Ik wil Art niet meer zien.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:20 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan het uit eigen ervaring zeer sterk aanbevelen om hem aan te hebben. Dat geeft wel echt een extra dimensie aan WIDM
Nee hoor, hier doet ie hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef QBay het volgende:
Volgens mij ligt live.avro.nl er nu al uit....
Ja ik denk dat dat het ergste gaat worden, Pieter Jan > Artquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik wil Art niet meer zien.
Kan de "er" niet verwijzen naar de geit, kippen en andere passagiers? Dat iedereen bezig is met de dieren maar dat de mol er alleen maar naar kijkt/voor staat?twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet
Misschien een accountje van nog geen vijf dagen oud?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef Gnieperd het volgende:
Weet je wat mij vet lijkt? Dat de mol gewoon een account heeft aangemaakt op FOK! en hier lekker op meepost
wat denk je ervan dat de deelnemers weer samen met de mol in een ruimte is. Net als vorig jaar in de bus, maar zonder geiten en andere passagiers?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef Gnieperd het volgende:
Kan de "er" niet verwijzen naar de geit, kippen en andere passagiers? Dat iedereen bezig is met de dieren maar dat de mol er alleen maar naar kijkt/voor staat?twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:51 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap niet waarom ze geen charismatisch type meer als presentator willen, maargoed.
Mmm nou doe mij Art maar hoor, kijk ik liever naar dan naar die rimpelkop van PJquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:51 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap niet waarom ze geen charismatisch type meer als presentator willen, maargoed.
Die wilde zich richten op zijn journalistieke carrière.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom wilde PJ eigenlijk niet meer?
dat is zooo 2011quote:
Dat had ik nog helemaal niet gezien!quote:
was de 1e niet langer? ik meen me juist te herineren dat die ongeveer anderhalf uur wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:06 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat had ik nog helemaal niet gezien!
Dat zou mooi zijn, vorige keren was het maar maximaal 50 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |