Jij herinnert je de eerste keer nogquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was niet echt best. En het heeft me wat moeite gekost maar ik heb er eindelijk vrede mee dat dat zo was.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ga je spijt van krijgen vooral als er een lekje in je condoom zit
Ik zie een verband.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:03 schreef ValHallen het volgende:
Gewoon een cockney sprekend, Engels meisje onder de tattoo's en piercings doen heloef. Ik ben er ook niet slechter van geworden.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij herinnert je de eerste keer nog
Waarom niet het risico nemen? Leuk en lekker is het toch wel, en er kan zomaar meer ontstaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo kan het natuurlijk ook lopen. Maar ook dat hoeft niet.
Als ik over 13 jaar nog maagd ben denk ik het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij herinnert je de eerste keer nog
Wie jij?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:04 schreef Stokstaart het volgende:
Neem allemaal een dag les bij de FOK!-hosselkoning
Ikke?? Neuhhhh, ome Monopoly natuurlijkquote:
Dan bel de beste man maar eens even wakkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ikke?? Neuhhhh, ome Monopoly natuurlijk
Dat hoorde inderdaad bij dat inzicht waarover ik het had. Maar dan moet er wel een situatie zijn waarin dat mogelijk isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet het risico nemen? Leuk en lekker is het toch wel, en er kan zomaar meer ontstaan.
No worries.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ze er zo uitzag, ga ik morgen lactacyd halen. Echt, de hele voorraad.
Zwerft hier ergens over FOK! heenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dan bel de beste man maar eens even wakker
Ik heb wel wat aan zijn tips gehad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ikke?? Neuhhhh, ome Monopoly natuurlijk
Neuk ik niet echt en denk dat hosselkoning mij niet kan helpenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zwerft hier ergens over FOK! heenHeb je hem nodig dan?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ze er zo uitzag, ga ik morgen lactacyd halen. Echt, de hele voorraad.
Ook goedenacht dan!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Trusten. Ik ga ook zo, een dik uur later dan gepland maargoed.
Heuj, is het zo erg dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Neuk ik niet echt en denk dat hosselkoning mij niet kan helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |