Eerste seizoen of eerste aflevering steeds?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
was de 1e niet langer? ik meen me juist te herineren dat die ongeveer anderhalf uur was
eerste afleveringquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef BobW het volgende:
[..]
Eerste seizoen of eerste aflevering steeds?
Ik weet trouwens niet hoe het in de eerste seizoenen was, ik vergeleek het met afgelopen seizoenen toen het steeds veel te snel voorbij was.
Ja dat kan ik niet aan hoor.. fok! tv, EN 'tweede scherm'quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:10 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze met dat tweede scherm (live.avro.nl) gaan doen. Tv en laptop naast elkaar... ergens ga ik wat missen vrees ik.
Klopt, is een rage sinds een jaartje. In NL worden die 'tweede schermen' ook allemaal door hetzelfde bedrijf gebouwd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is iets nieuws, stond in de laatste Molmail.
Scherm waarop je tweets, fb-posts en andere online dingen over WIDM bij elkaar hebt. Ik houd het wel gewoon bij TV alleen, FOK! lees ik later wel terug.quote:
Oh, dan mis ik dus nietsquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Scherm waarop je tweets, fb-posts en andere online dingen over WIDM bij elkaar hebt. Ik houd het wel gewoon bij TV alleen, FOK! lees ik later wel terug.
Door jou toevallig?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, is een rage sinds een jaartje. In NL worden die 'tweede schermen' ook allemaal door hetzelfde bedrijf gebouwd.
ik vond hem een stoische baas die opvallend veel op mijn sensei lijktquote:
Donders, veels te vervelend.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Scherm waarop je tweets, fb-posts en andere online dingen over WIDM bij elkaar hebt. Ik houd het wel gewoon bij TV alleen, FOK! lees ik later wel terug.
Dat eerste vind ik sowieso waarquote:
O, ik dacht dat er extra hints werden gegeven of zo... Tweets lees ik later dan wel... FOK! en WIDM is wel genoeg tegelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
ik vond haar vooral niet al te snugger overkomenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt waar?Ik dacht dat Soundos de enige was
Ik hoop dat er dit seizoen geen Soundosje inzitquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soundosquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dit seizoen geen Soundosje inzit
Ik zal maar toegeven.. Het is ik, Soundossssss. <doet het loopje>quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |