Die gaan achterin miet voorin dat moet je toch weten!quote:
Handig toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb te vaak gekotst om nog een sterke kokhalsreflex te hebben![]()
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan ook wel gewoon zeggen dat ik dik ben en dat ik alles eruit moet kotsen.
Sowieso moet je dat nooit iemand toewensenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo vaak gehoord dat ik een goed karakter heb. "Ieder meisje wil een jongen met jouw karakter" en zoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:09 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Veel te veel contact, denk ik. Ze vindt zijn innerlijk 'zooooo mooi' zegt ze, het bestaat dus echt. En ze hebben ook al gezoend. Uiterlijk is alleen het probleem voor haar maar ik denk dat ze daar wel overheen stapt en een relatie met hem aangaat. Komt er ook nog bij dat mijn zusje knap is. Het gaat feitelijk niet echt samen, hoe oppervlakkig het ook klinkt.
Kut, PI vergeten! Ik bedoelde het niet zo haha!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
... Jezus meid, doe niet zo aangevallen.
Dat zul je mij niet vlug horen zeggen dat iemand te dik isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kut, PI vergeten! Ik bedoelde het niet zo haha!
Nieuwe usersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kut, PI vergeten! Ik bedoelde het niet zo haha!
Mijn hoop voor de toekomst!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:09 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Veel te veel contact, denk ik. Ze vindt zijn innerlijk 'zooooo mooi' zegt ze, het bestaat dus echt. En ze hebben ook al gezoend. Uiterlijk is alleen het probleem voor haar maar ik denk dat ze daar wel overheen stapt en een relatie met hem aangaat. Komt er ook nog bij dat mijn zusje knap is. Het gaat feitelijk niet echt samen, hoe oppervlakkig het ook klinkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tja. Er moet ook een klik zijn natuurlijk. Neemt niet weg dat iemand echt op jou kan vallen puur om je innerlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo vaak gehoord dat ik een goed karakter heb. "Ieder meisje wil een jongen met jouw karakter" en zo
En toch is er nooit eentje verliefd op me geworden.
QFTquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo vaak gehoord dat ik een goed karakter heb. "Ieder meisje wil een jongen met jouw karakter" en zo
Ik haat mensen die dat zeggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die pinda weet waar ik het over heb, kleine inside joke.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Die gaan achterin miet voorin dat moet je toch weten!
Wees blij, mij vinden mensen alleen leuk en aardig, met jou willen ze daadwerkelijk neuken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehoord. Ik weet niet of ik daar wel zo blij mee moet zijn.
Misschien was dat het. Mijn starter gaf geen vonk, of zoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Tja. Er moet ook een klik zijn natuurlijk. Neemt niet weg dat iemand echt op jou kan vallen puur om je innerlijk.
Gelukkig is dat voor iedereen andersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:13 schreef arachide. het volgende:
Hoe lullig het ook klinkt, maar ik wil gewoon iemand waarmee ik hand in hand kan lopen zonder me te schamen voor zijn uiterlijk.
Gelukkig schaam ik me absoluut niet voor mijn vriend
Tja. En ze vinden mij een klootzak. Het is maar net wat je wil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees blij, mij vinden mensen alleen leuk en aardig, met jou willen ze daadwerkelijk neuken.
Je mag wel met me ruilen hoor.
Dan moet iemand er wel heel erg aan toe zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:13 schreef arachide. het volgende:
Hoe lullig het ook klinkt, maar ik wil gewoon iemand waarmee ik hand in hand kan lopen zonder me te schamen voor zijn uiterlijk.
Gelukkig schaam ik me absoluut niet voor mijn vriend
Nou. Ik heb dat vrij snel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet iemand er wel heel erg aan toe zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |