Ze scheurt waarschijnlijk in 1 beweging je toompje in tweeën met dat metalen gedrocht in haar bek.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag me nu serieus af hoe het zou zijn om gezogen te worden door die linker.
Ik ben verziekt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze scheurt waarschijnlijk in 1 beweging je toompje in tweeën met dat metalen gedrocht in haar bek.
Zoiets dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze scheurt waarschijnlijk in 1 beweging je toompje in tweeën met dat metalen gedrocht in haar bek.
Geschaafde eikel? Hoe....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]auch. Ik heb af en toe wel eens een geschaafde eikel en dat doet al pijn.
Het kan erger, ik ken iemand die had een bloedende lul.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan erger, ik ken iemand die had een bloedende lul.
Sorry dat je lul eens vast komt te zitten tussen je rits tot daaraan toe dat geloof ik nog welquote:
Mja, dan was zijn vriendinnetje gewoon ongesteld zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Bloedworst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:22 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Sorry dat je lul eens vast komt te zitten tussen je rits tot daaraan toe dat geloof ik nog wel
quote:
Nee ze was hem aan het aftrekken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja, dan was zijn vriendinnetje gewoon ongesteld zeker?
Ik kende dus serieus een gozer die doodleuk in de kroeg zich liet pijpen door een wijf en waar dat wijf schijnbaar zijn eikel er bijna vanaf gebeten heeft 10 hechtingen had die in zijn lulquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja, dan was zijn vriendinnetje gewoon ongesteld zeker?
Niet eens volgens mij.quote:
De fuck.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik kende dus serieus een gozer die doodleuk in de kroeg zich liet pijpen door een wijf en waar dat wijf schijnbaar zijn eikel er bijna vanaf gebeten heeft 10 hechtingen had die in zijn lul
En ja ik heb het gezien![]()
die heeft dan toch een ijzeren grip.quote:
Wtf wtf wtfquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik kende dus serieus een gozer die doodleuk in de kroeg zich liet pijpen door een wijf en waar dat wijf schijnbaar zijn eikel er bijna vanaf gebeten heeft 10 hechtingen had die in zijn lul
En ja ik heb het gezien![]()
Geen grapquote:
Niemand weet het, Hij heeft afgezien van aangifte enzo omdat hij een vrouw en 2 kids thuis had zittenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wtf wtf wtf![]()
En waarom deed ze dat dan? Gewoon zomaar
Het zal je ook maar overkomen, arme Newbie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
die heeft dan toch een ijzeren grip.
Kijk, nu komen we weer net wat te veel aan de weetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zal je ook maar overkomen, arme Newbie.
Een ding, het was Loka niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we weer net wat te veel aan de weet
Denk het, Ik was er niet bij maar heb wel het rommeltje achteraf gezien, Hij moet trouwens zittend pissen anders sproeit het alle kanten op want zijn topje en plasbuis zijn dus echt aan gortquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:32 schreef stefanhaan het volgende:
Dan moet ze toch wel dronken geweest zijn, als ze iemands eikel eraf beet O.o
Heeft ze nog gekauwd ook nogquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Denk het, Ik was er niet bij maar heb wel het rommeltje achteraf gezien, Hij moet trouwens zittend pissen anders sproeit het alle kanten op want zijn topje is dus echt aan gort
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ken je die vent die met zijn lul in de cementmixer is gekomen nou dat effect
Mijn. Grote. God.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Denk het, Ik was er niet bij maar heb wel het rommeltje achteraf gezien, Hij moet trouwens zittend pissen anders sproeit het alle kanten op want zijn topje en plasbuis zijn dus echt aan gort
Wil je ook nietquote:
Je staat dan ook echt zo te kijken van, Dude ben je in hakselaar terechtkomen of zoquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo kom je wel van je drang om 'm overal in te steken af, dunkt me
Nogal jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo lang vagina's geen tanden hebben niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sorry. Ik wilde helpen. Misluktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo lang vagina's geen tanden hebben niet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ooit eens een collega gehad die had een vriendin met kunstgebit, Die gozer zat altijd op te scheppen over hoe lekker het was om gepijpt te worden door een tandloze meid![]()
Ik heb wat figuren gezien in mijn korte leven
Dat lijkt me toch wel fijn ergens. Niet dat ik er mee zou opscheppen maar toch.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ooit eens een collega gehad die had een vriendin met kunstgebit, Die gozer zat altijd op te scheppen over hoe lekker het was om gepijpt te worden door een tandloze meid![]()
Ik apprecieer de poging.quote:
Dat ga je toch niet met trots vertellen? "Kijk eens mama, zonder tandjes"quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Als je er rekening mee houd dat ze haar tandjes kwijt geraakt is door de drugs dan heb je er niet zo veel in zin in dunkt mequote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel fijn ergens. Niet dat ik er mee zou opscheppen maar toch.
Ach joh, Buren gehad waar op de salontafel de dildo's en andere speeltjes gewoon uitgestald lagen opruimen hoezo dat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet met trots vertellen? "Kijk eens mama, zonder tandjes"
Goed zoekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:46 schreef stefanhaan het volgende:
the fack. Ik ben mijn rechterlens kwijt. Hij ging eruit en nu issie weg
Nja dan doe ik maar een maand langer met een andere rechterlens hoor...quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Maaruh even...
[ afbeelding ]
en dan...
[ afbeelding ]
![]()
Welterusten dan maar, alvast. Daar laat ik het bijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Maaruh even...
[ afbeelding ]
en dan...
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Welterusten dan maar, alvast. Daar laat ik het bij
trustenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 05:11 schreef Capstan het volgende:
Ik ga zelf ook eens. Zelfs voor vakantie is het zo wel laat genoeg
Voor wie er nog is: welterusten, tot later!
ja dat ook!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan komt hij niet meer van haar af.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mensen die bestempeld worden als sukkelachtig, Verlegen o sociaal niet vaardig heb ik nu eenmaal enorme crush op
ja hallo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En je houdt ook van de baas spelen zeker? Je moet mylifeisgrey eens proberen te hosselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meisjes die zielige dingen neerzetten wekt instant attractie op bij mij.
[ Bericht 15% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-01-2012 06:21:36 ]
Flinke storm hier.quote:
Date?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
Het is kloteweer. Vanavond heb ik een date, je zal zien dat het dan nog regent.
Ga er eens uit luie donderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:34 schreef Lot88 het volgende:
goedemorgen... ik kan nog steeeds niet uit bed kome
heb al wel de huisarts aan de telefoon gehad donderdag 10 over half 10kut tijd
en terechtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
oh dan niet.
Ben ook eigenlijk gewoon jaloers op je
mwa klein uurtje rijden als je doortrapt kan je het in 45 minquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is dat je niet in de buurt woont anders was ik er gewoon bij komen liggen
Ja ja, en dan sta ik voor de deur en dan doe je niet open zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mwa klein uurtje rijden als je doortrapt kan je het in 45 minalthans ik kon dat wel naar druten
klopt want ik lig lekker in bedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, en dan sta ik voor de deur en dan doe je niet open zeker
Ja goed idee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
klopt want ik lig lekker in bedmaar papa is thuis
je kunt het proberen
had die kop van mijn vader dan wel willen zien eigenlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja goed idee.
Tringg, hallo, ik kom bij je dochter in bed liggen.
Oh, ok, loop maar door naar boven
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar!
Vertel eens hoe je eraan komt?
Via pepper.nl. Heb me een maandje geleden ingeschreven en die site bevalt heel goed. Dit is mijn derde date via pepper.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar!
Vertel eens hoe je eraan komt?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Via pepper.nl. Heb me een maandje geleden ingeschreven en die site bevalt heel goed. Dit is mijn derde date via pepper.
Heb me 2 maand geleden ook ingeschreven op paiq, dat heeft me ook twee dates opgeleverd.
De 'ware' zat er vooralsnog niet bij, maar sinds ik me weer op het internetdaten heb gestort heb ik aan dates geen gebrek.
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sta niet eens bij liefste genomineerd
'user waar je het meest verbaasd over bent'quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Zullen we elkaar nomineren?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
'user waar je het meest verbaasd over bent'
Dat vond ik ook, ik heb nog geen onzincontacten gehad via die site.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik heb ook weleens een date gehad via pepper, de vrouwen zijn daar wel een stuk serieuzer, en doordat je maar 3 matches per dag krijgt hebben ze ook meer aandacht voor je lijkt wel.
Succes vanavond!
ik zou het bijna doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Zullen we elkaar nomineren?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Zie net die verkiezingen, ik ben één keer genomineerd in de meest briljante categorie. Wie die vraag heeft verzonnen moet ik trakteren op een biertje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |