Het enige wat ik daarvan heb geleerd is dat ik niet schraap met mijn tanden. Of niet heel erg, denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Die pinda weet waar ik het over heb, kleine inside joke.
Kijk ze bedoelen het goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ook en ondertussen blijven ze wel rond je hangen alsof je een pot honing bij je hebt
Ik heb iemand wel eens afgewezen omdat hij bergwandelschoenen aan had. En omdat hij een sulletje was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet iemand er wel heel erg aan toe zijn.
Stiekem is jouw innerlijk leuker dan je uiterlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef Lokasenna het volgende:
Van mijn innerlijk moet ik het niet hebben, en mijn uiterlijk is niet slecht, maar ook niet zo goed dat het mijn innerlijk compenseert. Dus eigenlijk heb ik gewoon gigantisch veel geluk
Ik heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef Lokasenna het volgende:
Van mijn innerlijk moet ik het niet hebben, en mijn uiterlijk is niet slecht, maar ook niet zo goed dat het mijn innerlijk compenseert. Dus eigenlijk heb ik gewoon gigantisch veel geluk
Dat is toch doodnormaal?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb iemand wel eens afgewezen omdat hij bergwandelschoenen aan had. En omdat hij een sulletje was.
Niet steeds zoveel kritiek op je innerlijk, hè. Ik vind het best meevallen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mensen afgewezen om minder.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb iemand wel eens afgewezen omdat hij bergwandelschoenen aan had. En omdat hij een sulletje was.
Bepaald schoeisel kan ik ook niet hebben, ik geef het toequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind je uiterlijk wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef Lokasenna het volgende:
Sulletjes zijn lief en zo onervaren meestalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat komt omdat je me alleen kent op een internetforum denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet steeds zoveel kritiek op je innerlijk, hè. Ik vind het best meevallen.
Je geilt op onervarenheid?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Sulletjes zijn lief en zo onervaren meestal
Met mij ook niet. Altijd drama.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:18 schreef arachide. het volgende:
Een relatie met mij is nooit saai, dat dan weer wel.
He jammer dat ik geen homo ben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Sulletjes zijn lief en zo onervaren meestal
En dat is heel normaal, dat zouden we allemaal doen hier. Behalve Tijn en Supersoep.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:19 schreef heloef het volgende:
Ik heb mensen afgewezen vanwege overgewicht.
Ik vond het gewoon leuk om even te zeggen dat ik iemand had afgewezen.
Ik zal het onthouden voor een eventuele meetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat komt omdat je me alleen kent op een internetforum denk ik.
Of misschien is het niet zozeer mijn innerlijk, maar de manier waarop dat naar buiten wordt gebracht. En die is soms nu eenmaal niet zo fraai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |