noordkaap?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:24 schreef BobW het volgende:
[..]
IJsland, en ik verwacht wel een tweede, wat warmer land.
Ben ik jonger of ouderquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dat zal wel een gevalletje andere generatie zijn dan
Naar de WC geweest?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:25 schreef DeTolk het volgende:
Telefoon uit : Check
Deurbel uit : Check
Bier klaar : Check
Chips klaar : Check.
Is idd gelukt zie ik, je kan je stemmen ook nog snel doorgeven in het prono-topic als je daar wilt meedoenquote:
maak hem nou niet zenuwachtig ! daar mist ie de eerste minuten alquote:
Voor mij hetzelfde, maar ik blijf nog wel iets langer kijken tot het is afgelopen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:26 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees Fok! wel terug denk ik, dus tot over een uurtje.
Veel plezier allemaal![]()
.
Super, bedankt he!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:26 schreef Paniohitus het volgende:
[..]
Is idd gelukt zie ik, je kan je stemmen ook nog snel doorgeven in het prono-topic als je daar wilt meedoen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:26 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees Fok! wel terug denk ik, dus tot over een uurtje.
Veel plezier allemaal![]()
.
was het soundos?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd, vorig jaar kon het me op een of andere manier opeens niet boeien. Ik doe weer een poging
Flatquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Magnetron op 4 meter afstand van de tv.
verdieping benedenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Magnetron op 4 meter afstand van de tv.
Geen idee, na 2 afleveringen had ik het gezien... heb nog wel af en toe gekeken, maar de mensen waren inderdaad niet leuk of zo.quote:
het is dit jaar weer met normale, onbekende mensenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, na 2 afleveringen had ik het gezien... heb nog wel af en toe gekeken, maar de mensen waren inderdaad niet leuk of zo.
ik de zwemmer...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:31 schreef golfer het volgende:
Klaarzit.
Van al die zogenaamd Bekende Nederlanders ken ik er precies 2:
die VVD-er en die zwemmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |