Niet hier, nee. Vraag dat ooit nog maar eens in een DM.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar die wil je niet vertellen.
Je zou het bijna wel kunnen zeggen ja, altijd. Het komt in de buurt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt altijd zin?
Ik weet niet wat het is, maar ik voel vies want ik wil gewoon alles doen met bijna iedereen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou het bijna wel kunnen zeggen ja, altijd. Het komt in de buurt.
Ik voelde me altijd vies als ik alles wat ik zag linkte aan seks, zelfs kindertekenfilms.
Ik ben gestopt met me ervoor schamen
Je lijkt hiermee wel op mijn vriendin. Zij heeft ook altijd zin. Zij linkt alleen niet alles aan seks maar ze denkt op de raarste momenten aan seks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voelde me altijd vies als ik alles wat ik zag linkte aan seks, zelfs kindertekenfilms.
Het enige wat er door mijn hoofd gaat als ik tegenwoordig een vrouw zie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het antwoord is te vaak.quote:Zou ik mijn piemel in haar stoppen of niet?
quote:Ja
Nee, het is niet eens zo heel lekker of leuk en het is nog ongezond ook. Voor mij dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat? Helemaal geen alcohol? Ik heb er vanavond ook 1 bier achter zittenDie deed me wel goed.
Zoals bij haar schoonouders thuis?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:34 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je lijkt hiermee wel op mijn vriendin. Zij heeft ook altijd zin. Zij linkt alleen niet alles aan seks maar ze denkt op de raarste momenten aan seks.
Hahaaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige wat er door mijn hoofd gaat als ik tegenwoordig een vrouw zie.
[..]
Het antwoord is te vaak.
[..]
Bierquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het is niet eens zo heel lekker of leuk en het is nog ongezond ook. Voor mij dan.
De meeste mensen houden er wel van.
Dan was het zijn vrouw wel geweest he.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals bij haar schoonouders thuis?
Dat heb ik ook gekendquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige wat er door mijn hoofd gaat als ik tegenwoordig een vrouw zie.
[..]
Het antwoord is te vaak.
[..]
quote:
Ik was van plan het tot ongeveer een uur geleden leuk te hebben met mijn thee maar mijn moeder flikkerde het bij het vuilnis terwijl ik alles al afgewogen hadquote:
Afgewogen huh?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was van plan het tot ongeveer een uur geleden leuk te hebben met mijn thee maar mijn moeder flikkerde het bij het vuilnis terwijl ik alles al afgewogen had![]()
Ik noem de vriend van me zus ook gewoon mijn zwager hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan was het zijn vrouw wel geweest he.
Als het kind er is dan is de kans grootquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan was het zijn vrouw wel geweest he.
20 gram calamuswortel. Was al best een tijd geleden en ik had bijna niets meer. Gooit dat stomme mens het wegquote:
Laatst nog met familiedag ja. Zij zat tegenover mij en ik kreeg een whatapp.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals bij haar schoonouders thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |