Dat dus...quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom is deze niet als reeks gemarkeerd?
Wordquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hierbij de open gedeeltes van de fok-medespelers van wiemol.nlquote:Voor degene die het leuk vinden. Ik heb een site gemaakt wiemol.nl dat eigenlijk alleen bedoeld was voor 2 organisaties, maar gezien ik een groepsoptie erbij het gemaakt is het ook mogelijk om fokkers toe te laten (is wel zo leuk lijkt me)
Om mee te spelen ga je naar http://www.wiemol.nl en kan je je aanmelden. Hiervoor heb je een groepsnaam en groepswachtwoord voor nodig. Deze is:
Groepsnaam: fokforum
Groepswachtwoord: fokkie66
Zitten een paar regels aan voor de controle:
*Registreer met je gebruikersnaam van fok! (je voornaam, en achternaam wel gewoon je eigen naam)
*Reageer even in dit topic als je geregistreerd hebt
Have fun!!
Lees de spelregels even door. Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag (of stel ze via de site). Voor fokkers is de optie 'Familie inschrijven' (als je eenmaal ingelogd bent) trouwens niet echt van belang, puur bedoeld binnen bedrijven dat ze elkaar allemaal kennen, en als ze iemand niet kennen en (fm) zien staan, weten ze dat het familie is van een collega.
Let op: De site is grafisch geen hoogstandje, maar technisch qua scripting is het in orde.
Als je eventueel binnen je eigen bedrijf ook een aparte groep zou willen is dat ook mogelijk. Uiteraard is alles kosteloos, dit doe ik puur voor de plezier.
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet
We gaan de mol dus weer (niet) zienquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:19 schreef remcoP het volgende:
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet
Zoiets?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:53 schreef MrManiak het volgende:
De kandidaten
(Wie kan er mooie kandidaat-icoontjes maken?)
Nice!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
twitter:IkBenDeMol twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 16:58:53Nog 51 uur 31 minuten en 11 sec, donderdagavond, 20:30 uur Nederland 1 #widm reageer retweet
Hebben ze die weer verwijderd dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:19 schreef Zocalo het volgende:
Eerder was er een tweet geplaatst met: nog 59 uur tot de uitzending
Dus als we een weiland zien met vee, en er staat iemand voor...quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:19 schreef remcoP het volgende:
Ben benieuwd of er uit die IJslandse zandvlakte uit de promo ineens een weiland opdoemtquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:13 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dus als we een weiland zien met vee, en er staat iemand voor...
Driefm? Driefm? Wat is dat nou weerquote:
Lekker met een mok chocolademelk met een dot slagroom die BN'ers zien afzien in 't ijzige IJsland.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Gewoon leuk om ernaar te kijken.. WIDM !
Via de website. Niemand van hier voelt zich geroepen om Tegan's stokje over te nemen geloof ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef Cee het volgende:
Komt er trouwens nog een prono hier of gaan we 't allemaal via bovengenoemde website doen?
Kan niet wachten op morgen, ben zo benieuwd.
Oké, dan ga ik me inschrijven. Dus bij dezen, website-Fok!er, ik ga me zometeen inschrijven!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Via de website. Niemand van hier voelt zich geroepen om Tegan's stokje over te nemen geloof ik.
Ja heerlijk chocolademelk..heb ook zin om te kijken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
Lekker met een mok chocolademelk met een dot slagroom die BN'ers zien afzien in 't ijzige IJsland.
Ik ken er een paar, m'n baas kent een van hen ook, heeft ie vroeger mee gewerkt. Ik denk dat die de mol is. Gebaseerd op niks.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Oeff de bekende nederlanders zijn nu echt op? Ik ken er geeneen. Niet dat dat zo erg is. Wel weer zin in een nieuwe WIDM serie
Ze spelen een spel, ze gaan geen dansje en een liedje opvoeren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat die bloedirritante musicalfiguren er het eerste uitvliegen.
Raden wie de mol is, is altijd gebaseerd op "niks"quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken er een paar, m'n baas kent een van hen ook, heeft ie vroeger mee gewerkt. Ik denk dat die de mol is. Gebaseerd op niks.
Touché.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Raden wie de mol is, is altijd gebaseerd op "niks"
Maareehh, wie is je mol?quote:
Ach ze laten je alleen maar zien wat ze willen dat je ziet. Is teveel in geknipt en geplakt om nog echt goed te kunnen raden wie de mol is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef Paniohitus het volgende:
Mwa, meestal zat ik achteraf altijd wel goed bij 2/3 deelnemers die ik verdenk. Het is wel degelijk gebaseerd op iets...
Is er iemand jarig dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En ben ik benieuwd of er morgen een kandidate op haar verjaardag naar huis moet (rare verjaardag, lekker slingers hangen thuis en jezelf op tv zien vertrekken naar huis!).
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En ben ik benieuwd of er morgen een kandidate op haar verjaardag naar huis moet (rare verjaardag, lekker slingers hangen thuis en jezelf op tv zien vertrekken naar huis!).
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:11 schreef remcoP het volgende:
[..]
Leuk! Iemand enig idee tijdens welke aflevering?
Ze zeggen alleen dat de mol een vergoeding krijgt, niet wat voor vergoeding, omdat hij/zij geen kans maakt op de pot. De overige kandidaten krijgen niets, op de winnaar van de pot na dan natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:53 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, wat kreeg de mol dan? Nooit geweten idd.... Maar krijgen de andere kandidaten helemaal niks? Behalve gratis vakantie?
waarschijnlijk wel. Kende Dio, Maarten Van der Weijden en die Liesbeth van het jeugdjournaal en nog wel een aantal qua naam, maar wat ze doen/deden geen ideequote:Op donderdag 5 januari 2012 10:44 schreef Lovechild het volgende:
Ben ik nou de enige die gewoon iedereen kende?
Even lezen idd interessant.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:52 schreef DaMart het volgende:
In de Spits en Metro vandaag ook veel aandacht voor Widm. Nooit geweten dat de kandidaten tijdens de opnames telefonisch contact met iemand mogen hebben voor wat ruggespraak en de mol krijgt dus wel een vergoeding.
Leerzame artikelen dus.
Voor mij dit jaar ook meer bekenden dan vorig jaar. Alleen Marion en Liesbeth ken ik dit jaar niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:44 schreef Lovechild het volgende:
Echt allemaal?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:44 schreef Lovechild het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:50 schreef JohnB52 het volgende:
Straks Art op radio 538.
Progamma mag van mij nu ook Wie is de BN'er heten, vorig jaar al weinig bekenden, nu nog minder, maar na dit seizoen zal iedereen zeggen: ohja, die is van WIDM :-)
Met iemand thuis, zo wordt er bijvoorbeeld gebeld met de partner, zo begrijp ik uit het artikel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ken alleen Hadewych, omdat ik Toneelgroep Amsterdam graag bezoek.
Over dat artikel in de Metro: telefonisch contact met iemand van thuis, of een soort steunpunt in de redactie?
Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Naast de tweets met de cijfers heb ik nog zeer weinig kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:39 schreef Lemming22 het volgende:
Zijn er trouwens al goede hints ontdekt in promo's en interviews? Heb het idee dat het dit jaar minder is dan voorgaande jaren...
Aha. Nou, dat is ook wel logisch, als je drie weken van huis en wellicht gezin weg bent.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met iemand thuis, zo wordt er bijvoorbeeld gebeld met de partner, zo begrijp ik uit het artikel.
Zou er een hint inzitten?!twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:37:01Temperatuur: -10. Kandidaten: 9. Mol: 1. Klok: -1. Ik heb er zin in. Jullie? Ned. 1, 20:30 uur. #widm reageer retweet
-10+9+1-1=-1quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:45 schreef LittleDuckie het volgende:
Zou er een hint inzitten?!twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:37:01Temperatuur: -10. Kandidaten: 9. Mol: 1. Klok: -1. Ik heb er zin in. Jullie? Ned. 1, 20:30 uur. #widm reageer retweet
In klok -1 misschienquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:45 schreef LittleDuckie het volgende:
Ik zit me al gek te rekenen...quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:45 schreef LittleDuckie het volgende:
Seems legit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:47 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
-10+9+1-1=-1
Kan dus betekenen dat er sowieso iemand uitgaat.
Betekent Fast wat anders.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:47 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
-10+9+1-1=-1
Kan dus betekenen dat er sowieso iemand uitgaat.
IkBenDeMol De Molquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:45 schreef LittleDuckie het volgende:
Gewoon overheenlezen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:00 schreef MrManiak het volgende:
[..]
IkBenDeMol De Mol
Nog 51 uur 31 minuten en 11 sec, donderdagavond, 20:30 uur Nederland 1 #widm
Cijfers...cijfers....cijfers...
quote:
Gewoon op uitzendinggemist terugkijken en bij de 1e frame gelijk stopzetten, krijg je waarschijnlijk zoiets als Dio met de mol ernaast en dan weten we het jahoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:41 schreef Zocalo het volgende:
Een hint: vanaf seconde 1 opletten.
Zei Art net op 3FM
Klopt die gast komt nog niet eens in de buurt van de echte Ramses.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zag die Ramses gozer laatst bij koffietijd.![]()
![]()
![]()
Tja. Ik had bij post 250 oid al een TR gemacht, maar dat helpt dus niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ze willen natuurlijk dat je denkt dat ie in z'n eentje is. Maar lees je de zin anders: De Mol staat ergens alleen vóór. Goed opletten of je een shot ziet waarin iemand in z'n eentje voor een gebouw staat oid.twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet
Dit dus, en ondertussen 3 pagina's verderquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
William Spaay..Ramses doet hij niet goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zag die Ramses gozer laatst bij koffietijd.![]()
![]()
![]()
Handigquote:
Nicequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb volgens mij al een minihint gevonden.Ze willen natuurlijk dat je denkt dat ie in z'n eentje is. Maar lees je de zin anders: De Mol staat ergens alleen vóór. Goed opletten of je een shot ziet waarin iemand in z'n eentje voor een gebouw staat oid.twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet
Hmm, zo kun je het idd ook zienquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb volgens mij al een minihint gevonden.Ze willen natuurlijk dat je denkt dat ie in z'n eentje is. Maar lees je de zin anders: De Mol staat ergens alleen vóór. Goed opletten of je een shot ziet waarin iemand in z'n eentje voor een gebouw staat oid.twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet
Hij heeft wel iets over zich vind ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
William Spaay..Ramses doet hij niet goed
Ik ken ook niemand. Ik dacht eerst: Hey een seizoen zonder BNersquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:38 schreef Naaktemolrat het volgende:
Ik ken niemand van de kandidaten. Moet ik me nu schamen?
Ik ken alleen Dio van naamquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:08 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Wie is de Mol!
[..]
Ik ken ook niemand. Ik dacht eerst: Hey een seizoen zonder BNers
Meestal dezelfde avond nog als ik me niet vergis. Anders via UG.nl of op vrijdagmiddag op NL3 terugkijken een optie?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:11 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb er ook zin in!Wel stom dat ik de komende tijd elke donderdagavond moet werken... Weet iemand hoe snel de afleveringen meestal online staan?
Ah, dat is mooi. Dankjewel voor het snelle antwoord!quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Meestal dezelfde avond nog als ik me niet vergis. Anders via UG.nl of op vrijdagmiddag op NL3 terugkijken een optie?
Ja, maar in de aflevering zelf.. Dat je iemand duidelijk ergens voor ziet staan.. weet ik veel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:50 schreef Steven184 het volgende:
Ik gok erop dat iedereen alleen aankomt en dat het een mishint is.
Een programma dat Nelli Cooman als één van de kandidaten heeft is bij voorbaat niet serieus te nemen (heb maar een klein stukje gezien en toen ging ze bijna op de vuist met Mirjam Sterk!).quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind qua namen het deelnemersveld weinig spectaculair, ik durf hierbij zelfs te zeggen dat De Pilgrimscode betere deelnemers had. Als je geen goede BN'ers kunt krijgen, doe dan gewoon WIDM met normale Nederlanders.
Ja ik denk dat je tintin weer te zien krijgt waar duidelijk de mol voor staat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar in de aflevering zelf.. Dat je iemand duidelijk ergens voor ziet staan.. weet ik veel.
Groepsnaam: fokforumquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:54 schreef Gnieperd het volgende:
Bij dat www.wiemol.nl wat is het groepswachtwoord e.d.?
Dankjequote:Op donderdag 5 januari 2012 17:56 schreef remcoP het volgende:
[..]
Groepsnaam: fokforum
Groepswachtwoord: fokkie66
De laatste die zich aangemeld heeft, had ik ook zostraksquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:25 schreef Naaktemolrat het volgende:
Waarom heb ik een loser icoontje bij mijn naam bij wiemol.nl
Dat zou wel heel makkelijk zijn. Art roept het wel in elk interview dat hij geeft. Misschien een afleidingsmanoeuvre?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Gewoon op uitzendinggemist terugkijken en bij de 1e frame gelijk stopzetten, krijg je waarschijnlijk zoiets als Dio met de mol ernaast en dan weten we het jahoor.
Precie dus iedereen met handen is de mol!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef Gnieperd het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hmmm.... Als je op het 44e (leeftijd van de William x 2 -10 (van de graden) plaatje zoekt van handgebaren en het handgebaar linksonder en linksboven neemt (hij heeft 2 linkerhanden zegt-ie), je draait linksonder om en je zet ze in de volgorde: Linksonder, linksboven en loserplaatje krijg je MOL. Dit verwijst natuurlijk naar William aangezien hij handen heeft en dus handgebaren kan maken. Sorry hoor, maar dit ligt er zóó dik bovenop, zo obvious. De AVRO maakt het ons makkelijk dit jaar.
William is dus de mol. Zo.
Correct.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:43 schreef Frag_adder het volgende:
Zo ik heb er weer zin in ! en er tijd voorlaat maar komen
[..]
Precie dus iedereen met handen is de mol!of zo iets
nou dan zit je hoe dan ook goed!quote:
Maar die plaatjes komen toch niet van de WIDM-site?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef Gnieperd het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hmmm.... Als je op het 44e (leeftijd van de William x 2 -10 (van de graden) plaatje zoekt van handgebaren en het handgebaar linksonder en linksboven neemt (hij heeft 2 linkerhanden zegt-ie), je draait linksonder om en je zet ze in de volgorde: Linksonder, linksboven en loserplaatje krijg je MOL. Dit verwijst natuurlijk naar William aangezien hij handen heeft en dus handgebaren kan maken. Sorry hoor, maar dit ligt er zóó dik bovenop, zo obvious. De AVRO maakt het ons makkelijk dit jaar.
William is dus de mol. Zo.
Dit is niet serieus toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar die plaatjes komen toch niet van de WIDM-site?
edit: en in het seizoen met Inge hebben ze al hints met gebarentaal gedaan. Dus dat zullen ze vast niet nog een keer doen.
wacht ga je me nu zeggen dat je niet serieus was dat william de mol is omdat ie handen heeft?quote:
Tuurlijk was dit geen sarcasme. Mollen graven, en met handen kan je ook graven. De hints stapelen zich op!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wacht ga je me nu zeggen dat je niet serieus was dat william de mol is omdat ie handen heeft?
Ik hoop dat het sarcasme was
als ze nou ook nog bij een opdracht vandaag daadwerkelijk iets met hun handen doen dan ga ik pas echt overstag! Tot dan blijf ik sceptischquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:04 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Tuurlijk was dit geen sarcasme. Mollen graven, en met handen kan je ook graven. De hints stapelen zich op!
It's a conspiracy!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:04 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Tuurlijk was dit geen sarcasme. Mollen graven, en met handen kan je ook graven. De hints stapelen zich op!
Kut-newbies!quote:
quote:
quote:Geregistreerd op: zaterdag 31 december 2011 @ 09:57
doe eens liefquote:
De registratiedatum van dit account zegt niks over hoe nieuw ik ben. Ik heb 2 jaar geleden trouwens wel een van de meest gelezen theorieën bedacht hoorquote:
Altijd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
doe eens lief![]()
Nog een uur en 20 minuten
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:11 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
De registratiedatum van dit account zegt niks over hoe nieuw ik ben. Ik heb 2 jaar geleden trouwens wel een van de meest gelezen theorieën bedacht hoor
Ja, de zet-je-TV-aan theorie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:11 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
De registratiedatum van dit account zegt niks over hoe nieuw ik ben. Ik heb 2 jaar geleden trouwens wel een van de meest gelezen theorieën bedacht hoor
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Altijd.
Ik ga wel ff mn ouders bellen, want die hebben altijd de neiging om rond half 9 te bellen.
[..]
[ afbeelding ]
en als je niet op neemt staat om half 10 ineens de politie voor de deur?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Altijd.
Ik ga wel ff mn ouders bellen, want die hebben altijd de neiging om rond half 9 te bellen.
[..]
[ afbeelding ]
De wát?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, de zet-je-TV-aan theorie.
Ik moet zeggen dat ik daar grondig gebruik van gemaakt heb
Jij hebt altijd je TV uit als je WIDM kijkt?quote:
ik wel doorgaans, ik sport normaal op donderdag, op deze week na zal ik alles op uitzending gemist moeten kijken en dit topic mijdenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:16 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Jij hebt altijd je TV uit als je WIDM kijkt?
Ik ga me niet drukmaken dit jaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Prachtig ditmensen zijn al zo fanatiek bezig.
Soms wel. Is dat gek?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:16 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Jij hebt altijd je TV uit als je WIDM kijkt?
Nee, maar ik kan het uit eigen ervaring zeer sterk aanbevelen om hem aan te hebben. Dat geeft wel echt een extra dimensie aan WIDMquote:
Ik wil Art niet meer zien.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:20 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan het uit eigen ervaring zeer sterk aanbevelen om hem aan te hebben. Dat geeft wel echt een extra dimensie aan WIDM
Nee hoor, hier doet ie hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef QBay het volgende:
Volgens mij ligt live.avro.nl er nu al uit....
Ja ik denk dat dat het ergste gaat worden, Pieter Jan > Artquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik wil Art niet meer zien.
Kan de "er" niet verwijzen naar de geit, kippen en andere passagiers? Dat iedereen bezig is met de dieren maar dat de mol er alleen maar naar kijkt/voor staat?twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet
Misschien een accountje van nog geen vijf dagen oud?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef Gnieperd het volgende:
Weet je wat mij vet lijkt? Dat de mol gewoon een account heeft aangemaakt op FOK! en hier lekker op meepost
wat denk je ervan dat de deelnemers weer samen met de mol in een ruimte is. Net als vorig jaar in de bus, maar zonder geiten en andere passagiers?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef Gnieperd het volgende:
Kan de "er" niet verwijzen naar de geit, kippen en andere passagiers? Dat iedereen bezig is met de dieren maar dat de mol er alleen maar naar kijkt/voor staat?twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:51 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap niet waarom ze geen charismatisch type meer als presentator willen, maargoed.
Mmm nou doe mij Art maar hoor, kijk ik liever naar dan naar die rimpelkop van PJquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:51 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap niet waarom ze geen charismatisch type meer als presentator willen, maargoed.
Die wilde zich richten op zijn journalistieke carrière.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom wilde PJ eigenlijk niet meer?
dat is zooo 2011quote:
Dat had ik nog helemaal niet gezien!quote:
was de 1e niet langer? ik meen me juist te herineren dat die ongeveer anderhalf uur wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:06 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat had ik nog helemaal niet gezien!
Dat zou mooi zijn, vorige keren was het maar maximaal 50 minuten.
Eerste seizoen of eerste aflevering steeds?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
was de 1e niet langer? ik meen me juist te herineren dat die ongeveer anderhalf uur was
eerste afleveringquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef BobW het volgende:
[..]
Eerste seizoen of eerste aflevering steeds?
Ik weet trouwens niet hoe het in de eerste seizoenen was, ik vergeleek het met afgelopen seizoenen toen het steeds veel te snel voorbij was.
Ja dat kan ik niet aan hoor.. fok! tv, EN 'tweede scherm'quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:10 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze met dat tweede scherm (live.avro.nl) gaan doen. Tv en laptop naast elkaar... ergens ga ik wat missen vrees ik.
Klopt, is een rage sinds een jaartje. In NL worden die 'tweede schermen' ook allemaal door hetzelfde bedrijf gebouwd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is iets nieuws, stond in de laatste Molmail.
Scherm waarop je tweets, fb-posts en andere online dingen over WIDM bij elkaar hebt. Ik houd het wel gewoon bij TV alleen, FOK! lees ik later wel terug.quote:
Oh, dan mis ik dus nietsquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Scherm waarop je tweets, fb-posts en andere online dingen over WIDM bij elkaar hebt. Ik houd het wel gewoon bij TV alleen, FOK! lees ik later wel terug.
Door jou toevallig?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, is een rage sinds een jaartje. In NL worden die 'tweede schermen' ook allemaal door hetzelfde bedrijf gebouwd.
ik vond hem een stoische baas die opvallend veel op mijn sensei lijktquote:
Donders, veels te vervelend.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Scherm waarop je tweets, fb-posts en andere online dingen over WIDM bij elkaar hebt. Ik houd het wel gewoon bij TV alleen, FOK! lees ik later wel terug.
Dat eerste vind ik sowieso waarquote:
O, ik dacht dat er extra hints werden gegeven of zo... Tweets lees ik later dan wel... FOK! en WIDM is wel genoeg tegelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
ik vond haar vooral niet al te snugger overkomenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt waar?Ik dacht dat Soundos de enige was
Ik hoop dat er dit seizoen geen Soundosje inzitquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soundosquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dit seizoen geen Soundosje inzit
Ik zal maar toegeven.. Het is ik, Soundossssss. <doet het loopje>quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou in dit seizoen kan je er van uit gaan dat niemand die draak van een taal die ze daar hebben spreekt, als ze uberhaupt al mensen tegen komen daarquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
SoundosBleek ook gewoon Spaans te verstaan
Zeg dan ff dat het 'ondersteunt' is ipv 'ondersteund'.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, een Hilversums webbureau waar ik veel mee te maken heb.
1 2 | <h2>Wie is de Mol</h2> <h3>Sorry, uw browser ondersteund geen javascript.</h3> |
Anne-Marie denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dit seizoen geen Soundosje inzit
noordkaap?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:24 schreef BobW het volgende:
[..]
IJsland, en ik verwacht wel een tweede, wat warmer land.
Ben ik jonger of ouderquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dat zal wel een gevalletje andere generatie zijn dan
Naar de WC geweest?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:25 schreef DeTolk het volgende:
Telefoon uit : Check
Deurbel uit : Check
Bier klaar : Check
Chips klaar : Check.
Is idd gelukt zie ik, je kan je stemmen ook nog snel doorgeven in het prono-topic als je daar wilt meedoenquote:
maak hem nou niet zenuwachtig ! daar mist ie de eerste minuten alquote:
Voor mij hetzelfde, maar ik blijf nog wel iets langer kijken tot het is afgelopen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:26 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees Fok! wel terug denk ik, dus tot over een uurtje.
Veel plezier allemaal![]()
.
Super, bedankt he!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:26 schreef Paniohitus het volgende:
[..]
Is idd gelukt zie ik, je kan je stemmen ook nog snel doorgeven in het prono-topic als je daar wilt meedoen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:26 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees Fok! wel terug denk ik, dus tot over een uurtje.
Veel plezier allemaal![]()
.
was het soundos?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd, vorig jaar kon het me op een of andere manier opeens niet boeien. Ik doe weer een poging
Flatquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Magnetron op 4 meter afstand van de tv.
verdieping benedenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Magnetron op 4 meter afstand van de tv.
Geen idee, na 2 afleveringen had ik het gezien... heb nog wel af en toe gekeken, maar de mensen waren inderdaad niet leuk of zo.quote:
het is dit jaar weer met normale, onbekende mensenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, na 2 afleveringen had ik het gezien... heb nog wel af en toe gekeken, maar de mensen waren inderdaad niet leuk of zo.
ik de zwemmer...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:31 schreef golfer het volgende:
Klaarzit.
Van al die zogenaamd Bekende Nederlanders ken ik er precies 2:
die VVD-er en die zwemmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |