Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Kweenie, omdat het me ergens best een sympathieke kerel lijkt Maar ik vind altijd alles sneu ende zielig hoor
Mwehehe
Ik vind er echt niks aan die Erwin.. Hij is er bij mij iedere keer een beetje tussendoorgeglipt omdat ik m niet de slechtste vond, maar vond het nooit prettig om naar 'm te luisteren
Ik vind er echt niks aan die Erwin.. Hij is er bij mij iedere keer een beetje tussendoorgeglipt omdat ik m niet de slechtste vond, maar vond het nooit prettig om naar 'm te luisteren
Erwin was alleen bij de Blind Auditions echt goed, verder eigenlijk helemaal niet.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik vond hem vanaf het begin bij de auditie ergens een beetje sneu, omdat er NIEMAND voor hem daar achter de schermen bij die monitors stond aan te moedigen Alleen Martijn in zijn uppie.
Haribo Starmix... Was een prijsvraag waarbij je een nieuw snoepje moest verzinnen en ontwerpen. Uiteindelijk won er een blauw sterretje die smaakt naar bosbessen
Haribo Starmix... Was een prijsvraag waarbij je een nieuw snoepje moest verzinnen en ontwerpen. Uiteindelijk won er een blauw sterretje die smaakt naar bosbessen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Dus het is een sterretje... maar hij is tegelijkertijd ook nog 's blauw... en smaakt dan daar bovenop ook nog 's naar bosbessen ook!? FUCKING HELL! GENIE!
Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef Ian_Nick het volgende: Dus het is een sterretje... maar hij is tegelijkertijd ook nog 's blauw... en smaakt dan daar bovenop ook nog 's naar bosbessen ook!? FUCKING HELL! GENIE!
In Sjakie en de Chocoladefabriek hadden ze niet zo'n tof snoepje kunnen verzinnen OMGROFL!!!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik vond hem vanaf het begin bij de auditie ergens een beetje sneu, omdat er NIEMAND voor hem daar achter de schermen bij die monitors stond aan te moedigen Alleen Martijn in zijn uppie.
Dus zelfs z'n familie geloofde niet in zijn zgn. comeback?
En sneu is inderdaad het juiste woord voor Erwin.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me I open up my arms and I embrace the mystery I am gonna shine
Wahaha. Ach, als ik op ideale schoonzonen zou vallen, dan zou Chris best een kandidaat zijn .
Echt? Ik vind 'em wat geniepig overkomen. Ik vind Paul dan eerder de ideale schoonzoon, lijkt me best lollig, zo'n figuur dat 'there's a season to be jolly' over de kalkoen heen springend ten gehore brengt
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw Sorry, mind closed until further notice🍷
Echt? Ik vind 'em wat geniepig overkomen. Ik vind Paul dan eerder de ideale schoonzoon, lijkt me best lollig, zo'n figuur dat 'there's a season to be jolly' over de kalkoen heen springend ten gehore brengt
Maar hoewel ik het Chris echt gun, de overwinning... is dit toch echt naaierij Hij mag zingen met een bekende, heeft het vast 60 keer kunnen oefenen met haar. Paul heeft het wrs vanmiddag 1x mogen oefenen met die Taio idioot.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw Sorry, mind closed until further notice🍷
Wel sneu dat iedereen optreedt met een internationale artiest en dat Chris dan met z'n zus op het podium staat (niks ten nadele van Lisa, want ze is een goede zangeres)
Niemand vond Avatar wat aan. Zelfs mensen die het leuk vonden, vonden er geen kut aan.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Op vrijdag 20 januari 2012 21:50 schreef Greys het volgende: Maar hoewel ik het Chris NIET echt gun, de overwinning... is dit toch echt naaierij Hij mag zingen met een bekende, heeft het vast 60 keer kunnen oefenen met haar. Paul heeft het wrs vanmiddag 1x mogen oefenen met die Taio idioot.
Op vrijdag 20 januari 2012 21:50 schreef Greys het volgende: Maar hoewel ik het Chris echt gun, de overwinning... is dit toch echt naaierij Hij mag zingen met een bekende, heeft het vast 60 keer kunnen oefenen met haar. Paul heeft het wrs vanmiddag 1x mogen oefenen met die Taio idioot.
Dat ja. Echt niet eerlijk. En dit is ook veel beter geschikt als duet.
Op vrijdag 20 januari 2012 21:51 schreef Daph_ het volgende: Wel sneu dat iedereen optreedt met een internationale artiest en dat Chris dan met z'n zus op het podium staat (niks ten nadele van Lisa, want ze is een goede zangeres)
Juist een voordeel voor Chris, oneindig lang oefenen, zingen met een vertrouwd iemand die ervoor zorgt dat jij goed uit de verf komt.
Op vrijdag 20 januari 2012 21:50 schreef Greys het volgende: Maar hoewel ik het Chris echt gun, de overwinning... is dit toch echt naaierij Hij mag zingen met een bekende, heeft het vast 60 keer kunnen oefenen met haar. Paul heeft het wrs vanmiddag 1x mogen oefenen met die Taio idioot.
piep piep, hoi, calimero Sowieso dit liedje is toch veel moeilijker dan dat thaio liedje.
Op vrijdag 20 januari 2012 21:50 schreef MaLo het volgende: Chris wordt juist weer enorm verwend met zijn duet. Nummer dat bij hem past, en met zijn zus zingen.
dat zeg ik net tegen mijn vrouw, de zang wordt weggedrukt Zonde
piep piep, hoi, calimero Sowieso dit liedje is toch veel moeilijker dan dat thaio liedje.
Ik roep al tijden dat Chris gaat (en mag!) winnen, dat dat terecht zou zijn Maar feit blijft dat ie dit veel vaker heeft kunnen oefenen. (En dat het 60 keer beter is dan Paul).
Ik roep al tijden dat Chris gaat (en mag!) winnen, dat dat terecht zou zijn Maar feit blijft dat ie dit veel vaker heeft kunnen oefenen. (En dat het 60 keer beter is dan Paul).
jadaag dat flutlied van die thaoi heb je toch binnen 2 seconden door
Op vrijdag 20 januari 2012 21:53 schreef miss_dynastie het volgende: Kan nauwelijks geloven dat Lisa een talentenjacht heeft gewonnen. Wie deed er nog meer mee? Dries Roelvink en Wolter Kroes
Op vrijdag 20 januari 2012 21:53 schreef miss_dynastie het volgende: Kan nauwelijks geloven dat Lisa een talentenjacht heeft gewonnen. Wie deed er nog meer mee? Dries Roelvink en Wolter Kroes
Op vrijdag 20 januari 2012 21:56 schreef Greys het volgende: Ik geloof dat ik dat niet ga volgen, want ze gaan vast niet 'bruut' tegen die kids durven doen. Een en al slijmende juryleden, neh...
Des te bruter kunnen wij zijn
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”