Waarom niet?quote:
Als het je keel in glijdt dan raakt de eikel toch je keel aan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het schijnt verder onder de eikel niet eens meer zo lekker te zijn voor een man.
Alleen der ogen, of gewoon hoe ze naar je kijkt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:58 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja nee maar heel erg. Haar ogen soms zijn al geil voor mij.
Dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is geen prioriteit #1, maar zeker wel belangrijk
Met je tong kan je veel meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als het je keel in glijdt dan raakt de eikel toch je keel aan?
Lippen en tong zijn denk ik lekkerder dan je gehemelte/keel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als het je keel in glijdt dan raakt de eikel toch je keel aan?
Disagree.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lippen en tong zijn denk ik lekkerder dan je gehemelte/keel.
Maar ik denk niet dat je verliefd kan worden op iemand die je totaal niet seksueel aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het punt dat je het zeker niet belangrijker moet maken dan het is herken ik wel.
Oja. Wat jij zegt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen der ogen, of gewoon hoe ze naar je kijkt?
[..]
Dat wel natuurlijk.
Denk je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat je verliefd kan worden op iemand die je totaal niet seksueel aantrekkelijk vindt.
Kan jij het dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt? Ik zal eens aan mijn vriend vragen.
Wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt? Ik zal eens aan mijn vriend vragen.
Sterker nog, ik weet wel dat het niet kan. Ik althans nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat je verliefd kan worden op iemand die je totaal niet seksueel aantrekkelijk vindt.
Aww loefje toch...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:03 schreef heloef het volgende:
Ergens wil ik er gewoon niet over nadenken.
Het kan wel. Mijn zusje is verliefd op een jongen maar zit te twijfelen omdat ze hem lelijk vindt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sterker nog, ik weet wel dat het niet kan. Ik althans niet
Ik weet het wel zeker.quote:
Wat is geil om te zien?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Afwisseling joh, tis toch geil om te zien...
Vandaar dat ik ook nog zei: ik kan het niet. Wie weet gebeurt het ooit, maar gebaseerd op mijn eerdere verliefdheden dus niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:04 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het kan wel. Mijn zusje is verliefd op een jongen maar zit te twijfelen omdat ze hem lelijk vindt.
Blijven oefenenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom niet helemaal tot de onderkant. Maar wel een heel eind.
Nee maar kijk het is toch allemaal niet aan de orde en als ik er dan begin over na te denken hoe het allemaal straks moet. Tsja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aww loefje toch...
Man the fuck up*
Ik kan het ook niet. Denk ik. Maar mijn zusje had contact met hem voor de studie en zodoende. Feit blijft dat ze hem lelijk vindt, wat hij ook gewoon is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook nog zei: ik kan het niet. Wie weet gebeurt het ooit, maar gebaseerd op mijn eerdere verliefdheden dus niet.
Als je te diep probeert krijg je van die reflexen in je keel en ga je slijm opgeven, weet niet of dat zo prettig isquote:
Ik vraag me serieus af hoe dat kan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:04 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het kan wel. Mijn zusje is verliefd op een jongen maar zit te twijfelen omdat ze hem lelijk vindt.
Ach.. Shit mag nasty zijn toch... van slijm word ik echt niet minder geilquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je te diep probeert krijg je van die reflexen in je keel en ga je slijm opgeven, weet niet of dat zo prettig is
Maar ik vind het wel geil om te doen.
Oefenen met je vingers wil weleens helpenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:07 schreef arachide. het volgende:
Het is vast heel geil om te horen hoe ik bijna moet kokhalzen. Ik kan niet zo goed tegen dingen achterin mijn mond hebben.
Of met komkommers.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Oefenen met je vingers wil weleens helpen
quote:
Ik heb te vaak gekotst om nog een sterke kokhalsreflex te hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Veel te veel contact, denk ik. Ze vindt zijn innerlijk 'zooooo mooi' zegt ze, het bestaat dus echt. En ze hebben ook al gezoend. Uiterlijk is alleen het probleem voor haar maar ik denk dat ze daar wel overheen stapt en een relatie met hem aangaat. Komt er ook nog bij dat mijn zusje knap is. Het gaat feitelijk niet echt samen, hoe oppervlakkig het ook klinkt.quote:
Je kan ook wel gewoon zeggen dat ik dik ben en dat ik alles eruit moet kotsen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
... Jezus meid, doe niet zo aangevallen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan ook wel gewoon zeggen dat ik dik ben en dat ik alles eruit moet kotsen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die gaan achterin miet voorin dat moet je toch weten!quote:
Handig toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb te vaak gekotst om nog een sterke kokhalsreflex te hebben![]()
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sowieso moet je dat nooit iemand toewensenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo vaak gehoord dat ik een goed karakter heb. "Ieder meisje wil een jongen met jouw karakter" en zoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:09 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Veel te veel contact, denk ik. Ze vindt zijn innerlijk 'zooooo mooi' zegt ze, het bestaat dus echt. En ze hebben ook al gezoend. Uiterlijk is alleen het probleem voor haar maar ik denk dat ze daar wel overheen stapt en een relatie met hem aangaat. Komt er ook nog bij dat mijn zusje knap is. Het gaat feitelijk niet echt samen, hoe oppervlakkig het ook klinkt.
Kut, PI vergeten! Ik bedoelde het niet zo haha!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
... Jezus meid, doe niet zo aangevallen.
Dat zul je mij niet vlug horen zeggen dat iemand te dik isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kut, PI vergeten! Ik bedoelde het niet zo haha!
Nieuwe usersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kut, PI vergeten! Ik bedoelde het niet zo haha!
Mijn hoop voor de toekomst!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:09 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Veel te veel contact, denk ik. Ze vindt zijn innerlijk 'zooooo mooi' zegt ze, het bestaat dus echt. En ze hebben ook al gezoend. Uiterlijk is alleen het probleem voor haar maar ik denk dat ze daar wel overheen stapt en een relatie met hem aangaat. Komt er ook nog bij dat mijn zusje knap is. Het gaat feitelijk niet echt samen, hoe oppervlakkig het ook klinkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tja. Er moet ook een klik zijn natuurlijk. Neemt niet weg dat iemand echt op jou kan vallen puur om je innerlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo vaak gehoord dat ik een goed karakter heb. "Ieder meisje wil een jongen met jouw karakter" en zo
En toch is er nooit eentje verliefd op me geworden.
QFTquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo vaak gehoord dat ik een goed karakter heb. "Ieder meisje wil een jongen met jouw karakter" en zo
Ik haat mensen die dat zeggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die pinda weet waar ik het over heb, kleine inside joke.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Die gaan achterin miet voorin dat moet je toch weten!
Wees blij, mij vinden mensen alleen leuk en aardig, met jou willen ze daadwerkelijk neuken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehoord. Ik weet niet of ik daar wel zo blij mee moet zijn.
Misschien was dat het. Mijn starter gaf geen vonk, of zoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Tja. Er moet ook een klik zijn natuurlijk. Neemt niet weg dat iemand echt op jou kan vallen puur om je innerlijk.
Gelukkig is dat voor iedereen andersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:13 schreef arachide. het volgende:
Hoe lullig het ook klinkt, maar ik wil gewoon iemand waarmee ik hand in hand kan lopen zonder me te schamen voor zijn uiterlijk.
Gelukkig schaam ik me absoluut niet voor mijn vriend
Tja. En ze vinden mij een klootzak. Het is maar net wat je wil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees blij, mij vinden mensen alleen leuk en aardig, met jou willen ze daadwerkelijk neuken.
Je mag wel met me ruilen hoor.
Dan moet iemand er wel heel erg aan toe zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:13 schreef arachide. het volgende:
Hoe lullig het ook klinkt, maar ik wil gewoon iemand waarmee ik hand in hand kan lopen zonder me te schamen voor zijn uiterlijk.
Gelukkig schaam ik me absoluut niet voor mijn vriend
Nou. Ik heb dat vrij snel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet iemand er wel heel erg aan toe zijn.
Het enige wat ik daarvan heb geleerd is dat ik niet schraap met mijn tanden. Of niet heel erg, denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Die pinda weet waar ik het over heb, kleine inside joke.
Kijk ze bedoelen het goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ook en ondertussen blijven ze wel rond je hangen alsof je een pot honing bij je hebt
Ik heb iemand wel eens afgewezen omdat hij bergwandelschoenen aan had. En omdat hij een sulletje was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet iemand er wel heel erg aan toe zijn.
Stiekem is jouw innerlijk leuker dan je uiterlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef Lokasenna het volgende:
Van mijn innerlijk moet ik het niet hebben, en mijn uiterlijk is niet slecht, maar ook niet zo goed dat het mijn innerlijk compenseert. Dus eigenlijk heb ik gewoon gigantisch veel geluk
Ik heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef Lokasenna het volgende:
Van mijn innerlijk moet ik het niet hebben, en mijn uiterlijk is niet slecht, maar ook niet zo goed dat het mijn innerlijk compenseert. Dus eigenlijk heb ik gewoon gigantisch veel geluk
Dat is toch doodnormaal?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb iemand wel eens afgewezen omdat hij bergwandelschoenen aan had. En omdat hij een sulletje was.
Niet steeds zoveel kritiek op je innerlijk, hè. Ik vind het best meevallen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mensen afgewezen om minder.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb iemand wel eens afgewezen omdat hij bergwandelschoenen aan had. En omdat hij een sulletje was.
Bepaald schoeisel kan ik ook niet hebben, ik geef het toequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind je uiterlijk wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef Lokasenna het volgende:
Sulletjes zijn lief en zo onervaren meestalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat komt omdat je me alleen kent op een internetforum denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet steeds zoveel kritiek op je innerlijk, hè. Ik vind het best meevallen.
Je geilt op onervarenheid?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Sulletjes zijn lief en zo onervaren meestal
Met mij ook niet. Altijd drama.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:18 schreef arachide. het volgende:
Een relatie met mij is nooit saai, dat dan weer wel.
He jammer dat ik geen homo ben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Sulletjes zijn lief en zo onervaren meestal
En dat is heel normaal, dat zouden we allemaal doen hier. Behalve Tijn en Supersoep.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:19 schreef heloef het volgende:
Ik heb mensen afgewezen vanwege overgewicht.
Ik vond het gewoon leuk om even te zeggen dat ik iemand had afgewezen.
Ik zal het onthouden voor een eventuele meetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat komt omdat je me alleen kent op een internetforum denk ik.
Of misschien is het niet zozeer mijn innerlijk, maar de manier waarop dat naar buiten wordt gebracht. En die is soms nu eenmaal niet zo fraai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |