quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar!
Vertel eens hoe je eraan komt?
Via pepper.nl. Heb me een maandje geleden ingeschreven en die site bevalt heel goed. Dit is mijn derde date via pepper.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar!
Vertel eens hoe je eraan komt?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Via pepper.nl. Heb me een maandje geleden ingeschreven en die site bevalt heel goed. Dit is mijn derde date via pepper.
Heb me 2 maand geleden ook ingeschreven op paiq, dat heeft me ook twee dates opgeleverd.
De 'ware' zat er vooralsnog niet bij, maar sinds ik me weer op het internetdaten heb gestort heb ik aan dates geen gebrek.
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sta niet eens bij liefste genomineerd
'user waar je het meest verbaasd over bent'quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Zullen we elkaar nomineren?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
'user waar je het meest verbaasd over bent'
Dat vond ik ook, ik heb nog geen onzincontacten gehad via die site.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik heb ook weleens een date gehad via pepper, de vrouwen zijn daar wel een stuk serieuzer, en doordat je maar 3 matches per dag krijgt hebben ze ook meer aandacht voor je lijkt wel.
Succes vanavond!
ik zou het bijna doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Zullen we elkaar nomineren?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Zie net die verkiezingen, ik ben één keer genomineerd in de meest briljante categorie. Wie die vraag heeft verzonnen moet ik trakteren op een biertje!
Nee, als je op iemand wil stemmen nomineer je hem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:02 schreef Royco1 het volgende:
Is het niet een idee om op alle users te kunnen stemmen in elke rubriek?
Volgens mij is bij sommige dingen iedereen er gewoon in gezet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:07 schreef Lot88 het volgende:
de liefste is..
user aan wie je het meest denkt..<-- jeej er word aan mij gedacht
schattigste uiterlijk
liefste vrouwlijke user
user die geen topics kan openen<- heb mijzelf maar genomineerd want niemand anders deed dat..
beste nieuwkomer
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij is bij sommige dingen iedereen er gewoon in gezet.
Anders zijn er veel mensen die met iemand een relatie willen.
Ik heb trouwens wel een hoop stelletjes gemist, of is het merendeel verzonnen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, als je op iemand wil stemmen nomineer je hem.
Anders krijg je bij elke vraag een enorme waslijst aan users lijkt me?
edit: en je hebt vragen zoals beste stelletje. die zijn ook lastig in te vullen. Nu kunnen gebruikers zelf stelletjes nomineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |