Dan moeten we daar eens wat aan gaan doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kwam het zo vaak tegen dat alle mooie voorbeelden uit mijn geheugen gewist zijn!
Wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dan moeten we daar eens wat aan gaan doen
Ik vind die schoenen icm met de broek zo erger.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
zo'n bovenlichaam vest met een fletse t-shirt-rok eronder
dit soort shit
[ afbeelding ]
niet haten op grijze joggingbroeken trouwens
dat hele mens ziet er sowieso niet uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind die schoenen icm met de broek zo erger.
Holy shit!! Het zal je blinddate maar zijn die zo aan komt lopen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:00 schreef DrDentz het volgende:
Het zal wel de mode zijn maar ik vind die hoge hakjes tegenwoordig niets mannelijks hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens de hoogwaterbroek vind ik niet uitzien met de vierkante schoenen eronder. Ik vraag me af met welk doel je dat aantrekt- lekker zal het wel zitten, maar het is toch leuker iets moois voor jezelf uit te zoeken wat ook nog eens lekker zit?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
zo'n bovenlichaam vest met een fletse t-shirt-rok eronder
dit soort shit
[ afbeelding ]
niet haten op grijze joggingbroeken trouwens
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:57 schreef Dven het volgende:
Niets zo vies als een string. Ik zie die derrières van een aantal jaar geleden alweer voor me. Broek die de heup afknelt met daarboven uitstekend zo'n vijf stuks voor een knaak stringetje, een aantal keren rond zijn aas gedraaid en met het labeltje er miezerig bijhangend
En een door de buikkwab haast onzichtbare navelpiercing aan de voorkant
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef Poemgirl het volgende:
Creepers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb liever plastic zakken aan mijn voeten dan deze dingen.
Nog erger: mensen die NIET in Parijs/Londen/New York geweest zijn en dan in zo'n shirt/trui rondlopenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Mensen die een keer naar parijs/londen/new york zijn geweest en dan in zo'n shirt/trui rondlopen:
[ afbeelding ]
Dit zijn juist geniale shirts die je op dinsdagavond-bowlingavond aan kunt doen!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dit ook jaal valt het in het niets bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zou bij wet verboden moeten worden.quote:
quote:Mexican pointy boots (Spanish: Botas picudas mexicanas) are a style of pointed fashion boots made with elongated toes that are popular footwear for men in parts of Mexico as well as in the United States. The boots are said to have originated in Matehuala in the Mexican state of San Luis Potosí. The pointy boots have risen to popularity at the same time as "tribal guarachero" music and the boots have become a preferred footwear for the all-male troupes that dance to the tribal music.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mexican_pointy_bootsquote:The pointy boots are made by elongating the toe of normal boots by as much as 5 feet (1.5 m), causing the toes to curl up toward the knees. Those boys or men who can not afford to pay a shoemaker to prepare the boots use garden hoses to make their own. The boots are then further modified according to the wearer's personal taste. Alterations incorporate paint and sequins and can go as far as adding flashing LED lights, disco balls and even mirrors.[1][2]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:27 schreef HAL9000S het volgende:
Mexican pointy boots zijn niet echt mijn ding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mexican_pointy_boots
WTF, dat kan toch nooit serieus zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:27 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Hetzelfde geldt voor een zonnebril te dragen terwijl er geen zon is of wanneer je ergens binnen bentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
WTF, dat kan toch nooit serieus zijn![]()
![]()
Overigens vind ik die 'hype' om een bril te dragen ook als je geen slechte ogen hebt maar belachelijk
Kamper style, zoek maar eens videoclips van B piratenartiestenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en dit soort overhemden dan?
[ afbeelding ]
Ik vind het echt afshcuwelijk
Geen problemen mee hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
Mensen die een legging als broek dragenLeggings are NOT pants!
[ afbeelding ]
Deze is trouwens dubbelfout, want ze draagt ook nog eens uggs![]()
Zijn anders ook zeer praktisch rondom het huis hoor...quote:Op maandag 23 januari 2012 23:23 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou buiten ziekenhuizen gewoon verboden moeten worden.
Als die mensen er in joggingbroek beter uitzien dan de gemiddelde fokker in z'n mooiste zondagse pak... Dan ziet ie er nog steeds beter uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die in joggingbroek over srtaat gaan. Prima als je opweg bent naar de sportschool. Maar trek even wat fatsoenlijks aan als je naar de stad/school/supermarkt gaatpaupers
Een HBOverhemd! Die zie je alleen maar bij scholieren 'retailmanagement' enzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
Even een vraagje aan de dames, maar ook de heren mogen antwoorden
wat vinden "we" van overhemden zoals
[ afbeelding ]
Het gaat hier om de fancy kleurtjes/motiefjes in de hals en mouw en daar waar de knoopjes zitten
-edit- en dan heb je ook nog een overtreffende trap:
[ afbeelding ]
Net als hierboven maar dan met extra zichtbare halsflappen (of hoe die dingen ook heten) en extra knoopjes zowel in de hals als op het overhemd zelf.
Die laatste type overhemden vind ik zelf dus echt afschuwelijk lelijk![]()
Haha en dit kan ook echt niet!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dit ook jaal valt het in het niets bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die schoenen eronder daarentegen ...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:15 schreef Copycat het volgende:
Dit soort ill-fitting jeans kan echt niet:
[ afbeelding ]
Een oud-collega van mij had er een handje van om dit soort jeans te dragen. Daarmee een platte Lambiek-kont creërend.
Goed geplaatste pockets zijn vaak al de sleutel tot charmanter succes.
Ik ken ook iemand met zo'n broek.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:15 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Een oud-collega van mij had er een handje van om dit soort jeans te dragen. Daarmee een platte Lambiek-kont creërend.
En de ergste: mensen in een voetbalshirtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:28 schreef Tanin het volgende:
[..]
Nog erger: mensen die NIET in Parijs/Londen/New York geweest zijn en dan in zo'n shirt/trui rondlopen
En gewoon onbeleefd, zelfde gaat op voor oordopjes in tijdens een gesprek / bij de kassa / sociaal contact.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:02 schreef Danbo het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor een zonnebril te dragen terwijl er geen zon is of wanneer je ergens binnen bent
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:28 schreef Tanin het volgende:
[..]
Nog erger: mensen die NIET in Parijs/Londen/New York geweest zijn en dan in zo'n shirt/trui rondlopen
Dat zijn toch van die "soccermom" pants. Ja vreselijk. Het zijn altijd van die geitenwollensokken types die dit dragen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:15 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker praktisch toch!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die "soccermom" pants. Ja vreselijk. Het zijn altijd van die geitenwollensokken types die dit dragen.
Hoe zal ze die broek nu hebben zitten? gewoon te klein ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar het kan altijd erger:
[ afbeelding ]
Mom jeans bedoel je volgens mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die "soccermom" pants. Ja vreselijk. Het zijn altijd van die geitenwollensokken types die dit dragen.
quote:Mom jeans is a humorously pejorative term for a fit of women's jeans considered very unflattering. The style usually consists of a high waist (above the belly button), which accentuates a flat curvature of the buttocks, as well as generous cuts in the stomach and leg. The jeans are usually in a light-blue solid coloring with no form of stone washing or fading. Other attributes of the style often seen are pleated fronts, tapered legs and elastic waistbands. The style is often accompanied by a blouse or shirt that is tucked into the jeans. This style of jeans was popular with women in the United States until the early 1990s, when lower rise jeans became fashionable.
Is heel makkelijk te zien hoor, misschien moet je je ogen weer eens opnieuw laten meten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom een bril zonder sterkte ineens lelijk zou zijn
Ik zelf heb -9 of zo, en dan is een bril juist lelijk... je ogen worden er meteen 2 x zo klein van, van de zijkant zie je van die kringen in de glazen staan...
Een mooie bril vind ik juist alleen mooi bij mensen zonder sterkte, of met een hele lage sterkte.
Dus even los van het feit dat je het raar vindt als iemand met een bril zonder sterkte loopt. Dit kun je namelijk als buitenstaander moeilijk beoordelen tot pak 'm beet -2
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Is heel makkelijk te zien hoor, misschien moet je je ogen weer eens opnieuw laten meten.
Ze zijn heel populair onder Britse jongerenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat
is![]()
deze
Zijn er serieus mensen die deze gedrochten kopen
Lekker hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef June. het volgende:
Mensen die een legging als broek dragenLeggings are NOT pants!
[ afbeelding ]
Deze is trouwens dubbelfout, want ze draagt ook nog eens uggs![]()
Is vooral om te huilen als een man van middelbare leeftijd dat aantrekt...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"1984 surfing acadamy. Baseball team nr. 34 dept. 32482194 denim."
Dat soort teksten op kleren, waarom word dat zo veel verkocht?
Het is niet omdat ik wél een groot liefhebber ben van Dr. Martens, maar tegenwoordig hebben ze méér dan de 1460:quote:
Bedoel je een sleehak?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Die schoenen met zo'n hakje die vrouwen tegenwoordig dragen.
Weet niet hoe ze heten maar ik vind het net van die Chinese bindvoet-schoentjes lijken.
Vind ik ook echt niet mooiquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, dit soort gedrochten:
[ afbeelding ]
Ja dat vooral. Die fucking petjesquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:09 schreef Gaijin het volgende:
[ afbeelding ]
DitDie petjes die ze letterlijk op hebben
²²²²².
Fixedquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:54 schreef Craptacular het volgende:
Nu zijn Uggs spuuglelijk, maar gasten met Uggs met de pijpen erin verdienen op zich wel een bitchslap.
Wel mooi!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kerelsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:27 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Daardoor lijkt iemands been dikker en de voet juist veel kleiner dan dat ie is... En het feit dat het een enkellaarsje is doet dan ook geen wonderen. Vind ik inderdaad niet erg flatteus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De 1e 2 op het plaatje kan je zo uit mijn kledingkast halenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:51 schreef Mylene het volgende:
Wat vind jij écht niet kunnen qua mode?
TS begint met deze bootcut spijkerbroek met van die afwijkende broekzakken. Ik vind het geen gezicht. Verder overhemden met tekst, borduursels en andere tierlantijntjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet die hak niet waardoor je op lange termijn eventueel puntige knieen kunt krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:39 schreef Nyan het volgende:
[..]
Daardoor lijkt iemands been dikker en de voet juist veel kleiner dan dat ie is... En het feit dat het een enkellaarsje is doet dan ook geen wonderen. Vind ik inderdaad niet erg flatteus.
Hoe blijft die broek eigenlijk daar hangen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die trend, verschrikkelijk inderdaad.
[ afbeelding ]
Is dat niet met alle hakken zo, en sowieso, wtf puntige knieën?quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vergeet die hak niet waardoor je op lange termijn eventueel puntige knieen kunt krijgen.
Heeft vrij weinig met mode te maken. Als je aan het sporten bent hoef je er ook niet flatteus uit te zien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 03:53 schreef sijs het volgende:
oudere mannen met buikjes in te strakke reclameoutfits op racefietsen
Vind haar ook niet echt 28-achtig uitzien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:37 schreef Specularium het volgende:
Alsof Lisa Woodman 28 is. Eerder 48.
Ik zie dat eerder als cultuur. Iets waar men al meer dan 5000 jaar mee rond loopt kan ik moeilijk als een vergankelijk modelbeeld zien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:38 schreef SeLang het volgende:
Van die grote tatoeages, dat kan echt niet meer...
[serieus]quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:41 schreef shoarmafarmer13 het volgende:
Zo'n dogtag om je nek met je naam, adres enz. erop.
[ afbeelding ]
Ja, Nederlanders lopen al 5000 jaar met sleeve tatoeages en kontgeweien rond.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik zie dat eerder als cultuur. Iets waar men al meer dan 5000 jaar mee rond loopt kan ik moeilijk als een vergankelijk modelbeeld zien.
Toen mochten kinderen nog alleen op straat lopen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
[serieus]
Dat droegen wij op de kleuterschool (jaren '70) met je naam adres en bloedgroep voor het geval je een ongeluk kreeg of verdwaalde. Dat werd zelfs van school uit gepromoot.
Die zijn inderdaad te erg; die hype-sleeves al, maar vooral die tramp stamps. Ik heb zo het idee dat er anno 2012 veel vrouwen rondlopen met spijt als (inmiddels) korte haren op hun hoofd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:51 schreef SeLang het volgende:
Ja, Nederlanders lopen al 5000 jaar met sleeve tatoeages en kontgeweien rond.
Spijt als haren in hun pittig kort kapselquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zo het idee dat er anno 2012 veel vrouwen rondlopen met spijt als (inmiddels) korte haren op hun hoofd.
Ik ga er deze maand nog 1 op m'n rechter schouder laten zettenquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Spijt als haren in hun pittig kort kapsel
Een sleeve tatoeage/ tribal/ etc is trouwens gewoon de mannelijke versie van het kontgewei
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ga er deze maand nog 1 op m'n rechter schouder laten zetten
En 't is niet de 1equote:
Precies die afschuwelijke dingen. Zet je het automerk ook meteen lekker mee neerquote:
Ik zie dat hier ook weleens, dat van die getatoeëerde ouders hun kinderen uit school komen halen. Die kinderen schamen zich helemaal kapot....quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies die afschuwelijke dingen. Zet je het automerk ook meteen lekker mee neer.
Renault Twingo: voor mensen zonder stijl en class.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |