Doei lieve harige beer van mequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dagdag
Hier spank voor jou, omdat je er opgewonden van wordt
Het wordt toch nooit meer dan vriendschap zeker niet na de manier waarop het is verlopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zelfs in een seksueel gefrustreerde bui niet willen. Wat is deze?
Verliefde mensen. Zo naief.quote:
Dat gebeurt eerder andersom denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met touwen vast in je kelder zeker?
Mwah, of gewoon in een geile bui.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was echt boos toen, ach ja een week later was ik er wel overheen, ze was toch maar een goedkoop sletje.
Als je nu aan me haar ruikt en je kreunt dan haal je toch wel de epic ''wtf'' award van het jaar. En het jaar is pas begonnenquote:
Ik rook nog een peuk. Dus brand losquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je gaat nu slapen of ik ga je vragen stellen over pijpen. Kusje
Geil. Blinddoek erbij?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met touwen vast in je kelder zeker?
Dat laatste is het ontbrekende element in mijn ervaring ermeequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, of gewoon in een geile bui.
Ik vind mezelf niet echt een goedkoop sletje, maar dat soort dingen heb ik ook wel gedaan
Met weliswaar iemand die nu mijn vriend is, maar die ik toen nog nauwelijks had gesproken.
Purhhr Puhi! Lief sletjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je nu aan me haar ruikt en je kreunt dan haal je toch wel de epic ''wtf'' award van het jaar. En het jaar is pas begonnen
Wat is beter: deepthroaten oid of meer met tong en lippen bij de eikel?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik rook nog een peuk. Dus brand los
Waarom doe je dat dan ook met een onbekende.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat laatste is het ontbrekende element in mijn ervaring ermee
Ik vind het altijd wel geinig om te zien.quote:
Tong/lippen. By far.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat is beter: deepthroaten oid of meer met tong en lippen bij de eikel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |