SPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(3/6)
Emmanuel Anning
Jomy Boky
Chris Hordijk
Charly Luske
Marloes van Ommen
Danjil TuhumenaSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(3/6)
Bart Brandjes
Nora Dalal
Marieke Dollekamp
Sharon Doorson
Ivanildo Kembel
Iris KroesSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(3/6)
Guy Barzily
Sacha van Beek
Michelle Flemming
Christopher Max
Paul Turner
Wouter VinkSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Audities
- 23-09-2011 - Auditieronde 1
- 30-09-2011 - Auditieronde 2
- 07-10-2011 - Auditieronde 3
- 14-10-2011 - Auditieronde 4
- 21-10-2011 - Auditieronde 5
- 28-10-2011 - Auditieronde 6
Battles
- 04-11-2011 - Battle 1
- 11-11-2011 - Battle 2
- 18-11-2011 - Battle 3
- 25-11-2011 - Battle 4
Liveshows
- 02-12-2011 - Liveshow 1
- 09-12-2011 - Liveshow 2
- 16-12-2011 - Liveshow 3
- 23-12-2011 - Liveshow 4
- 06-01-2012 - Liveshow 5
- 07-01-2012 - Sing-off
- 13-01-2012 - Liveshow 6
- 20-01-2012 - Finale
- 27-01-2012 - The Voice Kids
Overig
Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden:
Door Cee & door Razor21
- Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
- The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic!
Top OP gemacht door Studiotje*eigendunk*
![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Tofste uitvoering na die van GaGaquote:
Overigens doet Chris dit leuk! Charly go home!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Chris mag echt door naar de Finale... VEEEEEEEL BETER DANCharly
Friends don't let friends remain beardless...![]()
ik zei toch dat je nat in je broekjen werd.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Glee is kut, doei, grgrquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Dit was gewoon goedYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Eens. Hoewel Charly verder wel leuk is, maar ik vind Chris nu beter.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:09 schreef Dizer het volgende:
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Die kijk ik in de volgende reclamequote:.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
twitter:DanKaraty twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 22:10:23Chris is uncomfortable and is not believable...not even close. reageer retweet
![]()
![]()
CHRIS WOAHHHHHHHHHHHHDoor alsjeblieft
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Hij is wel kritisch vandaag,quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
twitter:DanKaraty twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 22:10:23Chris is uncomfortable and is not believable...not even close. reageer retweet
Ik ben zo dol op die strik op haar hoofdquote:
Ingehuurd door RTLquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
heitieh![]()
Dat gevoel heb ik ook hoor. Het blijft een belastingambtenaar die een kunstje doet imhoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:09 schreef Dizer het volgende:
Dan karaty slaat de spijker op zijn kop.![]()
Chris duidelijk beter dan Charly vandaag, ook al vind ik Charly erg goed (ja ik ben een van die mensen die Charly wél nog goed vind)
Deze jongen moet platen maken![]()
![]()
Staat in zijn contractquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
Waarom altijd die referentie naar Charly? Moet dat?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Irritant he!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
Waarom altijd die referentie naar Charly? Moet dat?
Maar dat maakt het concept van de Voice ook zo irritant, dat kandidaten tot aan de finale alleen maar tegen hun eigen teamgenoten strijden.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wouter en Chris naar de finale graag![]()
Klopt, dit deed ie duidelijk uit zijn comfortzone, maar hell, hij deed het. Als moetje.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook hoor. Het blijft een belastingambtenaar die een kunstje doet imhoOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Die wil ik hebbenquote:
quote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Waar was dat ook al weer? Daar had je wel de teams maar dan konden er zo 0 uit team A overblijven en wel 2 uit team B.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Irritant he!
Maar dat maakt het concept van de Voice ook zo irritant, dat kandidaten tot aan de finale alleen maar tegen hun eigen teamgenoten strijden.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
En weer Charly. Crap op met die harsgast
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wouter en Chris naar de finale graag
quote:Dus datquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het materiaal zoals daarnet is, koop ik 'm.![]()
![]()
Nick, wat een lul ben je ook.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het materiaal zoals daarnet is, download ik'm misschien'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Whut? Dit is jou finale, m.a.w. je ligt er al uit?You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
nick
Echt, ze krijgen geld voor iedere keer dat ze 'Charly' en 'gedoodverfd' in 1 zin zeggen. Kan niet anders.![]()
Ik zou BIJNA gaan stemmen, ik hoop zo dat Chris er niet uit vliegt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook tussen de lijntjes te horen..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:13 schreef Kally het volgende:
Whut? Dit is jou finale, m.a.w. je ligt er al uit?![]()
Ik vind het serieus sneu voor Charly, dat jurygeleuter.
Want het publiek gaat Charly daarop afrekenen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dat waar Gordon bij in de jury zat, weet niet meer welke van de vele talentenshows het wasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar was dat ook al weer? Daar had je wel de teams maar dan konden er zo 0 uit team A overblijven en wel 2 uit team B..
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Dittem.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
Want het publiek gaat Charly daarop afrekenen.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:13 schreef Kally het volgende:
Whut? Dit is jou finale, m.a.w. je ligt er al uit?![]()
Dat is ook heel lullig, mensen gaat het irriteren en hij kan er niks aan doen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
Want het publiek gaat Charly daarop afrekenen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jah, ze heeft het zelf al lang zo gezongenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Nick heeft even gemist dat dit een versie van Gaga was, begrijp ik?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Paul van FOK! heeft weer aandachttekort
Grote bek dat ie mee gaat doen, maar doen? Ho maar
Dat werkte in ieder geval beter.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat waar Gordon bij in de jury zat, weet niet meer welke van de vele talentenshows het was.
Dan rot je op en maak je alsnog een album. /care, als je goed genoeg bent.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
En terecht, hij doet er net zo hard aan mee, hij heeft alleen een vrouw die zegt hoe hij moet acteren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
Want het publiek gaat Charly daarop afrekenen.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Laten we het hopen... klaar met Charly.....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
Want het publiek gaat Charly daarop afrekenen.
Ja, je zou er toch letterlijk wat mensen van willen doodverven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
Echt, ze krijgen geld voor iedere keer dat ze 'Charly' en 'gedoodverfd' in 1 zin zeggen. Kan niet anders.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Of ze doen het er om...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is ook heel lullig, mensen gaat het irriteren en hij kan er niks aan doen...IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Precies, dat. Charly is niet arrogant, Charly wordt in den treure opgehemeld en mensen gaan denken dat hij deze favorietenrol zichzelf heeft aangepraat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
Omdat de jury arrogant over hem doet en hij zelf niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laten we het hopen... klaar met Charly.....IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ja meis, ik zei weken geleden al, Charly wordt de winnaar, niet omdat hij goed is maar omdat RTL dat heeft beslotenquote:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Nee het is anders. Ik vind Charly zo opgehemeld worden dat ik hoop dat ie het niet wordt. Dat zal John lerenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, dat. Charly is niet arrogant, Charly wordt in den treure opgehemeld en mensen gaan denken dat hij deze favorietenrol zichzelf heeft aangepraat.Eerst dit verneuken, daarna ESF
Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, je zou er toch letterlijk wat mensen van willen doodverven.
Ieder jaarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef Pheno het volgende:
Grote bek dat ie mee gaat doen, maar doen? Ho maar
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Ik wil dat niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja meis, ik zei weken geleden al, Charly wordt de winnaar, niet omdat hij goed is maar omdat RTL dat heeft besloten![]()
Ik heb toch fans!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef Pheno het volgende:
Grote bek dat ie mee gaat doen, maar doen? Ho maarWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Charly moet winnen dat is al sinds het begin van de liveshows duidelijk. Kut voor Chris, want als je naar deze en vorige week kijkt zie ik toch zeker en liever hem winnen![]()
Misschien ís hij het niet, maar hij komt wel zo over. En dat is niet goed voor je imago.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, dat. Charly is niet arrogant, Charly wordt in den treure opgehemeld en mensen gaan denken dat hij deze favorietenrol zichzelf heeft aangepraat.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ja, als ie echt baas was deed ie mee en sloeg ie wendy op d'r bek/.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
paul lekker dingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:15 schreef Paul het volgende:
Kunnen jullie nog wat leuks over Paul zeggenEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Kom gaan we RTL in elkaar slaanquote:
Ff alle gekheid en Charly-hype op een stokje. Ik vind dat Chris echt een serieuze kans maakt nu. Laten we hopen dat RTL de boel eerlijk laat verlopen.![]()
Ja Paultje, ik wil je nu wel eens echt op dat podium zien staan, en wat Pheno zegt Wendy een mep zien verkopenquote:
De enige keer dat ik dacht dat het eerlijk ging was toen Jamai won.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:16 schreef Kinga het volgende:
Ff alle gekheid en Charly-hype op een stokje. Ik vind dat Chris echt een serieuze kans maakt nu. Laten we hopen dat RTL de boel eerlijk laat verlopen.
Nee, vond hem al vanaf het begin niets... weer zo een die uit zijn neus zingt en iedereen denkt dat hij prachtig kan zingen. Hou er gewoon niet van. Wouter heeft een prachtige stem, Chris heeft een prachtige stem, Niels heeft de meest unieke stem... Charly? 13 in een....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat de jury arrogant over hem doet en hij zelf niet?Friends don't let friends remain beardless...![]()
Nee die Iris danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
Ik hoop toch zo dat charly niet gaat winnen, zijn stem is niet fijn....
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zo komt ie over door wat de jury zegt ja, niet door wat hij zelf doet of zegt volgens mijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Misschien ís hij het niet, maar hij komt wel zo over. En dat is niet goed voor je imago.
En ik denk dat ze liever Chris zien winnen stiekem hoor, de makers.
Da's 'de underdog die de grote favoriet verslagen heeft' straks en Charly is gebruikt daarvoor.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Weet je, eigenlijk is deze editie van TVOH toch al vernaggeld. Laat daarom Paul maar winnen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De enige keer dat ik dacht dat het eerlijk ging was toen Jamai won.Ja want iedereen dacht dat Jim ging winnen.
![]()
Zal wel aan mij liggen maar ik zie dat dus niet, dat arrogante.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Misschien ís hij het niet, maar hij komt wel zo over. En dat is niet goed voor je imago.![]()
Als ik meedoe bij Xfactor hoor, want bij TVOH kom ik toch niet door de voorrondequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Paultje, ik wil je nu wel eens echt op dat podium zien staan, en wat Pheno zegt Wendy een mep zien verkopen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik niet, ik was voor Jamai.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]Ja want iedereen dacht dat Jim ging winnen.
Ohhhh ik besef me ineens wat![]()
![]()
Ik vond zomaar iemand goed dit seizoen
Goed punt!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat het voor Chris beter is om niet te winnen en zelf wat te gaan doen.![]()
En dan RInus als auditie doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ik meedoe bij Xfactor hoor, want bij TVOH kom ik toch niet door de voorrondeOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Niels een unieke stem? Daar ben ik het echt totáál niet mee eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, vond hem al vanaf het begin niets... weer zo een die uit zijn neus zingt en iedereen denkt dat hij prachtig kan zingen. Hou er gewoon niet van. Wouter heeft een prachtige stem, Chris heeft een prachtige stem, Niels heeft de meest unieke stem... Charly? 13 in een....![]()
Ook goed, maar dat zeg je al een paar jaar, dus nu gewoon doen he?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ik meedoe bij Xfactor hoor, want bij TVOH kom ik toch niet door de voorrondeYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Grappig, je omschrijft precies mijn idee maar draai Chris en Charlie om. Ik vind Chris een dertien in een dozijn zanger en vind Charly juist een geweldige stem hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, vond hem al vanaf het begin niets... weer zo een die uit zijn neus zingt en iedereen denkt dat hij prachtig kan zingen. Hou er gewoon niet van. Wouter heeft een prachtige stem, Chris heeft een prachtige stem, Niels heeft de meest unieke stem... Charly? 13 in een....
Wouter en Charly in de finale wat mij betreft. Chris kan leuk zingen maar springt er net als zijn zus niet bovenuit, zijn stem is misschien wel goed, zijn uitstraling niet, te timide.
Correctie, Niels heeft een geweldige stem als hij een nummer zingt dat er goed bij past, vandaag vond ik hem slecht, vorige week was ie de beste.![]()
Ik vind Niels helemaal niet zo uniek...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niels een unieke stem? Daar ben ik het echt totáál niet mee eens.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar zinnige opmerkingen.quote:![]()
twitter:Dolfjansen twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 22:09:08Als Charly niet moest winnen zou deze jongen toch gewoon naar de finale gaan of ben ik nou gek..?#tvoh reageer retweet
Vind ik ook niet, Niels zijn stem blijft me niet bij. Chris zingt beter en heeft een fijnere, apartere stem.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niels een unieke stem? Daar ben ik het echt totáál niet mee eens.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
twitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 22:18:09Jongens, Let zo op hoe die twee vingers van #TVOH zich spreiden. Zo vind je de G-Plek. reageer retweet
Paul en Chris naar de finale.
Wouter niet, omdat Chris al beter dan Wouter is, dus dan Paul voor de fun
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:20 schreef Pheno het volgende:
twitter:Dolfjansen twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 22:09:08Als Charly niet moest winnen zou deze jongen toch gewoon naar de finale gaan of ben ik nou gek..?#tvoh reageer retweet
![]()
Krijgen we nog tv kantine vanavond?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vond tot nu toe het duet van Wouter en Paul het hoogtepunt van de avond
ik heb eea even op me laten inwerken en eigenlijk vind ik Paul wel een hele erge potentiële winnaar.
Namelijk: hij blijkt dus toch wel een voice te hebben, hij is daarbij een onwijs entertainer én ik vind hem ook heel erg leuk en hij lijkt me gewoon lief. Dus ja, ik geloof dat ik soort van om ben.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:20 schreef Pheno het volgende:
![]()
![]()
heitieh![]()
Erg prettig in het gehoor jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vind ik ook niet, Niels zijn stem blijft me niet bij. Chris zingt beter en heeft een fijnere, apartere stem.
En toch met een rauw geluidje hier en daar
Ik wil Paul gewoon nog een keer zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
Paul en Chris naar de finale.
Wouter niet, omdat Chris al beter dan Wouter is, dus dan Paul voor de fun![]()
Ik kijk het nooit maar dan kan ik ff een uur relaxen, dit is hard werken om het topic 3 uur bij te houdenquote:![]()
Gelukkig krijgen we volgende week Wendy met haar politieseriequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:21 schreef erikh het volgende:
[..]
Gelukkig, dat is pas een kutprogramma![]()
![]()
quote:
Jaaaaaaa, Paul die echt zong en iedereen versteld deed staan, Chris die ff heel erg lekker ging, en de weet ik het wat voor halsjes van Charlyquote:
Ik ook, ben gewoon nieuwsgierig of hij nog een keer zo goed kan zingenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil Paul gewoon nog een keer zien.![]()
Hier ben ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil Paul gewoon nog een keer zien.![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Fenna Kremer.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we volgende week Wendy met haar politieserie
pics?quote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Niet op tv. Dus slecht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ah, die geile Sharon. Met haar uithalen. En haar.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik vind Sharon zo vreselijk arrogant
Teveel Glennis, ook om te kotsen
Wie?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, noemen ze dat tegenwoordig al een carriere? Dan snap ik ook wel dat Raffaela er zo druk mee is![]()
Ja, dat wordt een topshow hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we volgende week Wendy met haar politieserie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, noemen ze dat tegenwoordig al een carriere? Dan snap ik ook wel dat Raffaela er zo druk mee is![]()
![]()
quote:
Die is nog bezig met een cursus Engels. Snapt ze meteen dat ze haar kind een trauma voor het leven heeft aangenaaid.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, noemen ze dat tegenwoordig al een carriere? Dan snap ik ook wel dat Raffaela er zo druk mee isOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
doorzonquote:
Oh en niet omdat ze zo goed is, maar omdat die Iris matig is.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het sloeg echt nergens op ja dat ze toen in de sing-off stond
Ik hoop dat ze zo gaat knallen, dat ze het podium af knaltYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Dat kind dat ze drie dagen per maand ziet 'als ze even tijd heeft'quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is nog bezig met een cursus Engels. Snapt ze meteen dat ze haar kind een trauma voor het leven heeft aangenaaid.
Mag Wendy mee?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
Ik hoop dat ze zo gaat knallen, dat ze het podium af knaltOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dat begon niet goed...You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
neeeeeeeeee neeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:23 schreef Kally het volgende:
Ik vind Sharon zo vreselijk arrogant
Teveel Glennis, ook om te kotsenEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Ik vind dit nummer wel tof. Alleen niet zo. Rihanna houdt het wat subtieler.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Die moetquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit nummer wel tof. Alleen niet zo. Rihanna houdt het wat subtieler.
![]()
Dat is dan ook gejat.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Wellusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
neeeeeeeeee neeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
Rihanna zingt beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh![]()
Marco kijkt alsof hij last heeft van zijn aambeienIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Knettervals en veel te hard gezongen. mens, tone it down.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Serieus, dit is slecht, ze schreeuwt het nummer
Ze zingt behoorlijk vals...You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Rihanna doet het beter
Kut... dit had ze beter moeten doen... klinkt niet zo
En wat is dit trouwens voor kermisarrangement.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hopeless place, dat klopt meid. Je staat er op: het podium.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ok, ik geef toe.
Dit is kut
Gaat die harptut toch naar de finale zeker. Bart had er moeten staan.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
niet rihanna's beste nrquote:
isturbia
Misschien?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
Misschien wel het slechtste optreden uit de liveshows
Ze laat het de laatste weken echt liggen.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Als ik er maar zo naakt mogelijk bij loop dan horen ze het niet
Schreeuw dan niet muts
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:25 schreef Cee het volgende:
Epilepsie en doofheid en dat allemaal in 3 minuten.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
niet rihanna's beste nr
isturbia![]()
![]()
En weer neem ik afscheid van mijn adoptiekindjeI don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine![]()
Alleen omdat het nummer tof is, heus niet vanwege Sharon's kwaliteiten...quote:You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Nou terug naar het station meid. Ze wachten daarachter op je.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Waarom zeggen die Nick en Simon niet gewoon dat het slecht was, of zijn ze haar coachWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
twitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 22:26:20Hier zou Rihanna zich druk om moeten maken ipv gelul over Jacky. Een boerengymzaal uitvoering van haar nummer. #TVOH reageer retweet
![]()
twitter:Rissie82 twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 21:43:49En hem dan jurkjes aantrekken en z'n nagels lakken. RT @Merel78: Ik wil @paulturner adopteren : ) reageer retweet
het nr afscheidquote:
Nou, je moet het nummer Where Have You Been.... zo fucking goed.. een van haar beste!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
niet rihanna's beste nr
isturbiaFriends don't let friends remain beardless...![]()
Immerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:27 schreef erikh het volgende:
De coaches zijn vanavond hun kritische petten vergeten volgens mij.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 22:26:20Hier zou Rihanna zich druk om moeten maken ipv gelul over Jacky. Een boerengymzaal uitvoering van haar nummer. #TVOH reageer retweet
![]()
![]()
"Veel beter dan de repetitie" wat hebben wij daar aan? Wij zien de repetitie toch niet?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik wil er niet aan denkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Kun je nagaan, hoe slecht de repetitie was...
Het was gewoon slechtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben normaal wel voor Sharon. maar dit was niet zo goed![]()
![]()
je weet het nogquote:
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Forum Opties Forumhop: Hop naar: