Mmm nou doe mij Art maar hoor, kijk ik liever naar dan naar die rimpelkop van PJquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:51 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap niet waarom ze geen charismatisch type meer als presentator willen, maargoed.
Die wilde zich richten op zijn journalistieke carrière.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom wilde PJ eigenlijk niet meer?
dat is zooo 2011quote:
Dat had ik nog helemaal niet gezien!quote:
was de 1e niet langer? ik meen me juist te herineren dat die ongeveer anderhalf uur wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:06 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat had ik nog helemaal niet gezien!
Dat zou mooi zijn, vorige keren was het maar maximaal 50 minuten.
Eerste seizoen of eerste aflevering steeds?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
was de 1e niet langer? ik meen me juist te herineren dat die ongeveer anderhalf uur was
eerste afleveringquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef BobW het volgende:
[..]
Eerste seizoen of eerste aflevering steeds?
Ik weet trouwens niet hoe het in de eerste seizoenen was, ik vergeleek het met afgelopen seizoenen toen het steeds veel te snel voorbij was.
Ja dat kan ik niet aan hoor.. fok! tv, EN 'tweede scherm'quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:10 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze met dat tweede scherm (live.avro.nl) gaan doen. Tv en laptop naast elkaar... ergens ga ik wat missen vrees ik.
Klopt, is een rage sinds een jaartje. In NL worden die 'tweede schermen' ook allemaal door hetzelfde bedrijf gebouwd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is iets nieuws, stond in de laatste Molmail.
Scherm waarop je tweets, fb-posts en andere online dingen over WIDM bij elkaar hebt. Ik houd het wel gewoon bij TV alleen, FOK! lees ik later wel terug.quote:
Oh, dan mis ik dus nietsquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Scherm waarop je tweets, fb-posts en andere online dingen over WIDM bij elkaar hebt. Ik houd het wel gewoon bij TV alleen, FOK! lees ik later wel terug.
Door jou toevallig?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, is een rage sinds een jaartje. In NL worden die 'tweede schermen' ook allemaal door hetzelfde bedrijf gebouwd.
ik vond hem een stoische baas die opvallend veel op mijn sensei lijktquote:
Donders, veels te vervelend.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Scherm waarop je tweets, fb-posts en andere online dingen over WIDM bij elkaar hebt. Ik houd het wel gewoon bij TV alleen, FOK! lees ik later wel terug.
Dat eerste vind ik sowieso waarquote:
O, ik dacht dat er extra hints werden gegeven of zo... Tweets lees ik later dan wel... FOK! en WIDM is wel genoeg tegelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
ik vond haar vooral niet al te snugger overkomenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt waar?Ik dacht dat Soundos de enige was
Ik hoop dat er dit seizoen geen Soundosje inzitquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soundosquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dit seizoen geen Soundosje inzit
Ik zal maar toegeven.. Het is ik, Soundossssss. <doet het loopje>quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou in dit seizoen kan je er van uit gaan dat niemand die draak van een taal die ze daar hebben spreekt, als ze uberhaupt al mensen tegen komen daarquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
SoundosBleek ook gewoon Spaans te verstaan
Zeg dan ff dat het 'ondersteunt' is ipv 'ondersteund'.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, een Hilversums webbureau waar ik veel mee te maken heb.
1 2 | <h2>Wie is de Mol</h2> <h3>Sorry, uw browser ondersteund geen javascript.</h3> |
Anne-Marie denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dit seizoen geen Soundosje inzit
noordkaap?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:24 schreef BobW het volgende:
[..]
IJsland, en ik verwacht wel een tweede, wat warmer land.
Ben ik jonger of ouderquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dat zal wel een gevalletje andere generatie zijn dan
Naar de WC geweest?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:25 schreef DeTolk het volgende:
Telefoon uit : Check
Deurbel uit : Check
Bier klaar : Check
Chips klaar : Check.
Is idd gelukt zie ik, je kan je stemmen ook nog snel doorgeven in het prono-topic als je daar wilt meedoenquote:
maak hem nou niet zenuwachtig ! daar mist ie de eerste minuten alquote:
Voor mij hetzelfde, maar ik blijf nog wel iets langer kijken tot het is afgelopen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:26 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees Fok! wel terug denk ik, dus tot over een uurtje.
Veel plezier allemaal![]()
.
Super, bedankt he!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:26 schreef Paniohitus het volgende:
[..]
Is idd gelukt zie ik, je kan je stemmen ook nog snel doorgeven in het prono-topic als je daar wilt meedoen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:26 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees Fok! wel terug denk ik, dus tot over een uurtje.
Veel plezier allemaal![]()
.
was het soundos?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd, vorig jaar kon het me op een of andere manier opeens niet boeien. Ik doe weer een poging
Flatquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Magnetron op 4 meter afstand van de tv.
verdieping benedenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Magnetron op 4 meter afstand van de tv.
Geen idee, na 2 afleveringen had ik het gezien... heb nog wel af en toe gekeken, maar de mensen waren inderdaad niet leuk of zo.quote:
het is dit jaar weer met normale, onbekende mensenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, na 2 afleveringen had ik het gezien... heb nog wel af en toe gekeken, maar de mensen waren inderdaad niet leuk of zo.
ik de zwemmer...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:31 schreef golfer het volgende:
Klaarzit.
Van al die zogenaamd Bekende Nederlanders ken ik er precies 2:
die VVD-er en die zwemmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |