wonderen. Vind ik inderdaad niet erg flatteus.
Hoe blijft die broek eigenlijk daar hangen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die trend, verschrikkelijk inderdaad.
[ afbeelding ]
Is dat niet met alle hakken zo, en sowieso, wtf puntige knieën?quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vergeet die hak niet waardoor je op lange termijn eventueel puntige knieen kunt krijgen.
Heeft vrij weinig met mode te maken. Als je aan het sporten bent hoef je er ook niet flatteus uit te zien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 03:53 schreef sijs het volgende:
oudere mannen met buikjes in te strakke reclameoutfits op racefietsen
Vind haar ook niet echt 28-achtig uitzien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:37 schreef Specularium het volgende:
Alsof Lisa Woodman 28 is. Eerder 48.
Ik zie dat eerder als cultuur. Iets waar men al meer dan 5000 jaar mee rond loopt kan ik moeilijk als een vergankelijk modelbeeld zien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:38 schreef SeLang het volgende:
Van die grote tatoeages, dat kan echt niet meer...
[serieus]quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:41 schreef shoarmafarmer13 het volgende:
Zo'n dogtag om je nek met je naam, adres enz. erop.
[ afbeelding ]
Ja, Nederlanders lopen al 5000 jaar met sleeve tatoeages en kontgeweien rond.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik zie dat eerder als cultuur. Iets waar men al meer dan 5000 jaar mee rond loopt kan ik moeilijk als een vergankelijk modelbeeld zien.
Toen mochten kinderen nog alleen op straat lopen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
[serieus]
Dat droegen wij op de kleuterschool (jaren '70) met je naam adres en bloedgroep voor het geval je een ongeluk kreeg of verdwaalde. Dat werd zelfs van school uit gepromoot.
Die zijn inderdaad te erg; die hype-sleeves al, maar vooral die tramp stamps. Ik heb zo het idee dat er anno 2012 veel vrouwen rondlopen met spijt als (inmiddels) korte haren op hun hoofd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:51 schreef SeLang het volgende:
Ja, Nederlanders lopen al 5000 jaar met sleeve tatoeages en kontgeweien rond.
Spijt als haren in hun pittig kort kapselquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zo het idee dat er anno 2012 veel vrouwen rondlopen met spijt als (inmiddels) korte haren op hun hoofd.
Ik ga er deze maand nog 1 op m'n rechter schouder laten zettenquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Spijt als haren in hun pittig kort kapsel
Een sleeve tatoeage/ tribal/ etc is trouwens gewoon de mannelijke versie van het kontgewei
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ga er deze maand nog 1 op m'n rechter schouder laten zetten
En 't is niet de 1equote:
Precies die afschuwelijke dingen. Zet je het automerk ook meteen lekker mee neerquote:
Ik zie dat hier ook weleens, dat van die getatoeëerde ouders hun kinderen uit school komen halen. Die kinderen schamen zich helemaal kapot....quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies die afschuwelijke dingen. Zet je het automerk ook meteen lekker mee neer.
Renault Twingo: voor mensen zonder stijl en class.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |