En het is ook nog eens ontzettend viesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik drink alleen uit zakjesAl dat moeilijke gedoe hoeft niet voor mij
Nou de muziek in al z'n vormen vind ik zeer goed te pruimen, maar ik ga echt niet naar zo'n freakshowquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Cybergoths
Lijkt me zo tof om een keer naar zo'n feest te gaan!
Jawel joh, een gat is een gat, oogjes dicht en even denken aan wat lekkers.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:43 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja serieus tochmeiden kunnen dat makkelijk verbergen trouwens, kerels niet
Kijk weer iets wat je wilt doen, zet op je lijstje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Cybergoths
Lijkt me zo tof om een keer naar zo'n feest te gaan!
Waarom zou ze dan je vriendin wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mijn partner ook van mij. Gelukkig. Zal wat zijn als je vriendin niet geil van je wordt, zeg.
Hihi, je drinkt uit zakjesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik drink alleen uit zakjesAl dat moeilijke gedoe hoeft niet voor mij
Ik wil daar nog een keer met Newb heen, maar die komt nog op geen enkel feestje binnenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk weer iets wat je wilt doen, zet op je lijstje.
Ja, maar eerst doe ik ze soppen hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hihi, je drinkt uit zakjes
Oke nu echt weg
Ik zou wel met je willen, maar puur voor de muziek dan hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil daar nog een keer met Newb heen, maar die komt nog op geen enkel feestje binnen
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou de muziek in al z'n vormen vind ik zeer goed te pruimen, maar ik ga echt niet naar zo'n freakshow
Sowieso subculturen
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel joh, een gat is een gat, oogjes dicht en even denken aan wat lekkers.
Ik weet niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou ze dan je vriendin worden
Hey Loki, wou je niet zo'n broek?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:45 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
De muziek is wel goed alleen die pakjes van ze
Ja dan wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:45 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]![]()
En toch. JE kunt wel denken aan een mooi wijf maar als je een bulldozer (qua omvang) penetreert voel en merk jij dat wel. Denki k.
Waarom een bulldozer neuken als er zo veel leuke slanke vrouwen rondlopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:45 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]![]()
En toch. JE kunt wel denken aan een mooi wijf maar als je een bulldozer (qua omvang) penetreert voel en merk jij dat wel. Denki k.
[..]
Ik weet niet.
Weddendat ej dan alsnog die rotkop voor je ziet. Puur odmat je bezig bent met haar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan wel.
Als ze een normaal figuur heeft maar een rotkop kan het werken denk ik.
Een beetje stevig is niks mis meequote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom een bulldozer neuken als er zo veel leuke slanke vrouwen rondlopen?
En ik heb ook geen flauw idee waarom je een relatie zou willen met een onaantrekkelijk persoon.
Soms moet je het er maar mee doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik heb ook geen flauw idee waarom je een relatie zou willen met een onaantrekkelijk persoon.
Wat is stevigquote:
Omdat die persoon buiten zijn uiterlijk perfect bij je past?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje stevig mag, mits lief enzo, maar op dik val ik gewoon niet. Ik heb een ondergrens wat dat betreft. Kan je verder nog zo leuk zijn...quote:
Dit. Bulldozers gaan er niet in. Zelfde met draken. No way.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje stevig mag, mits lief enzo, maar op dik val ik gewoon niet. Ik heb een ondergrens wat dat betreft. Kan je verder nog zo leuk zijn...
Dan is het meer iemand om beste vrienden mee te zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat die persoon buiten zijn uiterlijk perfect bij je past?
Niet echt, maar loka praat over seks. Openhartig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voel je je alleen? Waarom post je niet gewoon mee dan.
Ik weet niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het meer iemand om beste vrienden mee te zijn.
Ken je nog meer vrouwen die zo denken? Vrijgezelle vrouwen? Van mijn leeftijd?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan een man is het wel leuk ja. Maar ik vind stevige vrouwen gewoon niet mooi.
Ik vraag niet veel. Het lukt me wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Weddendat ej dan alsnog die rotkop voor je ziet. Puur odmat je bezig bent met haar.
Ik ga geen foto's plaatsen van de jongen in kwestie alleen hij had ene prachtig hoofdje alleen de rest was erg stevig laten we het daar op houden, En juist ik vond dat geen probleem hij wel en durfde het niet aan omdat als ik een slanker persoon tegen zou komen, Hem zou dumpen wat ik dus nooit zou doen en ook vaak genoeg heb gezegdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Soms moet je het er maar mee doen.
Omdat een persoon lief is. Misschien.
[..]
Wat is stevig
Nee, sorryquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ken je nog meer vrouwen die zo denken? Vrijgezelle vrouwen? Van mijn leeftijd?
Doet ze ook wel op het forum.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet echt, maar loka praat over seks. Openhartig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |