Jij bent Kneter jij mag dat.quote:
Wel in een teiltje anders word het tapijt nat van al dat gesopquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een vrouw doen denk ik.
De wens is de vader van de gedachtequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:53 schreef heloef het volgende:
Ik doe alles wat vrouwelijk is momenteel.
Oh.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:53 schreef heloef het volgende:
Ik doe alles wat vrouwelijk is momenteel.
quote:
Al die mannen die denken dat er zoveel vloeistof uitkomtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wel in een teiltje anders word het tapijt nat van al dat gesop
Ik zeg het verkeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
AL die mannen? Ik ben heel realistisch, wat dat betreftquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al die mannen die denken dat er zoveel vloeistof uitkomt
Dat is bij heel veel vrouwen niet zo hoor.
Ik hoor alleen de geruchten snap dat danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al die mannen die denken dat er zoveel vloeistof uitkomt
Dat is bij heel veel vrouwen niet zo hoor.
Ik word in december 25. Als pinda 18 is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En wanneer word je 25? Vriendin van 17? Toch?
Dan voel ik je pijn. Want ik ken hem nogquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd.
Ik zou alles doen wat vrouwelijk is op het moment.
Zo. Nu klopt het.
Ik denk gewoon niks, dat is het handigst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
AL die mannen? Ik ben heel realistisch, wat dat betreft
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd.
Ik zou alles doen wat vrouwelijk is op het moment.
Zo. Nu klopt het.
Ik laat me verrassenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niks, dat is het handigst.
Hmm. Merk je het leeftijdsverschil?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik word in december 25. Als pinda 18 is.
Als je niks verwacht kan het ook niet tegenvallen.quote:
Zoals ik laatst al zei: ik wil het geloven, maar net zoals horen dat iemand je wel bij zich wilt en je niet dik vindt, is ware liefde moeilijk voor mij te bevatten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook liever niet. Maar ik compenseer genoeg voor ons beide.
Bij deze is je angst verworpen tot fabel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen de geruchten snap dat dan
90% van de tijd niet. Die overige 10% merk ik het alleen op de positieve manier.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hmm. Merk je het leeftijdsverschil?
Ik hou je jong, he opoequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
90% van de tijd niet. Die overige 10% merk ik het alleen op de positieve manier.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
90% van de tijd niet. Die overige 10% merk ik het alleen op de positieve manier.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij deze is je angst verworpen tot fabel.
Ergens denk ik dat ik het moet doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan voel ik je pijn. Want ik ken hem nog
Valt ook wel mee. Zo speciaal is je eerste keer eecht niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat ik het moet doen.
Maar aan de andere kant de eerste de beste dronken Shirley/Kimberley/randompaupernaam neuken zou ik later spijt van hebben.
Ooit ga je het nog bevatten, hopelijk. Of dat nu met of zonder mij is. En dat laatste zou me ook niet verbazen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zoals ik laatst al zei: ik wil het geloven, maar net zoals horen dat iemand je wel bij zich wilt en je niet dik vindt, is ware liefde moeilijk voor mij te bevatten.
Maar je weet ook dat zei: ik zou niet verbaasd zijn als we wel onze veels te vroege plannen waarmaken
Daarom, seks is niet bijzonder waarschijnlijk, daarom dacht ik laat ik dan de persoon waarmee nog enigszins speciaal maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Zo speciaal is je eerste keer eecht niet.
Echt hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Zo speciaal is je eerste keer eecht niet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant de eerste de beste dronken Shirley/Kimberley/randompaupernaam neuken zou ik later spijt van hebben.
Ik vraag me ook wel eens af of het anders gegaan zou zijn als ik me niet altijd zo gericht had op iemand waarmee het qua gevoel ook echt helemaal goed zit. Op dat punt ben ik hier laatst toch tot interessante inzichten gekomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was niet echt bestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik geen grenzen meer had, toch wel dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ga je spijt van krijgen vooral als er een lekje in je condoom zit
Mijn eerste ''echte'' keer teringquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet, bij mijn eerste keer vond ik hem wel heel erg leuk maar was ik nog niet zo verliefd als nu.
Zo kan het natuurlijk ook lopen. Maar ook dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet, bij mijn eerste keer vond ik hem wel heel erg leuk maar was ik nog niet zo verliefd als nu.
Later zul je me dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik geen grenzen meer had, toch wel dus.
Jij herinnert je de eerste keer nogquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was niet echt best. En het heeft me wat moeite gekost maar ik heb er eindelijk vrede mee dat dat zo was.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ga je spijt van krijgen vooral als er een lekje in je condoom zit
Ik zie een verband.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:03 schreef ValHallen het volgende:
Gewoon een cockney sprekend, Engels meisje onder de tattoo's en piercings doen heloef. Ik ben er ook niet slechter van geworden.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij herinnert je de eerste keer nog
Waarom niet het risico nemen? Leuk en lekker is het toch wel, en er kan zomaar meer ontstaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo kan het natuurlijk ook lopen. Maar ook dat hoeft niet.
Als ik over 13 jaar nog maagd ben denk ik het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij herinnert je de eerste keer nog
Wie jij?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:04 schreef Stokstaart het volgende:
Neem allemaal een dag les bij de FOK!-hosselkoning
Ikke?? Neuhhhh, ome Monopoly natuurlijkquote:
Dan bel de beste man maar eens even wakkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ikke?? Neuhhhh, ome Monopoly natuurlijk
Dat hoorde inderdaad bij dat inzicht waarover ik het had. Maar dan moet er wel een situatie zijn waarin dat mogelijk isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet het risico nemen? Leuk en lekker is het toch wel, en er kan zomaar meer ontstaan.
No worries.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ze er zo uitzag, ga ik morgen lactacyd halen. Echt, de hele voorraad.
Zwerft hier ergens over FOK! heenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dan bel de beste man maar eens even wakker
Ik heb wel wat aan zijn tips gehad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ikke?? Neuhhhh, ome Monopoly natuurlijk
Neuk ik niet echt en denk dat hosselkoning mij niet kan helpenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zwerft hier ergens over FOK! heenHeb je hem nodig dan?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ze er zo uitzag, ga ik morgen lactacyd halen. Echt, de hele voorraad.
Ook goedenacht dan!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Trusten. Ik ga ook zo, een dik uur later dan gepland maargoed.
Heuj, is het zo erg dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Neuk ik niet echt en denk dat hosselkoning mij niet kan helpen
Tschussquote:
ook tienerjongensquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heuj, is het zo erg dan?
Die man krijgt alles voor elkaar. Hij kan wildvreemde tienermeisjes swaffelen in een drukke winkelstraat en er volledig mee wegkomen
Zelfs tienerhondenquote:
CTRL-ALT-DELquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:11 schreef heloef het volgende:
Nu kan ik dus nog een uur niet slapen om dat ik teveel over dingen ga nadenken.
Mijn vervloekte brein ook.
Slaap lekkerquote:
Wat een baas die ome mono.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heuj, is het zo erg dan?
Die man krijgt alles voor elkaar. Hij kan wildvreemde tienermeisjes swaffelen in een drukke winkelstraat en er volledig mee wegkomen
Een bacotje, goed plan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
CTRL-ALT-DEL
Serieus, ik wil je geen verslaving aanpraten. Maar soms kan drank echt zaken eenvoudiger maken in het leven!
Hier wat swaffelvoer voor jequote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:11 schreef heloef het volgende:
Gooi het in de groep. Misschien helpt hetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:11 schreef heloef het volgende:
Ik vraag me nu serieus af hoe het zou zijn om gezogen te worden door die linker.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hier wat swaffelvoer voor je
[ afbeelding ]
Niet chill denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag me nu serieus af hoe het zou zijn om gezogen te worden door die linker.
Ik ben verziekt.
Nee, dit soort dingen hou ik voortaan binnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gooi het in de groep. Misschien helpt het
Neuh ga zo pitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:13 schreef stefanhaan het volgende:
gwoon de nacht doorhalen loefje je kan het.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag me nu serieus af hoe het zou zijn om gezogen te worden door die linker.
Ik ben verziekt.
Ook dat kan helpenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, dit soort dingen hou ik voortaan binnen.
Dat wel.quote:
Ze scheurt waarschijnlijk in 1 beweging je toompje in tweeën met dat metalen gedrocht in haar bek.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben verziekt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze scheurt waarschijnlijk in 1 beweging je toompje in tweeën met dat metalen gedrocht in haar bek.
Zoiets dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze scheurt waarschijnlijk in 1 beweging je toompje in tweeën met dat metalen gedrocht in haar bek.
Geschaafde eikel? Hoe....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]auch. Ik heb af en toe wel eens een geschaafde eikel en dat doet al pijn.
Het kan erger, ik ken iemand die had een bloedende lul.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan erger, ik ken iemand die had een bloedende lul.
Sorry dat je lul eens vast komt te zitten tussen je rits tot daaraan toe dat geloof ik nog welquote:
Mja, dan was zijn vriendinnetje gewoon ongesteld zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Bloedworst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:22 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Sorry dat je lul eens vast komt te zitten tussen je rits tot daaraan toe dat geloof ik nog wel
quote:
Nee ze was hem aan het aftrekken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja, dan was zijn vriendinnetje gewoon ongesteld zeker?
Ik kende dus serieus een gozer die doodleuk in de kroeg zich liet pijpen door een wijf en waar dat wijf schijnbaar zijn eikel er bijna vanaf gebeten heeft 10 hechtingen had die in zijn lulquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja, dan was zijn vriendinnetje gewoon ongesteld zeker?
Niet eens volgens mij.quote:
De fuck.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik kende dus serieus een gozer die doodleuk in de kroeg zich liet pijpen door een wijf en waar dat wijf schijnbaar zijn eikel er bijna vanaf gebeten heeft 10 hechtingen had die in zijn lul
En ja ik heb het gezien![]()
die heeft dan toch een ijzeren grip.quote:
Wtf wtf wtfquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik kende dus serieus een gozer die doodleuk in de kroeg zich liet pijpen door een wijf en waar dat wijf schijnbaar zijn eikel er bijna vanaf gebeten heeft 10 hechtingen had die in zijn lul
En ja ik heb het gezien![]()
Geen grapquote:
Niemand weet het, Hij heeft afgezien van aangifte enzo omdat hij een vrouw en 2 kids thuis had zittenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wtf wtf wtf![]()
En waarom deed ze dat dan? Gewoon zomaar
Het zal je ook maar overkomen, arme Newbie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
die heeft dan toch een ijzeren grip.
Kijk, nu komen we weer net wat te veel aan de weetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zal je ook maar overkomen, arme Newbie.
Een ding, het was Loka niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we weer net wat te veel aan de weet
Denk het, Ik was er niet bij maar heb wel het rommeltje achteraf gezien, Hij moet trouwens zittend pissen anders sproeit het alle kanten op want zijn topje en plasbuis zijn dus echt aan gortquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:32 schreef stefanhaan het volgende:
Dan moet ze toch wel dronken geweest zijn, als ze iemands eikel eraf beet O.o
Heeft ze nog gekauwd ook nogquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Denk het, Ik was er niet bij maar heb wel het rommeltje achteraf gezien, Hij moet trouwens zittend pissen anders sproeit het alle kanten op want zijn topje is dus echt aan gort
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ken je die vent die met zijn lul in de cementmixer is gekomen nou dat effect
Mijn. Grote. God.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Denk het, Ik was er niet bij maar heb wel het rommeltje achteraf gezien, Hij moet trouwens zittend pissen anders sproeit het alle kanten op want zijn topje en plasbuis zijn dus echt aan gort
Wil je ook nietquote:
Je staat dan ook echt zo te kijken van, Dude ben je in hakselaar terechtkomen of zoquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo kom je wel van je drang om 'm overal in te steken af, dunkt me
Nogal jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo lang vagina's geen tanden hebben niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sorry. Ik wilde helpen. Misluktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo lang vagina's geen tanden hebben niet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ooit eens een collega gehad die had een vriendin met kunstgebit, Die gozer zat altijd op te scheppen over hoe lekker het was om gepijpt te worden door een tandloze meid![]()
Ik heb wat figuren gezien in mijn korte leven
Dat lijkt me toch wel fijn ergens. Niet dat ik er mee zou opscheppen maar toch.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ooit eens een collega gehad die had een vriendin met kunstgebit, Die gozer zat altijd op te scheppen over hoe lekker het was om gepijpt te worden door een tandloze meid![]()
Ik apprecieer de poging.quote:
Dat ga je toch niet met trots vertellen? "Kijk eens mama, zonder tandjes"quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Als je er rekening mee houd dat ze haar tandjes kwijt geraakt is door de drugs dan heb je er niet zo veel in zin in dunkt mequote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel fijn ergens. Niet dat ik er mee zou opscheppen maar toch.
Ach joh, Buren gehad waar op de salontafel de dildo's en andere speeltjes gewoon uitgestald lagen opruimen hoezo dat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet met trots vertellen? "Kijk eens mama, zonder tandjes"
Goed zoekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:46 schreef stefanhaan het volgende:
the fack. Ik ben mijn rechterlens kwijt. Hij ging eruit en nu issie weg
Nja dan doe ik maar een maand langer met een andere rechterlens hoor...quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Maaruh even...
[ afbeelding ]
en dan...
[ afbeelding ]
![]()
Welterusten dan maar, alvast. Daar laat ik het bijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Maaruh even...
[ afbeelding ]
en dan...
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Welterusten dan maar, alvast. Daar laat ik het bij
trustenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 05:11 schreef Capstan het volgende:
Ik ga zelf ook eens. Zelfs voor vakantie is het zo wel laat genoeg
Voor wie er nog is: welterusten, tot later!
ja dat ook!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan komt hij niet meer van haar af.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mensen die bestempeld worden als sukkelachtig, Verlegen o sociaal niet vaardig heb ik nu eenmaal enorme crush op
ja hallo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En je houdt ook van de baas spelen zeker? Je moet mylifeisgrey eens proberen te hosselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meisjes die zielige dingen neerzetten wekt instant attractie op bij mij.
[ Bericht 15% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-01-2012 06:21:36 ]
Flinke storm hier.quote:
Date?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
Het is kloteweer. Vanavond heb ik een date, je zal zien dat het dan nog regent.
Ga er eens uit luie donderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:34 schreef Lot88 het volgende:
goedemorgen... ik kan nog steeeds niet uit bed kome
heb al wel de huisarts aan de telefoon gehad donderdag 10 over half 10kut tijd
en terechtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
oh dan niet.
Ben ook eigenlijk gewoon jaloers op je
mwa klein uurtje rijden als je doortrapt kan je het in 45 minquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is dat je niet in de buurt woont anders was ik er gewoon bij komen liggen
Ja ja, en dan sta ik voor de deur en dan doe je niet open zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mwa klein uurtje rijden als je doortrapt kan je het in 45 minalthans ik kon dat wel naar druten
klopt want ik lig lekker in bedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, en dan sta ik voor de deur en dan doe je niet open zeker
Ja goed idee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
klopt want ik lig lekker in bedmaar papa is thuis
je kunt het proberen
had die kop van mijn vader dan wel willen zien eigenlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja goed idee.
Tringg, hallo, ik kom bij je dochter in bed liggen.
Oh, ok, loop maar door naar boven
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar!
Vertel eens hoe je eraan komt?
Via pepper.nl. Heb me een maandje geleden ingeschreven en die site bevalt heel goed. Dit is mijn derde date via pepper.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar!
Vertel eens hoe je eraan komt?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Via pepper.nl. Heb me een maandje geleden ingeschreven en die site bevalt heel goed. Dit is mijn derde date via pepper.
Heb me 2 maand geleden ook ingeschreven op paiq, dat heeft me ook twee dates opgeleverd.
De 'ware' zat er vooralsnog niet bij, maar sinds ik me weer op het internetdaten heb gestort heb ik aan dates geen gebrek.
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sta niet eens bij liefste genomineerd
'user waar je het meest verbaasd over bent'quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Zullen we elkaar nomineren?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
'user waar je het meest verbaasd over bent'
Dat vond ik ook, ik heb nog geen onzincontacten gehad via die site.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik heb ook weleens een date gehad via pepper, de vrouwen zijn daar wel een stuk serieuzer, en doordat je maar 3 matches per dag krijgt hebben ze ook meer aandacht voor je lijkt wel.
Succes vanavond!
ik zou het bijna doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Zullen we elkaar nomineren?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Zie net die verkiezingen, ik ben één keer genomineerd in de meest briljante categorie. Wie die vraag heeft verzonnen moet ik trakteren op een biertje!
Nee, als je op iemand wil stemmen nomineer je hem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:02 schreef Royco1 het volgende:
Is het niet een idee om op alle users te kunnen stemmen in elke rubriek?
Volgens mij is bij sommige dingen iedereen er gewoon in gezet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:07 schreef Lot88 het volgende:
de liefste is..
user aan wie je het meest denkt..<-- jeej er word aan mij gedacht
schattigste uiterlijk
liefste vrouwlijke user
user die geen topics kan openen<- heb mijzelf maar genomineerd want niemand anders deed dat..
beste nieuwkomer
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij is bij sommige dingen iedereen er gewoon in gezet.
Anders zijn er veel mensen die met iemand een relatie willen.
Ik heb trouwens wel een hoop stelletjes gemist, of is het merendeel verzonnen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, als je op iemand wil stemmen nomineer je hem.
Anders krijg je bij elke vraag een enorme waslijst aan users lijkt me?
edit: en je hebt vragen zoals beste stelletje. die zijn ook lastig in te vullen. Nu kunnen gebruikers zelf stelletjes nomineren
Zijn er heel veel verzonnenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een hoop stelletjes gemist, of is het merendeel verzonnen?
Goedemorgenquote:
ja hier ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben bang dat mijn flat wegwaait het gaat zo te keer buiten
Goed bezig!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Die keelpijn gaat maar niet weg, echt super irritant. Voor de rest wel weer beter
Gister mijn keuken helemaal uitgeruimd en alles weggegooid wat ik niet meer gebruik of over de datum heen was
Resultaat: 5 vuilniszakken
Hahaha nou ik ben geen ideale huisvrouw hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Goed bezig!
Zal ik je maar nomineren voor beste schoonmaakster?
Best vaag, mijn schoonzusje was ook al bezig met opruimenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik begin daar dus met nieuwe jaar ook weer spontaan op te ruimen dus denk dus dat het aan het nieuwe jaar ligt
hier nog zo een alleen doe ik dat altijd op de dag van oud en nieuw:')quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Best vaag, mijn schoonzusje was ook al bezig met opruimen
En die is echt nog luier dan ik
Zelfs ik heb gister opgeruimdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Best vaag, mijn schoonzusje was ook al bezig met opruimen
En die is echt nog luier dan ik
Dat weet ik wel zeker ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:29 schreef formerjellybean het volgende:
ja die zal ik dan wel weer zijn
Exactlyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:29 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:29 schreef Joysa het volgende:
Kunnen we niet nog een vraag erbij maken?
-Meest onbegrijpelijke posts..
Jij, MLIG, of lanterfanteraar...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:29 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb geen idee waar jullie het over hebben?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:33 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je dat ik heel eerlijk niet eens stem en me er eigenlijk niet eens zo mee bezig hou
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.phpquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar jullie het over hebben?
Die offtopic posts zijn zo erg nog niet. Ik moet ze 38 keer lezen voordat ik begrijp wat er staatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:33 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Jij, MLIG, of lanterfanteraar...
Jullie hebben altijd van die offtopic posts, of posts die als een tang op een varken slaan. Dat je denkt van:![]()
Maar verder ben je wel lief hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:36 schreef formerjellybean het volgende:
ja ja ik weet nu wel , rare vrienden , rare posts and so on so on
Verder vinden we je wel een schatje hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:36 schreef formerjellybean het volgende:
ja ja ik weet nu wel , rare vrienden , rare posts and so on so on
grappigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:33 schreef palawan het volgende:
[..]
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.php
Dat mag toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij staat er nu ook opeens in, best vaak ook. Heb je jezelf soms genomineerd?
uhmz neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij staat er nu ook opeens in, best vaak ook. Heb je jezelf soms genomineerd?
Ik heb het ijskoudquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stom weer. Ik moet straks werken. Beter wordt het warmer.
haha uiteraard. maar nogal lame als iedereen met het stemmen ook op zichzelf gaat stemmen. krijgt iedereen 1 stemquote:
De enige vrouw in mijn leven ook, dus ik heb een verwarming naast haar hokje gezet.quote:
Wil heloef haar al opwarmen dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige vrouw in mijn leven ook, dus ik heb een verwarming naast haar hokje gezet.![]()
Tevens wil ik wel zeggen dat ik je zal verwarmen, maar dan komt heloef zeuren. Dus ik doe het niet (maar zou het wel doen).
Hoezo? Wil Heloef mij ook opwarmen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige vrouw in mijn leven ook, dus ik heb een verwarming naast haar hokje gezet.![]()
Tevens wil ik wel zeggen dat ik je zal verwarmen, maar dan komt heloef zeuren. Dus ik doe het niet (maar zou het wel doen).
Vast wel. Maar als man zijnde mag je niet meer dan neutraal doen tegenover een vrouw in dit topic, anders ben je een slijmjurk.quote:
Denk dat de meeste hier je wel willen opwarmenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoezo? Wil Heloef mij ook opwarmen?
Wie zou jou niet op willen warmen, is de betere vraag.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik niet hoor, straks steek je me aan en heb ik ook last van mijn keel!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Das wel flauw jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:43 schreef palawan het volgende:
[..]
haha uiteraard. maar nogal lame als iedereen met het stemmen ook op zichzelf gaat stemmen. krijgt iedereen 1 stem
In het geval van Charmed_Angel is dat terechtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Hou nou toch eens op met iedere vrouw in dit topic op een voetstuk te zetten.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat de meeste hier je wel willen opwarmen
Slijmjurkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zou jou niet op willen warmen, is de betere vraag.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik niet hoor, straks steek je me aan en heb ik ook last van mijn keel!
Dat valt enorm mee.quote:
Lol trek het je toch niet zo persoonlijk aan! Ik ben ook niet lief en schattigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:50 schreef formerjellybean het volgende:
En sinds wanneer ben ik de beste relschopper
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat valt enorm mee.
En je kunt het hier veilig zeggen, aangezien ze al lang is voorzien.
ik heb je op TC gezien, maar je ziet er echt wel lief en schattig uitquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Lol trek het je toch niet zo persoonlijk aan! Ik ben ook niet lief en schattig
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb je op TC gezien, maar je ziet er echt wel lief en schattig uit
En wij samen als leukste stelletjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik alleen User met mees gefaalde hossels kan winnen.
Faal je zo vaak dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik alleen User met mees gefaalde hossels kan winnen.
Dat mag je gewoon toegeven hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Lol trek het je toch niet zo persoonlijk aan! Ik ben ook niet lief en schattig
Ja, dat kan ook.quote:
Heb dit jaar 1 online poging gedaan (gefaald) en 4 in het echte leven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:54 schreef palawan het volgende:
[..]
Faal je zo vaak dan?
Bij wie heb je allemaal een poging gedaan en gefaald? Ik kan er eigenlijk maar 1 bedenken?
ow dat betekend die minnetjes ervoor?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Zitten echt debiele vragen bij, daarom kan je ze ook downranken
Volgens mij zijn dat gewoon 'optel'-minnetjesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat betekend die minnetjes ervoor?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je ook niet, je bent een schatje
Met de smilies kan je de vragen een -1 of +1 geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat betekend die minnetjes ervoor?
Ok thx, ben net wakkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Met de smilies kan je de vragen een -1 of +1 geven.
En dat wordt dan opgetelt.
Met het +'je naast de smilies kan je users nomineren voor vragen.
Het stemmen op users komt binnenkort.
Je bent toch op een meet geweest?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:
De beste tieten
Hoe kan ik dat bepalen?
Ik ken alleen die van Sinos.
Touch'e, gelijk een nominatie toegevoegd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:01 schreef palawan het volgende:
[..]
Je bent toch op een meet geweest?
Wil je zeggen dat je toen nieteens naar de boobs van C_A, Myra, gewoonfaye en Joysa hebt gekeken?
Die laatste die er nu bijstaat vond ik ook wel goed, die is van jou zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Touch'e, gelijk een nominatie toegevoegd.
Die neem ik graag in ontvangstquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Zie net die verkiezingen, ik ben één keer genomineerd in de meest briljante categorie. Wie die vraag heeft verzonnen moet ik trakteren op een biertje!
Eerste les?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:06 schreef Lokasenna het volgende:
Hai, ik kan er nu niet meer onderuit. Ik moet rijles nemen. Ik heb ze net gebeld.
Maar eigenlijk ben ik doodsbenauwd.
Tevens goedemorgen
Heb jij mijn tieten gezien?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:04 schreef palawan het volgende:
[..]
Die laatste die er nu bijstaat vond ik ook wel goed, die is van jou zeker?. zagen er op de cam
uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |