Ze spelen een spel, ze gaan geen dansje en een liedje opvoeren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat die bloedirritante musicalfiguren er het eerste uitvliegen.
Raden wie de mol is, is altijd gebaseerd op "niks"quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken er een paar, m'n baas kent een van hen ook, heeft ie vroeger mee gewerkt. Ik denk dat die de mol is. Gebaseerd op niks.
Touché.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Raden wie de mol is, is altijd gebaseerd op "niks"
Maareehh, wie is je mol?quote:
Ach ze laten je alleen maar zien wat ze willen dat je ziet. Is teveel in geknipt en geplakt om nog echt goed te kunnen raden wie de mol is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef Paniohitus het volgende:
Mwa, meestal zat ik achteraf altijd wel goed bij 2/3 deelnemers die ik verdenk. Het is wel degelijk gebaseerd op iets...
Is er iemand jarig dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En ben ik benieuwd of er morgen een kandidate op haar verjaardag naar huis moet (rare verjaardag, lekker slingers hangen thuis en jezelf op tv zien vertrekken naar huis!).
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En ben ik benieuwd of er morgen een kandidate op haar verjaardag naar huis moet (rare verjaardag, lekker slingers hangen thuis en jezelf op tv zien vertrekken naar huis!).
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:11 schreef remcoP het volgende:
[..]
Leuk! Iemand enig idee tijdens welke aflevering?
Ze zeggen alleen dat de mol een vergoeding krijgt, niet wat voor vergoeding, omdat hij/zij geen kans maakt op de pot. De overige kandidaten krijgen niets, op de winnaar van de pot na dan natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:53 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, wat kreeg de mol dan? Nooit geweten idd.... Maar krijgen de andere kandidaten helemaal niks? Behalve gratis vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |