Binnen 5 minuten had ik haar op cam.quote:
Ik zou ook nooit zeggen dat mijn relatie nooit zou stoppen. Maar hardop zeggen dat het toch wel weer uit gaat is ook zo stomquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:38 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zegt niets. Hij heeft simpelweg een punt. Je kunt nu wel blij doen met 'forever' maar zo is het gewoon niet.
Je vind dat hij een punt heeft, dat is wat anders. En dan nog: Ik neem niet zoveel dingen aan van een vreemdganger op dit gebied.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:38 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zegt niets. Hij heeft simpelweg een punt. Je kunt nu wel blij doen met 'forever' maar zo is het gewoon niet.
Is dat een vrouw of een man.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
http://img510.imageshack.us/img510/340/bane.png (copy/paste deze link)
-
? Hoezo voel jij je goed om die post?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij iets waardoor ik me goed voel?
Wilde ze ook je creditcardnummer?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten had ik haar op cam.
I rest my case.
Ik ook niet. En dat ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit zeggen dat mijn relatie nooit zou stoppen. Maar hardop zeggen dat het toch wel weer uit gaat is ook zo stom
Hij heeft ook een punt. Je hoeft van mij niets aan te nemen, je komt er vanzelf wel achter.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je vind dat hij een punt heeft, dat is wat anders. En dan nog: Ik neem niet zoveel dingen aan van een vreemdganger op dit gebied.
Ik zou het nooit mij strot uit kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit zeggen dat mijn relatie nooit zou stoppen. Maar hardop zeggen dat het toch wel weer uit gaat is ook zo stom
Welterusten!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:40 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga m'n bedje in en over mooie dingetjes dromen![]()
Mzzl
Ik nooit eerder.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het nooit mij strot uit kunnen krijgen.
Al heb ik al vaak genoeg het gevoel gehad dat ik nooit iets voor iemand zou voelen als ik voor [insert name] voelde.
Slaap zacht!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:40 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga m'n bedje in en over mooie dingetjes dromen![]()
Mzzl
Ik zei goedkope slet he, geen dure.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wilde ze ook je creditcardnummer?
Ik ben jaloers.quote:
Thanks, ik zal het doorgeven aan mijn ouders. Voor allebei hun eerste relatie en 25 jaar getrouwd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dat ook.
[..]
Hij heeft ook een punt. Je hoeft van mij niets aan te nemen, je komt er vanzelf wel achter.
Heb je een weekje?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien als je mijn leeftijd hebt
Weetje, je kan dat gevoel nog steeds weer erger en erger krijgen. Ik ga binnenkort een vakantie boeken. Ik durf het aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het nooit mij strot uit kunnen krijgen.
Al heb ik al vaak genoeg het gevoel gehad dat ik nooit iets voor iemand zou voelen als ik voor [insert name] voelde.
Ach 18 is 18.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |