Nee. Vertel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dan net iets anders. Maar ik zal het iedereen besparen
Fagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets wel met een strik erom heen
Afgelikte boterham ben ik danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah als je weer single bent springt hij bovenop je.
Och god nee. Bah. Doe eens in eeen spoiler ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets wel met een strik erom heen
Nee. Jammer wel dan had ik dat mens nog kunnen zwart maken.quote:
Ja zeg. Vreemd dat mensen dat zomaar met elkaar willen doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo'n random chatsite, ik weet niet meer hoe het heet maar in 2010 was het best populair.
Nou MSN uitgewisseld je kent het wel.
Wel een beetjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee. Jammer wel dan had ik dat mens nog kunnen zwart maken.![]()
Ben ik een rancuneus zielig ventje, o ja dat ben ik.
Nee, dat nooit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hahahahaha. Tik em aan. Zoals ik ook heb gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee. Jammer wel dan had ik dat mens nog kunnen zwart maken.![]()
Ben ik een rancuneus zielig ventje, o ja dat ben ik.
Want?quote:
Ik was echt boos toen, ach ja een week later was ik er wel overheen, ze was toch maar een goedkoop sletje.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:29 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Och god nee. Bah. Doe eens in eeen spoiler ofzo.Ik had het over vrouwen trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OK.
Alsof ze ooit nog vrij komtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb grote praatjes op het internet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:29 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja zeg. Vreemd dat mensen dat zomaar met elkaar willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |