Driefm? Driefm? Wat is dat nou weerquote:
Lekker met een mok chocolademelk met een dot slagroom die BN'ers zien afzien in 't ijzige IJsland.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Gewoon leuk om ernaar te kijken.. WIDM !
Via de website. Niemand van hier voelt zich geroepen om Tegan's stokje over te nemen geloof ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef Cee het volgende:
Komt er trouwens nog een prono hier of gaan we 't allemaal via bovengenoemde website doen?
Kan niet wachten op morgen, ben zo benieuwd.
Oké, dan ga ik me inschrijven. Dus bij dezen, website-Fok!er, ik ga me zometeen inschrijven!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Via de website. Niemand van hier voelt zich geroepen om Tegan's stokje over te nemen geloof ik.
Ja heerlijk chocolademelk..heb ook zin om te kijken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
Lekker met een mok chocolademelk met een dot slagroom die BN'ers zien afzien in 't ijzige IJsland.
Ik ken er een paar, m'n baas kent een van hen ook, heeft ie vroeger mee gewerkt. Ik denk dat die de mol is. Gebaseerd op niks.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Oeff de bekende nederlanders zijn nu echt op? Ik ken er geeneen. Niet dat dat zo erg is. Wel weer zin in een nieuwe WIDM serie
Ze spelen een spel, ze gaan geen dansje en een liedje opvoeren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat die bloedirritante musicalfiguren er het eerste uitvliegen.
Raden wie de mol is, is altijd gebaseerd op "niks"quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken er een paar, m'n baas kent een van hen ook, heeft ie vroeger mee gewerkt. Ik denk dat die de mol is. Gebaseerd op niks.
Touché.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Raden wie de mol is, is altijd gebaseerd op "niks"
Maareehh, wie is je mol?quote:
Ach ze laten je alleen maar zien wat ze willen dat je ziet. Is teveel in geknipt en geplakt om nog echt goed te kunnen raden wie de mol is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef Paniohitus het volgende:
Mwa, meestal zat ik achteraf altijd wel goed bij 2/3 deelnemers die ik verdenk. Het is wel degelijk gebaseerd op iets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |