Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
Het is echt belachelijk dat die mensen überhaupt wat positiefs uit hun corrupte strotten krijgen over deze lading bagger. Een of andere arrogante krullenkut die maar zo naakt mogelijk gaat staan schreeuwen over een gigantisch pauper stukje muziek. Bijzonder triest.
Op vrijdag 13 januari 2012 22:29 schreef Ian_Nick het volgende: Het is echt belachelijk dat die mensen überhaupt wat positiefs uit hun corrupte strotten krijgen over deze lading bagger. Een of andere arrogante krullenkut die maar zo naakt mogelijk gaat staan schreeuwen over een gigantisch pauper stukje muziek. Bijzonder triest.
Op vrijdag 13 januari 2012 22:29 schreef Ian_Nick het volgende: Het is echt belachelijk dat die mensen überhaupt wat positiefs uit hun corrupte strotten krijgen over deze lading bagger. Een of andere arrogante krullenkut die maar zo naakt mogelijk gaat staan schreeuwen over een gigantisch pauper stukje muziek. Bijzonder triest.
Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef erikh het volgende: En nu doet Niels het een stuk beter. Hij heeft een nummer nodig wat goed bij zijn stem past.
Op vrijdag 13 januari 2012 22:31 schreef MaLo het volgende: Als je dit duet vergelijkt met dat tussen Wouter en Paul, was die van Wouter en Paul veel gaver en beter.
Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef Cee het volgende: Erwin probeert te hard zijn ‘ding te doen’ terwijl Niels er amper moeite voor hoeft te doen en daarbij beter klinkt.
Op vrijdag 13 januari 2012 22:31 schreef MaLo het volgende: Als je dit duet vergelijkt met dat tussen Wouter en Paul, was die van Wouter en Paul veel gaver en beter.
Gewoon allebei eruit deze twee. En Paul en Wouter erin.
Jij kent haar persoonlijk
Sharon is niet arrogant (ja ik ken haar in het echt ook )
Ik ga voor Niels en Paul en de rest maakt me niet zoveel uit (marco's categorie hangt me de neus uit en bij N&S maakt het me niet uit - vind ze allebei goed, maar Chris was vanavond beter)
Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef erikh het volgende: En nu doet Niels het een stuk beter. Hij heeft een nummer nodig wat goed bij zijn stem past.
Ik heb Niels gemist net, was het echt zo slecht?
Valt me wel op dat hij altijd in een bepaald genre zingt.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me I open up my arms and I embrace the mystery I am gonna shine
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
en weer de broer van Wouter... rrrrrrrrrrrr wat is die gast tering lekker zeg
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
ik denk dat de coaches niet zo'n groot verschil doen in het verdelen van de percentages (ervanuitgaande dat dat wordt genoemd voordat de kandidaten horen of ze door gaan)
Op vrijdag 13 januari 2012 22:35 schreef Daph_ het volgende: ik denk dat de coaches niet zo'n groot verschil doen in het verdelen van de percentages (ervanuitgaande dat dat wordt genoemd voordat de kandidaten horen of ze door gaan)
"En terwijl wij de vloer gaan dweilen door een houten staak in Wendy's achterste te duwen en haar dan heen en weer te vegen, kunt u kijken naar de TV Kantine!"
Marco iig wel.. die durft niet openlijk duidelijk voor Sharon te kiezen namelijk. Hoop zo dat ie Iris door laat gaan!!!!
Dat was oprecht. Het lijkt mij een vervelend persoon om te kennen. Zo iemand die op al jouw verhalen gaat zitten reageren met iets wat háár is overkomen en véééél erger is.
Op vrijdag 13 januari 2012 22:35 schreef Cee het volgende: "En terwijl wij de vloer gaan dweilen door een houten staak in Wendy's achterste te duwen en haar dan heen en weer te vegen, kunt u kijken naar de TV Kantine!"
Sharon en Erwin hebben een beter zwabberhoofd hoor [/tip]
Op vrijdag 13 januari 2012 22:35 schreef Cee het volgende: "En terwijl wij de vloer gaan dweilen door een houten staak in Wendy's achterste te duwen en haar dan heen en weer te vegen, kunt u kijken naar de TV Kantine!"
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me I open up my arms and I embrace the mystery I am gonna shine
Mensen, we zoeken nog iemand die even notaris kan spelen... Ja, iemand met een bril graag... Niet? Helemaal niemand? Hij moet op z'n minst kaal zijn hoor... Kalende... Ja... Pff... Beetje stoffig? Saai? Ja, doe die maar. Hoe laat kan 'ie er zijn? Nee, hij hoeft niets te doen. Okee, bedankt!
Die gaat even kijken of het wel kijkcijferwaardig is wat de jury heeft opgeschreven.
juist ja
Op vrijdag 13 januari 2012 22:39 schreef Ian_Nick het volgende: Mensen, we zoeken nog iemand die even notaris kan spelen... Ja, iemand met een bril graag... Niet? Helemaal niemand? Hij moet op z'n minst kaal zijn hoor... Kalende... Ja... Pff... Beetje stoffig? Saai? Ja, doe die maar. Hoe laat kan 'ie er zijn? Nee, hij hoeft niets te doen. Okee, bedankt!
Das gewoon de portier. He oue! Ja, jij zak hooi op die stoel! Kom eens even mee!
______________________________________ Hier tekenen: .......................De_Kardinaal...................... ______________________________________
Ik ben zo ver dat het me eigenlijk geen reet meer interesseert wie wint. Behalve Paul vind ik eigenlijk niemand echt leuk/goed/boeiend. Maar eerlijk is eerlijk, Paul is niet THE voice.
Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef MaLo het volgende: Ik ga de tv kantine kijken, in bed . Bedankt weer voor de gezelligheid en tot de volgende keer!
Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef MaLo het volgende: Ik ga de tv kantine kijken, in bed . Bedankt weer voor de gezelligheid en tot de volgende keer!
Doei doei
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Op vrijdag 13 januari 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende: Je weet dat het slecht gesteld is met de TV kantine als vrijwel al Irenes typetjes beter zijn dan die van Carlo.
Mickey deed ie goed na qua stem.
______________________________________ Hier tekenen: .......................De_Kardinaal...................... ______________________________________
Hij staat op de achtergrond te loeien, maar mijn muis doet het niet meer, en ik word na 2 uur laptop een beetje simpel van touchpad Ff een muis zoeken.
Hij staat op de achtergrond te loeien, maar mijn muis doet het niet meer, en ik word na 2 uur laptop een beetje simpel van touchpad Ff een muis zoeken.
Ik heb altijd een muis aan mijn laptop
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Lekker tegendraads, lekker tegen schenen aanschoppen, zó nieuwerwets!
Ik geef m'n belastingsgeld nog liever aan Korenslag.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”