Precie dus iedereen met handen is de mol!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef Gnieperd het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hmmm.... Als je op het 44e (leeftijd van de William x 2 -10 (van de graden) plaatje zoekt van handgebaren en het handgebaar linksonder en linksboven neemt (hij heeft 2 linkerhanden zegt-ie), je draait linksonder om en je zet ze in de volgorde: Linksonder, linksboven en loserplaatje krijg je MOL. Dit verwijst natuurlijk naar William aangezien hij handen heeft en dus handgebaren kan maken. Sorry hoor, maar dit ligt er zóó dik bovenop, zo obvious. De AVRO maakt het ons makkelijk dit jaar.
William is dus de mol. Zo.
Correct.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:43 schreef Frag_adder het volgende:
Zo ik heb er weer zin in ! en er tijd voorlaat maar komen
[..]
Precie dus iedereen met handen is de mol!of zo iets
nou dan zit je hoe dan ook goed!quote:
Maar die plaatjes komen toch niet van de WIDM-site?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef Gnieperd het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hmmm.... Als je op het 44e (leeftijd van de William x 2 -10 (van de graden) plaatje zoekt van handgebaren en het handgebaar linksonder en linksboven neemt (hij heeft 2 linkerhanden zegt-ie), je draait linksonder om en je zet ze in de volgorde: Linksonder, linksboven en loserplaatje krijg je MOL. Dit verwijst natuurlijk naar William aangezien hij handen heeft en dus handgebaren kan maken. Sorry hoor, maar dit ligt er zóó dik bovenop, zo obvious. De AVRO maakt het ons makkelijk dit jaar.
William is dus de mol. Zo.
Dit is niet serieus toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar die plaatjes komen toch niet van de WIDM-site?
edit: en in het seizoen met Inge hebben ze al hints met gebarentaal gedaan. Dus dat zullen ze vast niet nog een keer doen.
wacht ga je me nu zeggen dat je niet serieus was dat william de mol is omdat ie handen heeft?quote:
Tuurlijk was dit geen sarcasme. Mollen graven, en met handen kan je ook graven. De hints stapelen zich op!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wacht ga je me nu zeggen dat je niet serieus was dat william de mol is omdat ie handen heeft?
Ik hoop dat het sarcasme was
als ze nou ook nog bij een opdracht vandaag daadwerkelijk iets met hun handen doen dan ga ik pas echt overstag! Tot dan blijf ik sceptischquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:04 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Tuurlijk was dit geen sarcasme. Mollen graven, en met handen kan je ook graven. De hints stapelen zich op!
It's a conspiracy!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:04 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Tuurlijk was dit geen sarcasme. Mollen graven, en met handen kan je ook graven. De hints stapelen zich op!
Kut-newbies!quote:
quote:
quote:Geregistreerd op: zaterdag 31 december 2011 @ 09:57
doe eens liefquote:
De registratiedatum van dit account zegt niks over hoe nieuw ik ben. Ik heb 2 jaar geleden trouwens wel een van de meest gelezen theorieën bedacht hoorquote:
Altijd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
doe eens lief![]()
Nog een uur en 20 minuten
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:11 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
De registratiedatum van dit account zegt niks over hoe nieuw ik ben. Ik heb 2 jaar geleden trouwens wel een van de meest gelezen theorieën bedacht hoor
Ja, de zet-je-TV-aan theorie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:11 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
De registratiedatum van dit account zegt niks over hoe nieuw ik ben. Ik heb 2 jaar geleden trouwens wel een van de meest gelezen theorieën bedacht hoor
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Altijd.
Ik ga wel ff mn ouders bellen, want die hebben altijd de neiging om rond half 9 te bellen.
[..]
[ afbeelding ]
en als je niet op neemt staat om half 10 ineens de politie voor de deur?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Altijd.
Ik ga wel ff mn ouders bellen, want die hebben altijd de neiging om rond half 9 te bellen.
[..]
[ afbeelding ]
De wát?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, de zet-je-TV-aan theorie.
Ik moet zeggen dat ik daar grondig gebruik van gemaakt heb
Jij hebt altijd je TV uit als je WIDM kijkt?quote:
ik wel doorgaans, ik sport normaal op donderdag, op deze week na zal ik alles op uitzending gemist moeten kijken en dit topic mijdenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:16 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Jij hebt altijd je TV uit als je WIDM kijkt?
Ik ga me niet drukmaken dit jaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Prachtig ditmensen zijn al zo fanatiek bezig.
Soms wel. Is dat gek?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:16 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Jij hebt altijd je TV uit als je WIDM kijkt?
Nee, maar ik kan het uit eigen ervaring zeer sterk aanbevelen om hem aan te hebben. Dat geeft wel echt een extra dimensie aan WIDMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |