mwa klein uurtje rijden als je doortrapt kan je het in 45 minquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is dat je niet in de buurt woont anders was ik er gewoon bij komen liggen
Ja ja, en dan sta ik voor de deur en dan doe je niet open zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mwa klein uurtje rijden als je doortrapt kan je het in 45 minalthans ik kon dat wel naar druten
klopt want ik lig lekker in bedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, en dan sta ik voor de deur en dan doe je niet open zeker
Ja goed idee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
klopt want ik lig lekker in bedmaar papa is thuis
je kunt het proberen
had die kop van mijn vader dan wel willen zien eigenlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja goed idee.
Tringg, hallo, ik kom bij je dochter in bed liggen.
Oh, ok, loop maar door naar boven
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar!
Vertel eens hoe je eraan komt?
Via pepper.nl. Heb me een maandje geleden ingeschreven en die site bevalt heel goed. Dit is mijn derde date via pepper.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar!
Vertel eens hoe je eraan komt?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Via pepper.nl. Heb me een maandje geleden ingeschreven en die site bevalt heel goed. Dit is mijn derde date via pepper.
Heb me 2 maand geleden ook ingeschreven op paiq, dat heeft me ook twee dates opgeleverd.
De 'ware' zat er vooralsnog niet bij, maar sinds ik me weer op het internetdaten heb gestort heb ik aan dates geen gebrek.
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sta niet eens bij liefste genomineerd
'user waar je het meest verbaasd over bent'quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Zullen we elkaar nomineren?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
'user waar je het meest verbaasd over bent'
Dat vond ik ook, ik heb nog geen onzincontacten gehad via die site.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik heb ook weleens een date gehad via pepper, de vrouwen zijn daar wel een stuk serieuzer, en doordat je maar 3 matches per dag krijgt hebben ze ook meer aandacht voor je lijkt wel.
Succes vanavond!
ik zou het bijna doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Zullen we elkaar nomineren?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Zie net die verkiezingen, ik ben één keer genomineerd in de meest briljante categorie. Wie die vraag heeft verzonnen moet ik trakteren op een biertje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |