Gewoon op uitzendinggemist terugkijken en bij de 1e frame gelijk stopzetten, krijg je waarschijnlijk zoiets als Dio met de mol ernaast en dan weten we het jahoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:41 schreef Zocalo het volgende:
Een hint: vanaf seconde 1 opletten.
Zei Art net op 3FM

Klopt die gast komt nog niet eens in de buurt van de echte Ramses.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zag die Ramses gozer laatst bij koffietijd.

Tja. Ik had bij post 250 oid al een TR gemacht, maar dat helpt dus niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom is deze niet als reeks gemarkeerd?

Heb als gok hem maar ver laten komen in mijn prono.
 Heb als gok hem maar ver laten komen in mijn prono.  

Ze willen natuurlijk dat je denkt dat ie in z'n eentje is. Maar lees je de zin anders: De Mol staat ergens alleen vóór. Goed opletten of je een shot ziet waarin iemand in z'n eentje voor een gebouw staat oid.twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet

Dit dus, en ondertussen 3 pagina's verderquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom is deze niet als reeks gemarkeerd?

William Spaay..Ramses doet hij niet goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zag die Ramses gozer laatst bij koffietijd.

Handigquote:
 !
!

Nicequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb volgens mij al een minihint gevonden.Ze willen natuurlijk dat je denkt dat ie in z'n eentje is. Maar lees je de zin anders: De Mol staat ergens alleen vóór. Goed opletten of je een shot ziet waarin iemand in z'n eentje voor een gebouw staat oid.twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet

Hmm, zo kun je het idd ook zienquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb volgens mij al een minihint gevonden.Ze willen natuurlijk dat je denkt dat ie in z'n eentje is. Maar lees je de zin anders: De Mol staat ergens alleen vóór. Goed opletten of je een shot ziet waarin iemand in z'n eentje voor een gebouw staat oid.twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet

Hij heeft wel iets over zich vind ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
William Spaay..Ramses doet hij niet goed

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |