ik vond hem een stoische baas die opvallend veel op mijn sensei lijktquote:
Donders, veels te vervelend.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Scherm waarop je tweets, fb-posts en andere online dingen over WIDM bij elkaar hebt. Ik houd het wel gewoon bij TV alleen, FOK! lees ik later wel terug.
Dat eerste vind ik sowieso waarquote:
O, ik dacht dat er extra hints werden gegeven of zo... Tweets lees ik later dan wel... FOK! en WIDM is wel genoeg tegelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Scherm waarop je tweets, fb-posts en andere online dingen over WIDM bij elkaar hebt. Ik houd het wel gewoon bij TV alleen, FOK! lees ik later wel terug.
ik vond haar vooral niet al te snugger overkomenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt waar?Ik dacht dat Soundos de enige was
Ik hoop dat er dit seizoen geen Soundosje inzitquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soundosquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dit seizoen geen Soundosje inzit
Ik zal maar toegeven.. Het is ik, Soundossssss. <doet het loopje>quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou in dit seizoen kan je er van uit gaan dat niemand die draak van een taal die ze daar hebben spreekt, als ze uberhaupt al mensen tegen komen daarquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
SoundosBleek ook gewoon Spaans te verstaan
Zeg dan ff dat het 'ondersteunt' is ipv 'ondersteund'.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, een Hilversums webbureau waar ik veel mee te maken heb.
| 1 2 | <h2>Wie is de Mol</h2> <h3>Sorry, uw browser ondersteund geen javascript.</h3> |
Anne-Marie denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dit seizoen geen Soundosje inzit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |