Jij bent Kneter jij mag dat.quote:
Wel in een teiltje anders word het tapijt nat van al dat gesopquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een vrouw doen denk ik.
De wens is de vader van de gedachtequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:53 schreef heloef het volgende:
Ik doe alles wat vrouwelijk is momenteel.
Oh.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:53 schreef heloef het volgende:
Ik doe alles wat vrouwelijk is momenteel.
quote:
Al die mannen die denken dat er zoveel vloeistof uitkomtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wel in een teiltje anders word het tapijt nat van al dat gesop
Ik zeg het verkeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
AL die mannen? Ik ben heel realistisch, wat dat betreftquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al die mannen die denken dat er zoveel vloeistof uitkomt
Dat is bij heel veel vrouwen niet zo hoor.
Ik hoor alleen de geruchten snap dat danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al die mannen die denken dat er zoveel vloeistof uitkomt
Dat is bij heel veel vrouwen niet zo hoor.
Ik word in december 25. Als pinda 18 is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En wanneer word je 25? Vriendin van 17? Toch?
Dan voel ik je pijn. Want ik ken hem nogquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd.
Ik zou alles doen wat vrouwelijk is op het moment.
Zo. Nu klopt het.
Ik denk gewoon niks, dat is het handigst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
AL die mannen? Ik ben heel realistisch, wat dat betreft
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd.
Ik zou alles doen wat vrouwelijk is op het moment.
Zo. Nu klopt het.
Ik laat me verrassenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niks, dat is het handigst.
Hmm. Merk je het leeftijdsverschil?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik word in december 25. Als pinda 18 is.
Als je niks verwacht kan het ook niet tegenvallen.quote:
Zoals ik laatst al zei: ik wil het geloven, maar net zoals horen dat iemand je wel bij zich wilt en je niet dik vindt, is ware liefde moeilijk voor mij te bevatten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook liever niet. Maar ik compenseer genoeg voor ons beide.
Bij deze is je angst verworpen tot fabel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen de geruchten snap dat dan
90% van de tijd niet. Die overige 10% merk ik het alleen op de positieve manier.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hmm. Merk je het leeftijdsverschil?
Ik hou je jong, he opoequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
90% van de tijd niet. Die overige 10% merk ik het alleen op de positieve manier.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
90% van de tijd niet. Die overige 10% merk ik het alleen op de positieve manier.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij deze is je angst verworpen tot fabel.
Ergens denk ik dat ik het moet doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan voel ik je pijn. Want ik ken hem nog
Valt ook wel mee. Zo speciaal is je eerste keer eecht niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat ik het moet doen.
Maar aan de andere kant de eerste de beste dronken Shirley/Kimberley/randompaupernaam neuken zou ik later spijt van hebben.
Ooit ga je het nog bevatten, hopelijk. Of dat nu met of zonder mij is. En dat laatste zou me ook niet verbazen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zoals ik laatst al zei: ik wil het geloven, maar net zoals horen dat iemand je wel bij zich wilt en je niet dik vindt, is ware liefde moeilijk voor mij te bevatten.
Maar je weet ook dat zei: ik zou niet verbaasd zijn als we wel onze veels te vroege plannen waarmaken
Daarom, seks is niet bijzonder waarschijnlijk, daarom dacht ik laat ik dan de persoon waarmee nog enigszins speciaal maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Zo speciaal is je eerste keer eecht niet.
Echt hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Zo speciaal is je eerste keer eecht niet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant de eerste de beste dronken Shirley/Kimberley/randompaupernaam neuken zou ik later spijt van hebben.
Ik vraag me ook wel eens af of het anders gegaan zou zijn als ik me niet altijd zo gericht had op iemand waarmee het qua gevoel ook echt helemaal goed zit. Op dat punt ben ik hier laatst toch tot interessante inzichten gekomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was niet echt bestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik geen grenzen meer had, toch wel dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ga je spijt van krijgen vooral als er een lekje in je condoom zit
Mijn eerste ''echte'' keer teringquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet, bij mijn eerste keer vond ik hem wel heel erg leuk maar was ik nog niet zo verliefd als nu.
Zo kan het natuurlijk ook lopen. Maar ook dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet, bij mijn eerste keer vond ik hem wel heel erg leuk maar was ik nog niet zo verliefd als nu.
Later zul je me dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik geen grenzen meer had, toch wel dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |