Tschussquote:
ook tienerjongensquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heuj, is het zo erg dan?
Die man krijgt alles voor elkaar. Hij kan wildvreemde tienermeisjes swaffelen in een drukke winkelstraat en er volledig mee wegkomen
Zelfs tienerhondenquote:
CTRL-ALT-DELquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:11 schreef heloef het volgende:
Nu kan ik dus nog een uur niet slapen om dat ik teveel over dingen ga nadenken.
Mijn vervloekte brein ook.
Slaap lekkerquote:
Wat een baas die ome mono.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heuj, is het zo erg dan?
Die man krijgt alles voor elkaar. Hij kan wildvreemde tienermeisjes swaffelen in een drukke winkelstraat en er volledig mee wegkomen
Een bacotje, goed plan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
CTRL-ALT-DEL
Serieus, ik wil je geen verslaving aanpraten. Maar soms kan drank echt zaken eenvoudiger maken in het leven!
Hier wat swaffelvoer voor jequote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:11 schreef heloef het volgende:
Gooi het in de groep. Misschien helpt hetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:11 schreef heloef het volgende:
Ik vraag me nu serieus af hoe het zou zijn om gezogen te worden door die linker.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hier wat swaffelvoer voor je
[ afbeelding ]
Niet chill denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag me nu serieus af hoe het zou zijn om gezogen te worden door die linker.
Ik ben verziekt.
Nee, dit soort dingen hou ik voortaan binnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gooi het in de groep. Misschien helpt het
Neuh ga zo pitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:13 schreef stefanhaan het volgende:
gwoon de nacht doorhalen loefje je kan het.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag me nu serieus af hoe het zou zijn om gezogen te worden door die linker.
Ik ben verziekt.
Ook dat kan helpenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, dit soort dingen hou ik voortaan binnen.
Dat wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |