Als je eenmaal echt van iemand houdt kan ik me daar wat bij voorstellen. Maar bij mijn verliefdheden heb ik dat toch nooit gehadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het nooit mij strot uit kunnen krijgen.
Al heb ik al vaak genoeg het gevoel gehad dat ik nooit iets voor iemand zou voelen als ik voor [insert name] voelde.
Ik ga hopelijk met Newb en zijn familie op vakantie deze zomerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weetje, je kan dat gevoel nog steeds weer erger en erger krijgen. Ik ga binnenkort een vakantie boeken. Ik durf het aan.
Rustig schatje, rustigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Thanks, ik zal het doorgeven aan mijn ouders. Voor allebei hun eerste relatie en 25 jaar getrouwd.
Wat zijn de consequenties danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:44 schreef kingtoppie het volgende:
Bedenkt zich: Hoe fucking triest is het eigenlijk dat je niet naar bed toe gaat omdat je kans hebt je pa tegen te komen onderweg naar bed
Oh dat geloof ik wel, maar ik relativeer alles weg en ik neem mijn emoties niet serieus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weetje, je kan dat gevoel nog steeds weer erger en erger krijgen. Ik ga binnenkort een vakantie boeken. Ik durf het aan.
Kruip maar bij mij in bed danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:44 schreef kingtoppie het volgende:
Bedenkt zich: Hoe fucking triest is het eigenlijk dat je niet naar bed toe gaat omdat je kans hebt je pa tegen te komen onderweg naar bed
Hij weet al dat ik wakker bent, het is gewoon een pessimistische zeiksnor die alleen maar over me lijkt te klagen.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij weet al dat ik wakker bent, het is gewoon een pessimistische zeiksnor die alleen maar over me lijkt te klagen.
Handjes boven de dekens hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent echt een enge glibber hè
Kan jij je gevoel langer dan een kwartier consequent houden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel, maar ik relativeer alles weg en ik neem mijn emoties niet serieus.
Sommige wel, sommige niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kan jij je gevoel langer dan een kwartier consequent houden?
Die hangt hier aan mijn muurquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:48 schreef ValHallen het volgende:
Het is ergens wel grappig dat er in dit topic veel meer cynici lijken te zitten dan elders. Waar is de romantiek mensen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |