Mmm nou doe mij Art maar hoor, kijk ik liever naar dan naar die rimpelkop van PJquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:51 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap niet waarom ze geen charismatisch type meer als presentator willen, maargoed.
Die wilde zich richten op zijn journalistieke carrière.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom wilde PJ eigenlijk niet meer?
dat is zooo 2011quote:
Dat had ik nog helemaal niet gezien!quote:
was de 1e niet langer? ik meen me juist te herineren dat die ongeveer anderhalf uur wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:06 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat had ik nog helemaal niet gezien!
Dat zou mooi zijn, vorige keren was het maar maximaal 50 minuten.
Eerste seizoen of eerste aflevering steeds?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
was de 1e niet langer? ik meen me juist te herineren dat die ongeveer anderhalf uur was
eerste afleveringquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef BobW het volgende:
[..]
Eerste seizoen of eerste aflevering steeds?
Ik weet trouwens niet hoe het in de eerste seizoenen was, ik vergeleek het met afgelopen seizoenen toen het steeds veel te snel voorbij was.
Ja dat kan ik niet aan hoor.. fok! tv, EN 'tweede scherm'quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:10 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze met dat tweede scherm (live.avro.nl) gaan doen. Tv en laptop naast elkaar... ergens ga ik wat missen vrees ik.
Klopt, is een rage sinds een jaartje. In NL worden die 'tweede schermen' ook allemaal door hetzelfde bedrijf gebouwd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is iets nieuws, stond in de laatste Molmail.
Scherm waarop je tweets, fb-posts en andere online dingen over WIDM bij elkaar hebt. Ik houd het wel gewoon bij TV alleen, FOK! lees ik later wel terug.quote:
Oh, dan mis ik dus nietsquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Scherm waarop je tweets, fb-posts en andere online dingen over WIDM bij elkaar hebt. Ik houd het wel gewoon bij TV alleen, FOK! lees ik later wel terug.
Door jou toevallig?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, is een rage sinds een jaartje. In NL worden die 'tweede schermen' ook allemaal door hetzelfde bedrijf gebouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |