Dat dus...quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom is deze niet als reeks gemarkeerd?
Wordquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom is deze niet als reeks gemarkeerd?
Hierbij de open gedeeltes van de fok-medespelers van wiemol.nlquote:Voor degene die het leuk vinden. Ik heb een site gemaakt wiemol.nl dat eigenlijk alleen bedoeld was voor 2 organisaties, maar gezien ik een groepsoptie erbij het gemaakt is het ook mogelijk om fokkers toe te laten (is wel zo leuk lijkt me)
Om mee te spelen ga je naar http://www.wiemol.nl en kan je je aanmelden. Hiervoor heb je een groepsnaam en groepswachtwoord voor nodig. Deze is:
Groepsnaam: fokforum
Groepswachtwoord: fokkie66
Zitten een paar regels aan voor de controle:
*Registreer met je gebruikersnaam van fok! (je voornaam, en achternaam wel gewoon je eigen naam)
*Reageer even in dit topic als je geregistreerd hebt
Have fun!!
Lees de spelregels even door. Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag (of stel ze via de site). Voor fokkers is de optie 'Familie inschrijven' (als je eenmaal ingelogd bent) trouwens niet echt van belang, puur bedoeld binnen bedrijven dat ze elkaar allemaal kennen, en als ze iemand niet kennen en (fm) zien staan, weten ze dat het familie is van een collega.
Let op: De site is grafisch geen hoogstandje, maar technisch qua scripting is het in orde.
Als je eventueel binnen je eigen bedrijf ook een aparte groep zou willen is dat ook mogelijk. Uiteraard is alles kosteloos, dit doe ik puur voor de plezier.
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet
We gaan de mol dus weer (niet) zienquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:19 schreef remcoP het volgende:
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 04-01-2012 om 16:07:02Waar mijn collega nog samen met een geit, kippen en andere passagiers was, sta ik er alleen voor. Zie me morgen 20:30 u. Ned 1. #widm reageer retweet
Zoiets?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:53 schreef MrManiak het volgende:
De kandidaten
(Wie kan er mooie kandidaat-icoontjes maken?)
Nice!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
twitter:IkBenDeMol twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 16:58:53Nog 51 uur 31 minuten en 11 sec, donderdagavond, 20:30 uur Nederland 1 #widm reageer retweet
Hebben ze die weer verwijderd dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:19 schreef Zocalo het volgende:
Eerder was er een tweet geplaatst met: nog 59 uur tot de uitzending
Dus als we een weiland zien met vee, en er staat iemand voor...quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:19 schreef remcoP het volgende:
Ben benieuwd of er uit die IJslandse zandvlakte uit de promo ineens een weiland opdoemtquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:13 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dus als we een weiland zien met vee, en er staat iemand voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |