Wijs jij even de weg, dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Er zijn ook meisjes die daar voor vallen hoor
Kijk afwijzen vanwege overgewicht doe ik niet meteen, alleen als het morbide obesitas is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En dat is heel normaal, dat zouden we allemaal doen hier. Behalve Tijn en Supersoep.
Hij bibberde altijd zodra hij mij zag. 1 date mee gehad. Hij kreunde serieus toen hij aan mijn haar snoof. Waarom hij dat deed, weet ik ook niet. Maar ik was wegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Sulletjes zijn lief en zo onervaren meestal
Supersoep heeft een lekkere vriendin hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En dat is heel normaal, dat zouden we allemaal doen hier. Behalve Tijn en Supersoep.
quote:
Mensen die bestempeld worden als sukkelachtig, Verlegen o sociaal niet vaardig heb ik nu eenmaal enorme crush opquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Echt? Waarom precies? Ben ik benieuwd naar.
Waarom snuift 'ie op de eerste date aan je haar?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij bibberde altijd zodra hij mij zag. 1 date mee gehad. Hij kreunde serieus toen hij aan mijn haar snoof. Waarom hij dat deed, weet ik ook niet. Maar ik was weg
Je loog niet toen je zei dat je iedereen een kans zou geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij bibberde altijd zodra hij mij zag. 1 date mee gehad. Hij kreunde serieus toen hij aan mijn haar snoof. Waarom hij dat deed, weet ik ook niet. Maar ik was weg
Wahahahahhaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Normaal. Maar omdat zij labiel is. Ik vergeet de foto die hij postte van zijn droomvriendin nooit meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Supersoep heeft een lekkere vriendin hoor.
Dat moet je blijven doen. Het maakt je zelfverzekerder.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk afwijzen vanwege overgewicht doe ik niet meteen, alleen als het morbide obesitas is.
Hahaha.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
En je houdt ook van de baas spelen zeker? Je moet mylifeisgrey eens proberen te hosselen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mensen die bestempeld worden als sukkelachtig, Verlegen o sociaal niet vaardig heb ik nu eenmaal enorme crush op
Echt hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Je loog niet toen je zei dat je iedereen een kans zou geven.
En wel loefje afwijzen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt hegelukkig zijn dates makkelijk te vergeten.
Ik speel nooit de baas alleen vind ze gewoon leuker dan een gespierde hunk die moet ik nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En je houdt ook van de baas spelen zeker? Je moet mylifeisgrey eens proberen te hosselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |